*** 014
Claire Hemmings
Dit is werkelijk waar net een droom die uitkomt. Op de eerste dag hier in Parijs de Eiffeltoren gezien, gisteren de brug met al die slotjes. Alleen vandaag nog en daarna terug naar huis. Ik ben net onder de douche vandaan als er op de deur geklopt wordt en doe ik de deur voorzichtig open.
"Roomservice is net geweest dus we kunnen ontbijten," glimlacht Zayn en kijkt hij omlaag bij mij. "Was het lekker, je douche?"
Knikkend bind ik het ceintuur van mijn badjas wat strakker vast. "Ja, heerlijk," reageer ik en loop ik de woonkamer in. Waar nu een tafel gedekt is voor ons, met dampende koppen koffie en een goed verzorgde ontbijt.
"Gaat u zitten, madame."
Grinnikend ga ik zitten en schuift Zayn voorzichtig mijn stoel iets aan. "Dank u, heer," ga ik met hem mee en komt hij tegenover me zitten.
Heel even is het stil en genieten we van onze kop koffie. Op de achtergrond kan ik de vogels horen fluiten en andere geluiden van buitenaf.
Pas nadat we ontbeten hebben, en als ik aangekleed ben, wordt er op de deur geklopt. Mijn verbazing wordt groot als ik Harry zie staan.
"Hey lieverd, alles goed met je?" Hij omhelst me kort en laat hij me alweer los. "Heeft Zayn al gezegd wat we gaan doen?"
Ik kan net mijn hoofd schudden als Zayn de kamer in komt en trekt hij net zijn shirt over zijn hoofd. "Dat ziet ze zo meteen wel. Vaak hou ik het als een verrassing."
Zelf kijk ik van de een naar de ander. "Wat gaan we doen dat Harry er is?" Anders weet ik wel dat Louis mee is gegaan toen we gingen parachute springen, en Liam bij het bungee jumpen.
Harry grijnst wat. "Hetgeen dat we vandaag gaan doen, is iets waar ik vaak uitnodigingen voor krijg," antwoord hij wat mysterieus met een blik op Zayn.
Maar die trekt gelijk een wenkbrauw op. Om daarna pas te knikken. "Denk erom, Hazz. Ze ziet het straks vanzelf wel. Eerste rij of niet?"
Nu schiet Harry in de lach. "Ik wel. Maar Claire en jij zitten in de rij net achter me. Je weet wel waarom."
Het is net alsof die twee een soort geheime taal hebben want ik zou niet weten waar ze het over hebben. "En hoe laat gaan we?"
"We gaan zo weg," is de reactie van Zayn en controleert hij zijn zakken.
Geamuseerd kijkt Harry naar hem. "Ja, heb je alles?"
Het blijft heerlijk om te zien hoe ze met elkaar om gaan. "Ik ben ook klaar," geef ik vlug aan.
"Weet ze al waar jullie vanmiddag heen gaan? Of heb je al iets verteld? De anderen zijn er dan ook bij," zucht Harry.
Even lijkt Zayn te willen knikken maar dan schudt hij zijn hoofd. "Nee, nog niet gedaan." Hij draait zich naar mij om. "We gaan niet gelijk terug naar Londen. Eerst ergens anders heen voor het laatste dat op je lijst stond. Dus we zitten vanmiddag weer in het vliegtuig." Onderweg naar de lift, ligt zijn hand losjes op mijn onderrug en zijn we weer omringt door, deze keer, acht beveiligers.
"Vier beveiligers per persoon," grinnikt Harry. "En dat komt omdat we over heel de wereld bekend zijn. Het is een heerlijk gevoel, echt waar, maar soms zou ik toch wel wat rust willen hebben."
Iets waar Zayn het mee eens is. "Ja, dat zou soms geen kwaad kunnen."
Als we beneden zijn, staat er een busje op ons te wachten. Samen met wat dranghekken, die de fans op een afstandje houden.
Zayn wiebelt met zijn wenkbrauwen. "Ze zullen altijd wel in staat zijn om er achter te komen, waar we zijn en alles. Stap in, lieverd."
Zeker een uur later kunnen we uitstappen en zijn er wat flitsen te zien. "Daar kunnen we nu helaas niet aan ontsnappen," mompelt Zayn naast me. "En verrassing."
Ik kijk naar het gebouw en zie ik er een bekend merk op staan.
"Een fashion show," zegt Harry naast me en doet hij een paar stappen opzij. Meer omdat een paar fotografen aparte foto's willen maken van Harry en Zayn maar niet samen.
Verbaasd en verbijsterd, laat ik me mee naar binnen trekken. Waarom is het zo druk? Of is het altijd zo druk bij een fashion show?
Door gelach draai ik mijn hoofd. "Het is hier in Parijs nu een fashion week. Alle bekende merken krijgen nu de kans om hun nieuwste creaties te laten zien op de catwalk," legt Zayn uit. "Maar maak je niet druk. Harry zit op de voorste rij en wij er net achter. Anders worden we niet met rust gelaten."
Binnen worden we naar de zaal geleidt en kunnen we gaan zitten. Net als dat Harry dan weer opduikt.
"Sorry, ik zag Cara net even, zij is er ook." Hij gaat al zitten.
Vragend kijk ik van de een naar de ander.
"Cara Delevinge," vervolgt Harry snel. "Een model?"
Nu knik ik. "Ja, wel van gehoord." Af en toe is het lastig om alles bij te houden. Zeker met deze jongens in de buurt. Blijkbaar kennen ze heel wat mensen. "Maar als jij het liefst zoveel doet met Louis samen, waarom is hij hier dan ook niet?"
Beide mannen schieten in de lach. Wel zodanig dat het aanvoelt alsof ze me uitlachen.
"Daar heeft Lou geen geduld voor. Hij weet dat ik even weg ben en ik zie hem vanmiddag weer in..."
Een hand, van Zayn, over zijn mond, belet hem om verder te praten. "Niet doen, Hazz, ze ziet het vanmiddag wel. Zo eerst de show," bijt hij zijn vriend bijna toe.
Hij rolt met zijn ogen. "Hoe dan ook, komt ze er een keer achter vandaag."
Zayn haalt zijn schouders op. "Voor zolang het kan, wil ik er nog niks over zeggen. Zo blijft het een verrassing voor haar."
Daar ben ik het mee eens.
Steeds meer mensen zoeken hun plek op en zie ik nog wat beroemdheden, die bij Harry op de voorste rij gaan zitten. Waaronder Nick Grimshaw, Kelly Osbourne en nog een paar.
Minstens anderhalf uur later komen alle modellen nog een keer op en bij elkaar, met daar vlak achter de eigenaar van de kledinglijn. Burberry heb ik voorbij zien komen. Samen met Karl Lagerfeld en nu net de nieuwste lijn van Valentino. Al die tijd heeft Zayn casual zijn arm om me heen gehad. Hoewel hij af en toe naar mij keek. Iets wat ik wel door had vanuit mijn ooghoeken.
Even kijk ik opzij als ik een zachte streling langs mijn zij voel. "Heb je het naar je zin?"
Glimlachend knik ik naar Zayn en leg ik mijn hoofd even op zijn schouder. Om gelijk een kus op mijn slapen te krijgen. "Ja, en ik ben wel blij dat ik gewoon kan zitten." Het scheelt echt want dan ben ik niet zo moe als anders.
Hij lacht iets en voel ik daardoor zijn schouders die iets meebewegen door het vrolijke geluid. Vervolgens buigt hij zich voorover naar Harry. "Bedankt, mate," hoor ik zachtjes.
Harry moet weer iets doen in de trant van een knipoog of zo want ik hoor niks terug. Dat is, tot hij zich voor de tweede keer omdraait. "Zo nog even ergens wat gaan eten? McDonald's of zo? Hoe laat gaat de vlucht?"
"We eten wel wat op het vliegveld. Daar hebben ze ook een McDonald's," reageert Zayn naar hem.
Juist daardoor merk ik dat mijn maag wat leeg is. "McDonald's, klinkt verleidelijk en lekker," grijns ik zelf.
Waarop Zayn zijn arm weer om me heen legt. "Straks op het vliegveld. Ik wil eerst langs de douane geweest zijn. Dan kunnen we wat gaan eten voordat we op het vliegtuig stappen," beloofd hij me.
Op het vliegveld kom ik er achter dat we naar Trondheim gaan. Wat schijnbaar bovenin in Noorwegen ligt. Waarom weet ik niet. Daar kom ik nog wel achter. Onze tassen zijn onderweg naar het vliegveld en lopen we zelf verder. Omringt door hun beveiliging. Lang duur het niet of ik hoor snelle voetstappen.
"Hazz."
Lachend is het te zien dat Louis zijn armen om hem heen geslagen heeft. Volgens mij scheelt het niet veel of hij zou zelfs zijn benen om Harry's middel slaan.
"Hey Zayn." Nu is het Niall die hem omhelst.
Ten minste, dat denk ik want ik voel zelf een paar armen om me heen. "Hallo Claire, hoe was het vanochtend?" Liam is duidelijk een stuk rustiger en geeft hij me een kus op mijn wang.
"Liam," protesteert Zayn dan en trekt hij Liam bij me weg.
Maar de man haalt alleen zijn schouders op. "Wat? Ik vond het wat zielig voor Claire aangezien Lou gelijk in Harry's armen springt, en Niall hetzelfde met jou doet. Niks meer dan gewoon interesse naar hoe haar dag was," stelt hij Zayn gerust. "Relax, Zayn."
"Kun je het geloven dat we het...."
"Nee, Lou," schudt Harry zijn hoofd en ligt zijn hand over Louis' mond. "Claire weet nog van niks. Afgezien van waar we heen gaan. Dat wilt Zayn nog even als een verrassing houden. Hebben jullie al geluncht?"
Drie hoofden schudden van nee.
"Mooi, McDonald's dan, wij hebben ook nog niks gegeten," komt Zayn er snel tussen.
Reageer (5)
Volgens mij is het het
Oh wat een leuk hoofdstuk!!!
8 jaar geledenHmm McDonalds!!
xxx
Hihi, oops.
8 jaar geledenHmm, mcdonalds haha.
Super stukje weer meis! Heb weer van je hoofdstukjes genoten. Nu loop ik weer bij met deze story ben benieuwd naar het volgende hoofdstuk! xxx
O oh daar had louis het bijna verklapt gheheb net op tijd niet
8 jaar geledenZaynie is wel n beetje jaloers don't worry bro she is all yours..
Loves xxx
Dat zou niets voor mij zijn een moddelen dingen maar goed hahaah en mcdonalds lekker
8 jaar geleden