**008**
Hij is echt een schat. Nu stuurt hij al 's ochtends en 's avonds een berichtje. Dus als ik wakker word, is dat met een berichtje van Harry. Net als dat een berichtje van hem het laatste is dat ik hoor. Aan de ene kant gaat het best snel omdat het al woensdag is. Toch, nog zeker een paar dagen voordat het vrijdag is. Best nog lang want ik kijk er wel naar uit. Ik vraag me af waar we gaan eten.
“Gina, je bent de laatste. Sluit je alles af?” Jenni komt naar me toe.
“Is het werkelijk alweer zo laat?” Ik kijk op mijn horloge.
“Ja, het is kwart over vijf en ik ga naar huis. Maak het niet te laat, oké,” vervolgt ze. “Alleen Oliver is er nog.” Die weer bij de beveiliging hoort.
“Komt goed,” knik ik. “Als ik naar huis ga, zijn deze bestellingen klaar gezet voor transport morgenochtend.”
“Het is geen ramp dat het anders morgenochtend pas wordt gedaan. Je hebt toch een vriend?”
“Nog niet officieel,” herinner ik haar.
“Nou, dat duurt vast niet lang meer. Fijne avond en ik zie je morgen.” Jenni pakt haar tas uit haar kluisje. “Vergeet niet te eten,” lachend loopt ze dan weg. Toen was ik er nog maar alleen. Zelf wil ik de laatste bestellingen afmaken zodat die morgenochtend gelijk weg kunnen.
“Gina, er is iemand voor je,” hoor ik Oliver roepen. Hé? Ik ben de enige hier en ik verwacht eveneens helemaal niemand. Zeker niet op mijn werk. Ik loop naar de deur en kijk ik verbijsterd naar Harry. Die naast de beveiliger staat. Samen met een tas. “Gedraag je.” Dan is Oliver opeens weg en kan ik nog zien dat Harry de man bedankt door zijn hand te schudden.
“Zo te zien is mijn verrassing gelukt,” grijnst Harry en komt hij naar me toe. De tas zet hij neer en omhelst hij mij. “Hallo lieverd.”
“Zeker een verrassing.” Doordat ik geen hakken aan heb, is hij zeker een kop groter dan mij en kan ik mijn hoofd niet in zijn nek leggen. Juist dan tilt hij me op voor een knuffel en sla ik mijn benen om zijn middel. Waardoor ik nu wel bij zijn nek kan en hoor ik hem lachen. Omdat het kietelt door mijn neus in zijn nek.
“Je hebt een leuke en aparte smaak voor kleding,” reageert hij en trekt hij aan de bretels die ik over mijn shirt draag. “En die schoenen komen me bekend voor.”
Ik til mijn hoofd op en geef ik hem een kus. Welke hij onmiddellijk verdiept en voel ik zijn tong om de mijne. Dat hij me gewoon op mijn werk verrast. Gelijk liggen mijn armen om zijn nek. Net als dat zijn armen om mijn rug liggen. Lang duurt de zoen niet en laat hij me los. “Heb je al gegeten?”
“Nee, nog niet,” schud ik mijn hoofd. “Ik wilde nog wat bestellen...”
“Nergens voor nodig,” glimlacht Harry en geeft hij aan dat ik hem los moet laten. “Anders heb ik straks een probleem,” knipoogt hij. “En ik heb eten bij me. Ik hoop dat je taco's lust.”
“Lus ik,” knik ik en geeft hij me een kus. Waarop hij het tasje optilt.
“Mooi, ik heb het zelf nog klaar gemaakt ook. Dat is altijd lekkerder,” gaat hij door en sta ik even stil. Hij kan koken?
“Zelf gemaakt?” Ik vraag het toch.
“Ja, ik vind het leuk om te koken.” Harry knikt naar me. “Dan weet je dat ook gelijk van me,” glimlacht hij en ga ik hem voor naar de kantine.
“Dus twee verrassingen tegelijk. Sta je dan graag in de keuken,” wil ik weten en pak ik twee borden uit een kastje. Harry haalt het tasje leeg en zie ik dat hij inderdaad taco's bij zich heeft.
“Ik kook niet zo uitgebreid als het alleen voor mezelf is,” vertelt hij dan. “Ik wilde ook niet tot vrijdag wachten.” Als ik naast hem wil gaan zitten, voel ik gewoon dat hij me bekijkt. “Supra's, een vriend van me draagt die schoenen ook graag.”
“Volgens mij heb je best een grote kring van vrienden,” lach ik en zie ik dat er nog een fles wijn te voorschijn komt. “Hoe krijg je dat naar binnen? Heeft Oliver dat niet van je afgepakt?”
“Nee, hij begon juist trek te krijgen door de taco's en wilde hij ook snel wat bestellen.” Harry haalt zijn schouders op. “Ik geloof dat ik hem juist op ideeën heb gebracht. Eet smakelijk.” Wel staat hij op voor een paar glazen en heeft hij die nog redelijk snel gevonden. Toch wacht ik dat hij weer naast me zit voordat ik een hap neem.
“Hoe lang werk je hier?”
“Bijna twee jaar,” antwoord ik en zie ik dat Harry een shirt vasthoudt. Wat ik afpak en terug doe. “Afgelopen maandag heb ik een vast contract gekregen en is er ook wat aan toegevoegd.”
“Gefeliciteerd.” Gelijk omhelst hij me. “Wat is er dan aan toegevoegd?”
“Dat ik nu ook een Topshop model ben,” vertel ik hem.
“Echt waar? Ik ben blij voor je.” Zijn armen liggen om me heen. “Is dit de laatste bestelling?”
“Ja, hierna kan ik naar huis,” knik ik. “Dan kan het morgenochtend gelijk weg.”
Binnen een paar minuten heb ik de laatste bestelling compleet en zet ik het, na nog een keer gecontroleerd te hebben, klaar voor verzending. “Oké, dat was het voor vanavond.”
Hij glimlacht naar me. “Alleen zijn we nu wel met onze eigen auto en jij wilt zeker naar huis gaan.”
Ik knik al. “Ja, het is toch een lange dag geworden. Morgen gaat mijn wekker weer gewoon om zes uur af.” Ik haal mijn kluisje leeg en trek ik mijn jas aan.
“Hoe laat begin je op je werk?”
Nu grinnik ik door hem. “Tussen acht uur en half negen.” Tegelijk lopen we naar buiten en doe ik alles op slot.
Harry trekt me daarna in zijn armen. “Dus dan is het beter om hier nu gelijk afscheid te nemen. Ik zie je vrijdag en dan gaan we uiteten.” Hij knuffelt me en geeft hij me een kus op mijn wang.
Juist daardoor leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder en snuift ik voorzichtig zijn geur op. Een milde geur en toch mannelijk. Het past wel bij hem. “Ja, en dan kom je me om half zeven ophalen.” Ik laat hem los en glimlach naar hem.
Om een brede grijns bij hem te zien. “Dit was ook gezellig en weet ik gelijk wat je doet en waar je werkt.”
Voor ik nog maar kan reageren, voel ik zijn lippen op de mijne. Samen dat hij zijn hand in mijn nek legt. Waardoor ik me dichter tegen hem aan laat trekken. Zachtjes tikt zijn tong tegen mijn lippen en geeft ik hem waar hij om vraagt. Met een lichte zucht, verkent zijn tong mijn mond nu en kroel ik met mijn hand door zijn haren. Lang laat ik het niet duren en laat ik hem los. “Het was zeker een leuke verrassing dat je met zelf gemaakte taco's hierheen bent gekomen. Ik moet nu wel naar huis. Morgenochtend ben ik om acht uur weer hier.”
“Is goed, schat, ik zie je vrijdag.” Hij geeft me nog een kus en stappen we daarna in onze eigen auto.
Reageer (4)
Wat is Harry toch weer een cutie
8 jaar geledenAh wat lief dat hij haar komt verrassen!
8 jaar geledenTacos zijn geweldig hahah. Het is echt een cutie want ik zie niet iedereeen dat doen xo
8 jaar geledenAah taco's i loveeee taco's harry je mag ze mij ook wel maken ^^
8 jaar geledenJust kidding stay with her!
En wat lief dat hy haar verrastte echt een schat die jongen gheheh want that as a boyfriend.
Nu ga ik weer verder slapen was wakker geworden maar ben toch nog wel moe duss sleep tight lovely!
Lovess xxx