Foto bij - 143 -

- Laura -

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Boulevard

    So incredibly cute! I love but of them (and preferably together)! Ik denk dat deze eerste kus eigenlijk de perfecte kus is voor hen twee. Plots, ergens ook een beetje dorky, ongelofelijk cute en spontaan - het klopt helemaal met de personages, ze zijn ook zelf spontaan/plots, cute and a little bit dorky ^^ Zolang je er dus voor zorgt dat er toch een beetje Weasley twin spice in je verhaal zit, vind ik het helemaal niet erg dat Fred niet aan bod komt (allez, jawel - wanneer hij binnen tien hoofdstukken er niet ingeweest is, ga ik wel eens verdrietig kijken ^^ ). Het is ook zalig om de playfulness tussen George en Roxanne te zien: het klopt met hun persoonlijkheid, hun aantrekkingskrachten (erg belangrijk) compleet met hun huizen. Geweldig om te lezen!
    Ik heb ergens toch wel medelijden met Laura hoor en ik snap compleet wat je met je uitleg rond Dumbledore en haar herinningen bedoelt! Het moet toch tamelijk moeilijk zijn om er achter te komen dat je in die situatie beland bent dank zij je zussen - al was dat helemaal Victoria's bedoeling niet. Ik vind het er interessant om Laura's reactie en gedachten op de 'ontdekking' te lezen (allez geen ontdekking, maar het feit dat ze er achter komt). Nu kijk ik vooral uit naar het moment dat ze Victoria voor de eerste keer weer ziet (en de Weasley familie en Roxanne natuurlijk - of ze zich nog iets herinnert van hen). Gelukkig heeft ze Madame Pomfrey en Dumbledore natuurlijk nog! Wat zijn dat toch sweeties!
    Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het huis waar ze uiteindelijk in zal belanden! Whatever you chose my dear, it will be epic!
    Het volgende deeltje mag snel komen!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen