*** 010
Claire Hemmings
Ik had echt mijn lijstje extra over moeten schrijven. Zuchtend trek ik iets makkelijks aan. In laagjes want als ik het warm krijg, kan ik iets uittrekken. Ten minste, dat heeft Zayn aangegeven. Tegelijk mezelf afvragend wat we deze keer gaan doen. Alweer de tiende dag. Shit, nog maar een paar dagen. Een verdrietig gevoel golft door mijn lichaam en kijk ik wat voor me uit terwijl ik mijn schoenen aantrek. Eerder laarsjes zonder veters. Nog even en hij komt me weer ophalen. Mijn blik gaat naar de klok naast de deur. Opnieuw dat hij me pas vlak voor het avondeten op komt halen.
"Je had Louis moeten horen, echt, hij was stikjaloers dat hij niet mee kon met bungee jumpen," lacht Zayn.
Zelf neem ik een slok van mijn glas drinken. "Hij is mee geweest met parachute springen." Het zijn echt allemaal leuke en lieve mannen maar als ze bij elkaar zijn, is het wel een drukke boel. Voor mij is dat best vermoeiend.
Zayn knikt al. "Klopt, en dat heb ik ook gezegd." Even stopt hij om een slok te nemen. "Daar werd Harry weer jaloers op. Maar dat komt omdat Louis en hij een hechte vriendschap hebben. Die twee doen bijna alles samen."
"Bijna alles samen?" Ik kijk hem aan.
Weer dat hij knikt. "Ja, ze gaan nog net niet samen onder de douche of naar het toilet. Maar bij iets als parachute springen, dan zou Harry het liefst mee willen gaan," legt hij dan uit.
Waardoor ik in de lach schiet. "Die twee zijn echt elkaars beste vrienden?"
"Ja, dat is even minder geweest door de roddels en geruchten over Larry. Gelukkig hebben ze zich daar overheen gezet..."
"Larry?" Ik kijk bedenkelijk. "Oh, je bedoelt Larry Stylinson, daar heb ik wel eens wat over gehoord. Is het echt zo erg dan?"
Zijn gezicht betrekt wat en zucht hij diep. "Ja, zo erg zelfs dat management zich er mee bemoeit heeft. Hun hebben gelukkig nu ook het licht gezien want Harry en Louis hebben alleen goede vriendschap. Meer zal het nooit worden," vervolgt hij. "Harry wil misschien wel meer maar Louis..." Hij schudt zijn hoofd. "Louis niet, hij is hetero maar Harry is bi," klinkt het zachtjes.
Ik knik langzaam met mijn hoofd. "Echt waar?" Eigenlijk had ik het vermoeden dat die beste man misschien homo is. Maar ach, seksualiteit doet me niks.
Hij grinnikt wat. "Het is waar wat ze zeggen over Harry. Dat hij op twee kanten valt. Mij maakt het niet uit. Hij vindt nog wel een keer een partner. We zullen wel zien of zijn partner een man of vrouw is." Een glimlach siert zijn gezicht. "Ga je mee."
Eerst de verrassing dat we naar Nando's zijn gegaan en nu datgene wat ik dus op mijn bucketlist geschreven heb. Ergens ben ik er wel blij mee dat Zayn er geen volgorde in heeft. Zo is het elke dag weer een verrassing. Maar wat we ook gaan doen, Basil is er wel bij want we worden deze keer gereden.
Pas na anderhalf uur komen bij het O2 gebouw en kijk ik naar Zayn, die naast me zit.
Alleen hij schudt zijn hoofd. "Het is geen concert van mij en de jongens," zegt hij raadselachtig en met een glinstering in zijn ogen. "Trouwens, op je lijst staat dan 'ontmoet een beroemdheid' en op dit moment vind ik dat ik en de anderen daar nu niet bij horen, want je kent ons al."
Ontmoet een beroemdheid? Wie ga ik dan ontmoeten? Wel omhels ik hem eerst.
Gelach zorgt ervoor dat ik de omhelzing verbreek. "Je ziet het zo wel."
Eenmaal geparkeerd, gaat de deur open en kunnen we uitstappen. Net als dat er een deur open gaat.
"Hallo Phil," reageert Zayn.
Duidelijk dat hij de man kent en volgen we hem naar binnen. Met Basil vlak achter ons.
Vlak voor we bij een deur staan, legt Zayn een hand over mijn ogen. "Vertrouw me," fluistert hij in mijn oor en daarna gaan we echt naar binnen. "Oké, doe je ogen maar open."
Wat ik doe en van schrik, sla ik beide handen voor mijn mond. Meer omdat ik nu naar de meiden kijk van Little Mix.
"We hebben gehoord dat je een fan bent van ons," glimlacht Perrie en komt ze mijn kant op. "Altijd leuk om een fan te ontmoeten."
Nog wat overdondert, sta ik daarna in een omhelzing met Perrie, Jesy, Leigh-Anne en Jade. "Ja, ik ben een fan." Van wel meer mensen maar dit... Echt, om Little Mix te mogen ontmoeten. "Heerlijke muziek om naar te luisteren."
"Wat voor muziek luister je het liefst? Popmuziek, klassiek, R & B, jazz," wilt Leigh-Anne weten.
Alsof ik het eerst nog moet verwerken dat ik hier voor Little Mix sta, geef ik niet gelijk antwoord. "Ehm, van alles wat eigenlijk. Ligt een beetje aan de omgeving en mijn bui. Maar vooral toch wel Popmuziek. Samen met wat rockmuziek en R & B," antwoord ik dan. Om er achter te komen dat de vier meiden echt super aardig, leuk en erg gezellig zijn.
"Oké," wrijft Jade in haar handen. "Claire, we hebben nog een verrassing voor je. Je mag blijven voor het concert."
De andere drie knikken vrolijk. "Denk je nou echt dat je ons alleen zou ontmoeten en dat we je dan weer wegsturen," zucht Jesy. "Verkeerd gedacht, je blijft gewoon en Zayn ook."
Echt, mijn dag kan gewoon niet meer verpest worden. Eerst samen eten met Zayn, daarna de verrassing om Little Mix te ontmoeten én dan ook nog eens te mogen blijven voor het concert. Super, echt geweldig gewoon. Geluidloos zing ik met de muziek mee, als ik een paar armen om me heen voel.
"Heb je het naar je zin," vraagt Zayn in mijn oor.
Gelijk leun ik achterover tegen hem aan. "Ja, echt super," beantwoord ik zijn vraag en druk ik een kus op zijn wang. Waar ik net bij kan.
Om beloont te worden met een grijns die zijn gezicht doet oplichten. "Daar ben ik blij mee." Zayn geeft mij weer een korte kus. "En, even dat je het weet. Dat we konden blijven voor het concert... dat was niet afgesproken of wat dan ook. Hoewel ik een vermoeden had, was het voor mij ook een verrassing."
Ik draai me nu om in zijn armen. "Dat kwam van hun af?" Met grote ogen kijk ik hem aan.
Hij kan alleen knikken of ik sla mijn armen om zijn nek. "Klopt." Zachtjes tilt hij mijn hoofd op en kust hij me op mijn lippen. Iets dat bij een paar korte kusjes blijft, want ik draai me om en geniet ik van de rest van de show. Net als dat Zayn zijn armen om me heen houdt.
Dit is echt heerlijk en fijn. Om zo in zijn armen te staan.
Ruim drie uur later ben ik weer thuis en loopt Zayn mee naar de voordeur. Waar ik de deur open doe en in de hal draai ik me om naar hem. "Ik heb er zeker van genoten. Het eten, de ontmoeting met Little Mix en dan nog eens te mogen blijven voor de show."
Met een glimlach trekt Zayn me in zijn armen. "Graag gedaan." Even strijkt hij een verdwaalde lok achter mijn oren. "En hier doe ik het voor. Elke keer als ik je verras, is de glimlach in je ogen te zien. Dat ze nog helder schitteren dan de sterren in de hemel."
Ik voel me warm worden bij die woorden. "Is dat niet wat..."
"Cliché, ja, maar het is wel zo," onderbreekt hij me.
Juist daardoor voel ik dat de vlinderkooi geopend lijkt te zijn en fladderen ze vrij rond in mijn buik. Geen idee wat ik er op moet zeggen, druk ik mijn lippen op de zijne. Wat deze keer een lieve en vooral tedere zoen wordt. Bijna ademloos, laten we elkaar los en kijk ik hem aan.
"Weltrusten Claire, ik zie je morgen weer. Ik kom je in de middag ophalen, zo na de lunch." Hij grijnst wat en krijg ik nog een kus van hem.
Na een korte omhelzing laat ik hem gaan. "Jij ook weltrusten."
Glimlachend en met een knikje, loopt hij terug naar het busje en stapt hij in.
Reageer (3)
Echt supee hoe Zayn voor Claire is zo lief en geduldig.. *droomt even weg*
8 jaar geledenMaar echt j bent amazing honey!!,
Yeah, een nieuw stukje.
8 jaar geledenOntzettend lief stukje, ook.
Echt gaaf dat Claire de meiden van Little Mix mag ontmoeten én bij het concert mag blijven. Wil ik ook!
Leuk stukje.
xxx
ooh super schattig alleen ik hou niet van little mix.. Woeps sorry. Maar goed verder super goed en schattig geschreven xx
8 jaar geleden