Foto bij - 142 -

- Roxanne -

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Boulevard

    Weer een geweldig stuk, Fie! En oh wat zijn Roxanne en George toch über-cute samen! Ik vond zowel Georges als Roxannes 'subtiele' hints wel geniaal ^^ Ik hoop dat je er niet al te lang meer mee wacht om ze samen te krijgen - al hoop ik langs de andere kant dat het ook nog heel eventjes duurt. De spanning die op dit moment tussen beide hand is bijna magisch (snap je? Magisch? ^^ ). Ook Georges jaloersheid: love it!
    Wat ben ik trouwens toch blij dat Laura na al die vele hoofdstukken eindelijk wakker is en niemand minder dan de awesome Dumbledore heeft die voor haar klaar staat. Isn't he a cutie pie? En wat hou ik toch ook van Madame Pomfrey! Ik ben heel benieuwd hoe Laura's 'eerste' intereactie met Victoria en Roxanne gaat zijn - nee, wacht: ik ben ongelofelijk benieuwd hoe dat Laura gaat reageren wanneer ze er achter komt hoe dat ze zolang 'dood' geweest is en dat het (onrechtstreeks) komt door haar zus! En stiekem vind ik het echt zoooo cute dat ze aan de Weasleys moest denken in het vorige hoofdstuk, maar volgens mij kan dat ook moeilijk anders. Het lijkt me tamelijk moeilijk om de Weasley familie te vergeten eens je hen gekend hebt ^^
    Kan je geen extra deeltje uploaden deze week omdat je mij op zo'n cliffhanger laat zitten? Pretty please? Ik ben erg benieuwd wie dat Roxanne ziet staan! Ps (dat ben ik hier boven vergeten te zeggen): ik heb echt medelijden met haar (door het teken) en ik vind haar relatie met Draco ook geweldig om te lezen!
    Haha, oké! Dat onthoud ik ;) Ooh, geen Fred voor lang? Het is goed op één voorwaarde: dat er genoeg George in voorkomt! Als de ene twin er niet kan zijn, moet de andere het goed maken ^^ Plus George en Roxanne stukjes zijn ook steeds geweldig!
    Haha, ik begrijp compleet wat je bedoelt! Soms komt het ene beter uit, soms het andere. Mij maakt het niet uit of het soms meerdere of soms maar één POV is. Je moet doen wat het beste is voor je verhaal! Zo lang je dat doet, maak je me even blij met elk nieuw hoofdstuk.
    Oké, hier ga ik mijn reactie wel stoppen want ik heb super veel gewerkt voor school vandaag en mijn handen zijn me echt aan het vermoorden (ze doen veel te veel pijn) - dus ik ga waarschijnlijk morgen of straks (als ze minder pijn doen) pas antwoorden op je pb (want dat is erg veel schrijfwerk). Any way: I love your story and I love you! Doe zo verder!!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen