Foto bij **011**

Gina Michaels

"Argh, nee, hou op," gil ik het uit van het lachen. "Genade."
Breed grijnzend houdt Harry op me te kietelen. "Weet je het zeker?"
Ik knik al. "Ja, jij hebt gewonnen." Dat is met het spelletje van jenga. Buiten dat we heel de nacht nog gepraat hebben, zijn we, na het ontbijt, wat spelletjes gaan doen. Het is echt heel gezellig met hem. Leuke gesprekken en daardoor heb ik echt geen oog dicht gedaan.
"Super." Hij draait zijn hoofd. "Wat denk je dat jij dit opruimt en dat ik aan de lunch begint," stelt hij voor.
Aha, dus hij keek naar de klok. "Wat is er, begin je trek te krijgen," zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.
"Eigenlijk wel, ja," knikt Harry en laat hij me los. Voordat hij op staat, geeft hij me nog een kus. "Hm, daar krijg ik anders ook geen genoeg van," knipoogt hij.
Een blos kleurt mijn wangen en kijk ik hem na als hij naar de keuken gaat. Hoe heb ik het gedaan dat ik nu een lief en zorgzaam vriendje als hem heb? Ik sta bijna versteld van mezelf. Aan de andere kant kan ik me geen betere vriendje voorstellen. En hij ook niet. Snel ruim ik het spelletje op en ga ik naar de keuken. Om in de toog te blijven staan want Harry is duidelijk geconcentreerd bezig om een paar sandwiches te maken, die rijkelijk belegd zijn met sla, komkommer en tomaat. Waar hij zijn haren voor in een knotje gedaan heeft. Vanzelf dat ik de vlinders voel in mijn buik. Alsof de kooi net op een kiertje open gezet is. Echt een heerlijk gevoel.
"Bevalt het uitzicht," vraagt Harry opeens en heeft hij het dus door dat ik naar hem kijk.
Glimlachend loop ik naar hem toe. "Ik vind het leuker als je het los hebt hangen."
De lach is in zijn groene ogen te zien. "Kan zijn maar echt hygiënisch is het niet. Anders vind je straks nog een haar in je sandwich en dat wil ik niet. Straks laat ik het wel weer los hangen."
"Is het erg als ik Emily zo uitnodig? Dan kunnen jullie echt kennismaken. Zeker nu je me gister gevraagd heb om je vriendin te zijn," wil ik weten.
Waarop Harry zijn armen om me heen legt. "Is goed, wel over een uurtje of zo. Eerst lunchen en dan de afwas doen."
Ongelofelijk dat hij met eenentwintig jaar al zo volwassen is. "Ik zal haar zo wel een berichtje sturen dat ze over een uur kan komen."

Emily's blik gaat gelijk omlaag naar mijn hals als ze haar jas ophangt. "Hey, een nieuwe ketting gekocht?"
Ik schud mijn hoofd. "Gisteravond heeft Harry mij met deze ketting gevraagd om zijn vriendin te zijn," laat ik haar weten.
Blij omhelst ze me. "Geweldig om te horen. Dus nu zijn jullie officieel een koppel. Leuk voor je, echt waar."
Vervolgens gaan we naar de woonkamer en heeft Harry al gezorgd voor thee voor ons drieën. "Hallo Emily," glimlacht hij.
"Hey Harry." Eveneens met een lach omhelst ze hem. "Breek haar hart en ik breek een bot," waarschuwt ze gelijk al.
"Emily," stop ik haar snel en ben ik verbijsterd over haar snelle waarschuwing naar hem.
Maar ze schudt haar hoofd. "Ik meen het, we zijn elkaars beste vriendinnen. Als er iets gebeurd, zal ze als eerste bij mij uit komen huilen."
Harry doet even een stap opzij naar mij toe. "Ik zou niet durven." Net als dat hij een arm om mijn schouders legt. "Ik weet niet of zij het kan zeggen maar ik wel, ik hou van haar." Tegelijk gaan we zitten.
Volledig verbaasd kijk ik naar hem. "Meen je dat?"
"Ja," knikt hij. "Elk woord." Iets wat zijn groene ogen lijken te bevestigen en trekt hij mij in een knuffel tegen hem aan.
Emily schraapt haar keel. "Sorry, Harry, maar zo snel kan zij het nog niet zeggen. Er is genoeg in haar verleden gebeurd, dus je zal moeten wachten..."
"Ik ook van jou," zeg ik dan en verbaas ik mezelf. Om vanuit mijn ooghoek te zien dat Emily's mond open valt.
Die nu even schaapachtig achter haar hoofd krabbelt. "Neem verdorie je tijd, Gina. Dit is je eerste echte relatie. Die andere idioot heeft je in de steek gelaten," herinnert ze mij dan.
Dat snap ik ook wel maar toch kan ik mijn gevoelens niet negeren. Nog nooit dat ik zulke sterke gevoelens heb voor een man. "Emmie, alsjeblieft," smeek ik haar bijna.
"Nou vooruit, het is dat ik hetzelfde bij hem kan zien. Jullie zijn duidelijk verliefd op elkaar," laat ze dan weten.
Waardoor Harry opeens rode wangen krijgt. "Ehm," slikt hij moeizaam en neemt hij een slok thee. "Kunnen we het over iets anders hebben?"
"Maar natuurlijk, wat wil je van Gina weten," wilt Emily weten.
O nee, waarom moet je dat nu vragen? Ik kijk naar mijn vriendin en hoop ik dat ze niet te ver gaat.
"Wanneer ze haar eerste kus had? Drie jaar geleden toen ze voor het eerst een vriendje had. Ook al liet die sukkel haar in de steek. Ehm, eens even denken. Haar eerste slok bier kreeg ze van haar broer tijdens een festival. Het Leeds festival, op die manier is ze bier gaan drinken dus daar is Brian verantwoordelijk voor," gaat ze vrolijk door.
Schamend sla ik mijn handen voor mijn gezicht. O mijn god. Wat zal Harry nu wel niet van me denken?
Hij schiet echter in de lach. "Op een festival schenken ze ook niet veel behalve bier," grinnikt hij naast me en slaat hij een arm om me heen. "Lieverd, maak je niet druk."
"Hier ben ik zelf ook niet trots op maar ik wil het toch kwijt," vervolgt Emily. "Een keer waren we zo dronken, hier bij haar thuis, dat we elkaar gezoend heb..."
Vlug bedek ik haar mond met mijn hand. "Hou alsjeblieft op," smeek ik haar. "Anders ga ik jouw vriendje straks hetzelfde vertellen."
Ze kijkt me echter aan met een uitdagende blik en laat ik haar voorzichtig los. "Zoals ik al zei, we waren dronken," voegt ze er aan toe en heb ik haar niet tegen kunnen houden.
Heel langzaam draai ik mijn hoofd naar Harry toe, met het schaamrood op mijn kaken. "Het was niet meer dan een kus..."
"Het maakt niet uit," verzekert hij me en geeft hij mij een kus, terwijl hij me niet uit laat praten. "Dan moet het zeker wel een gezellige meidenavondje geweest zijn."
Emily knikt al. "Dat was het zeker."

Pas uren later zijn we nog met zijn drieën en heeft Emily me zeker nog een paar keer voor schut gezet bij Harry. Hoewel hij me nog gezegd heeft dat het niet erg is.
"Is het erg dat ik je ook aan mijn vrienden voor wilt stellen? Je kent Louis en Liam al. Er zijn nog twee waar ik je aan voor wilt stellen," vraagt Harry als we even een momentje alleen hebben in de keuken.
Ik schud mijn hoofd van niet. "Nee hoor, ze kunnen nooit erger zijn dan Emily."
Hij schiet in de lach. "Zal ik kijken of Zayn morgenavond kan? We kunnen dan in Funky Buddha afspreken. Wel grote kans dat Liam er ook is, want het is zijn favoriete club."
"Nee, totaal niet, ik ga er ook soms heen. Meestal maar een of twee keer in de maand," antwoord ik en loop ik met het drinken terug naar de woonkamer.
"Gina, moet je niet op tijd naar bed voor een keer? Je ziet eruit alsof je niet geslapen hebt," komt Emily er tussen met haar commentaar.
Nu lachen Harry en ik allebei. "We hebben ook niet geslapen. Toen ik weer thuis was, was het bij half drie en zijn we met een glas wijn voor de open haard gaan zitten om te praten en..."
"Praten, ja, dat zou ik ook zeggen," onderbreekt ze mij. "Het zou mij niks verbazen als je hem soms ook zoent."
Harry is nu degene die zijn keel schraapt. "Dat doet een stelletje ook maar ik heb al beloofd om te wachten," laat hij haar weten.
Emily slaat haar armen nu over elkaar. "En dat is maar goed ook. Gina, wanneer vertel je het hem?"
"Zo snel mogelijk," knipoog ik naar haar. Iets waar ze gelijk in heeft. Daar mag ik ook niet lang mee wachten. "Hij wilt me morgenavond aan een vriend voorstellen dus we gaan dan naar Funky Buddha."
Even schud ze haar hoofd. "Dat klinkt alsof het al serieus is voor jullie. Ga niet te snel en geniet van elkaar, Gina heeft haar werk en jij vast ook... Hm, daarover gesproken, wat doe je eigenlijk?"
Ja, dat wil ik ook weten maar tegelijk vertrouw ik erop dat Harry me dat in zijn eigen tijd verteld. "Ik weet dat hij werkt maar dat wilt hij nu niet gelijk vertellen." Ik herinner me ook dat hij niet graag over zijn werk wilt praten.
Dankbaar geeft Harry me een kus. "Ik zal er niet te lang mee wachten maar nu nog niet."
"Vooruit," geeft Emily toe. "Maar wacht er niet te lang mee," waarschuwt ze hem.

Reageer (2)

  • CaptainChaos0

    Wat n cutiee..maar nu gaat het moment klmen dat St Niall weer gaat zien..oohh damn it noo maar harry is zoo ontzettend lief voor dr dat ze hen echt niet mag verlaten.ik wil ook zo'n harry in mijn leven serieus

    Loves xxx

    8 jaar geleden
  • Malikx

    Oohh harry je bent te schattig man was je mijn vriendje maar.. Door dit mis ik echt wel iemand in men leven.. Achkaaaa gina geniet van hem ypu girl

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen