Foto bij 26-03-'16 × 56 days to go

56 days to go × your name in 5SOS songs

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • awsten


    Long way home. ; ik hou van dit liedje. Ik herinner me het nog live en asdfghhjkl. Het is niet eens zo een emotioneel nummer, maar gewoon hoe dat begon, zo wat langzamer, ik krijg weer terug goosebumps.

    American Idiot. ; Ja, een cover, maar toch. Dit is echt mijn jam, en Michael is hier echt on point in.

    Unpredictable. ; IK HOU VAN DIT LIED. THATS ALL.

    Rejects. ; dit liedje is mijn jam. Je kan er gewoon even helemaal op los gaan. En nogmaals, dit brengt zoveel ROWYSO herinneringen terug.

    If you don't know. ; ik vind het nog steeds een schandaal dat ze dit niet live doen. Dit is zo een geweldige meezinger.

    Airplanes. ; als ze dit niet doen met SLFL ga ik iemand aanklagen. Michael my baby is shining yas.

    Never be. ; ook dit is zo een nummer waar ik emotioneel van wordt terwijl het dat eigenlijk niet helemaal is ??

    Nothing like the rain, when you're in outer space. ; idk why maar deze lyrics vind ik zo diep. Ik kan het niet uitleggen.

    English love affair. ; toch wel een klassieker :').


    8 jaar geleden
  • Panthero

    E = Everything I Didn't Say
    S = Social Casualty
    M = Money
    E = End Up Here
    E= English Love Affair (oeh, sexy xd)

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Airplanes
    - het past beter dan Amnesia. Maar ik wil graag veel reizen, dus dan is Airplanes eigenlijk best logisch? Idk
    Never Be
    - het enige nummer dat met een n begint. Het herinnert me toch iedere keer weer dat je inderdaad nooit meer zo jong zal zijn als je nu bent, dat je uiteindelijk opgroeit. Dat het nu misschien niet altijd leuk is, maar dat je vooral in het heden moet leven en genieten van wat er nu is.
    No one sees me uit Invisible
    - zo voel ik me echt wel eens, vooral in mijn klas.
    Everything I Didn't Say
    - ik zeg nou eenmaal niet alles dat denk, maar hou veel voor me. Het doet me eigenlijk een beetje denken aan deze afbeelding.

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Kiss Me Kiss Me
    -> Dit is het enige liedje met een K. I wouldn't mind kissing one of them...

    Invisible
    -> Net zoals jij voel ik me soms ook wel eens onzichtbaar. Gewoon omdat ik echt een rustig en stil persoon ben en me niet graag in discussies meng. Maar als ik dan iets te zeggen heb, lijkt het alsof niemand me echt hoort. Kan soms redelijk irritant zijn.

    Money
    -> Haha, enige nummer met een M. ^^

    Broken Home
    -> Ik ga hier niet te ver op ingaan, maar soms heb ik dat gevoel wel. Zeker wanneer mijn ouders weer eens ruzie hebben. Ik vraag me soms af waarom ze überhaupt nog bij elkaar zijn.

    Everything I Didn't Say
    -> Ik ben iemand die veel voor zichzelf houdt en mijn gedachtes zijn dan vaak ook één grote chaos. The most quiet people have the loudest minds.

    Rejects
    -> Zo voel ik me soms als ik me in een grote groep bevind. Iedereen lijkt het altijd supergoed en snel met elkaar te vinden, en dan sta ik ook nog ergens.

    Long Way Home
    -> Ik vind dit gewoon echt een heel erg mooi liedje. Dus met plezier plaats ik hier de L bij.

    You're like perfection, some kind of holiday
    -> geen specifieke reden, maar de Y is gewoon fucking moeilijk. Dit was de eerste lyric die bij me opkwam. Dus bij deze!

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Misschien dat ik me hier later op de middag even aan zet, maar op dit moment heb ik er even geen energie voor. :3

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen