sorry dat 'k zo lang nix geschreven heb.
& ik ben verlieeefd lalala ^^
&& deze keer niet op Justin B. (:

GOTTA GO BACK ' -

Ik werd wakker en wist zo'n 10seconden niet waar ik was. Tot ik Justin's lieve lach zag. Ik besloot mij stilletjes aan te kleden, toen ik mij herinnerde dat ik vannacht gebeld werd. Ik liep naar zijn bureau om mijn gsm te nemen. Het was Demi die had gebeld. Ik had nog een bericht van haar; Aline, het spijt me zo. Dat ik boos werd, en dat ik in je dagboek las. Maar ik snap nog steeds niet waarom je niks gezegd hebt? Ik hoop dat je het fijn hebt bij Justin. Want morgen zijn we al weg. Ik hou van je, beste vriendin. <3 Ik had tranen in mijn ogen, om wat ze zei, om wat ik gedaan had en omdat we vanavond weer naar huis vertrokken. Ik nam een papiertje van Justin's bureau en begon te schrijven. Allerliefste Justin. Ik vertrek vanavond om 10u terug naar Canada. Ik en Demi hebben het weer bijgelegd. En waarom we vanavond al vertrekken weet ik niet, iets met haar oma ofzo. Maar ik wil vandaag graag met Demz doorbrengen, daarom ben ik al vroeg vertrokken. Om 8u kom ik naar het kampvuur, hier is nog mijn gsm nummer want die heb ik je nog niet gegeven (: ik hou van je! <3 Ik pakte al mijn spullen in, en liep naar Justin. Ik gaf hem een zacht kusje op zijn lippen en glipte door het raam naar buiten.

Reageer (8)

  • Juvenile

    oehh..
    op wie ben je verliefd;O?
    ik ben ook verliefd.
    dusja;3.
    hahaha
    anyways..
    verderrr

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    hihi, iedereen is verliefd de laaste tyd haha, ik ook.
    maar jij moet snel verder. (:

    1 decennium geleden
  • Drake

    oew, ik ook ;$
    hihi, niet intressant
    daarom schrijf ik even een reactie
    echt heel snel verder
    want je kan echt harstikke goed schrijven
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen