Foto bij 20-03-'16 × 62 days to go

62 days to go × we schrijven iets voor een ander!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Culloden

    Ohja, iets wat eigenlijk bij me opkwam omdat ik er al eens eerder last van heb gehad...: Misschien moet je ook een beetje in de gaten houden of er geen onrealistische scenario's opgegeven worden. Het is namelijk niet echt tof als je zoiets voorgeschoteld krijgt en dan toch maar iets moet schrijven.

    Voor de rest kijk ik er naar uit! ^^

    8 jaar geleden
  • awsten

    Oehh wat een leuk idee! Ik ga het zeker invullen c: op mn telefoon is dat wat lastig. Maar qua aantal woorden, ik probeer altijd minstens aan de 750 te komen, of toch 600 als het echt stroef loopt. Meestal lukt 800-1000 wel. Het hangt echt van de gegeven situatie af.

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Oh, dit klinkt echt ontzettend leuk. Ik ga in de loop van de week het lijstje ook zeker invullen! (:

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Nogmaals, you're welcome!
    Ik bedoelde inderdaad zoals je beschreven hebt, dat iedereen dat dan naar jou stuurt. Met "je" refereerde ik eigenlijk steeds naar jou, maar nu ik het zo teruglees is dat inderdaad een beetje onduidelijk.

    Ik zal het lijstje een andere keer invullen.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen