Foto bij **000**

Summer 2010

**Surprise**

Ik kijk opzij en zie ik een paar vrolijke lichtblauwe ogen. Net als dat hij zijn arm om me heen legt. Ik kan niet geloven dat we al zes maanden samen zijn. Ik glimlach en leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder. Waardoor ik een kus krijg op mijn kruin.
Samen dat hij me dichter tegen zich aan trekt. “Zullen we het reuzenrad in gaan,” fluistert hij in mijn oor. “Dan hebben we nog mooi uitzicht over de kermis.”
“Is goed,” reageer ik met een knikje en lopen we hand in hand door. Als we bij het reuzenrad aankomen, hoeven we niet lang te wachten of we kunnen instappen. Hij stapt als eerste in en helpt hij mij om te gaan zitten. Om gelijk een arm om me heen te leggen.
Hij geeft me een kus op mijn wang. “Ik kan niet geloven dat we al zes maanden bij elkaar zijn,” zegt zijn stem dichtbij mijn oor.
Ik grinnik om hem. “Toch is het zo.”
Zijn vingers draaien mijn hoofd naar zich toe. “Gina, ik heb wat voor je,” begint hij.
Wat verbaasd kijk ik hem aan. “Dat hoeft toch...”
“Omdat we zes maanden bij elkaar zijn,” onderbreekt hij me en laat hij me een klein doosje zien. “Vind je het mooi?”
In het doosje zie ik een ketting liggen met een hartje eraan. “Het is prachtig, Nini,” fluister ik bijna.
Blij haalt hij de ketting eruit. “Daar ben ik blij mee,” grijnst hij en doet hij de ketting bij me om. “Hij staat je goed.”
“Dank je wel.” Ik omhels hem gelijk als de ketting om mijn hals hangt en geef ik hem een kus. “Blijf je bij mij? Mijn ouders zijn weg voor het weekend. Ik wil niet alleen zijn.”
De pretlichtjes zijn in zijn ogen te zien. “Natuurlijk prinses,” lacht hij. “Maar ik wil nog wel een teddybeer voor je winnen,” vertelt hij me dan.
“Deze ketting is meer dan genoeg, lieverd.” Bij de koosnaam zie ik zijn ogen oplichten.

Ik heb hem toch niet over kunnen halen en heeft hij inderdaad een teddybeer voor me gewonnen. Welke hij zelf nog uitgezocht heeft voor me. Nu lopen we hand in hand, met de knuffel in mijn andere arm, naar mijn huis. De stilte is aangenaam en doe ik de voordeur open.
“Waar zijn je ouders dan heen?”
“Het is hun weekendje weg. Zondag komen ze pas terug,” vertel ik hem en loop ik eerst naar de keuken. Hij zal vast wel trek hebben. Ten slotte kan hij heel de dag eten en zonder aan te komen. “Trek?” Ik kijk hem aan.
“Altijd Gina, dat weet je toch,” grinnikt hij en liggen zijn armen om me heen. Wat net is op het moment dat ik de koelkast open trek. “Hm, je moeder laat je anders wel thuis met een goed gevulde koelkast.”
“Dat doet ze altijd,” weet ik en kijk ik in een keukenkastje. “Muffins?” Ik zie dat hij zijn lippen aflikt. Bij hem gaat liefde echt door de maag. Wat niet erg is. Ik geef hem een muffin en neem er zelf een. Om dan naar mijn kamer boven te lopen en zet ik de teddybeer op de stoel bij mijn raam.
“Mooi plekje voor hem,” klinkt het achter me en heb ik tegelijk mijn muffin op. Als ik me omdraai, staat hij opeens voor me. “Weet je zeker dat je wil dat ik blijf?”
“Zes maanden, Ni,” reageer ik en slaat hij zijn armen om me heen.
“Wat bedoel je, schat,” zijn stem klinkt zacht en strijkt hij een lok haar achter mijn oor. Afwachtend kijk hij me aan. Hij is zeker geduldig.
“Blijf voor de nacht,” fluister ik en til ik mijn hoofd op naar hem. “Blijf.” Ik druk mijn lippen op de zijne. Als een antwoord, trekt hij me dichter tegen hem aan en tikt zijn tong tegen mijn tanden. Vervolgens maakt hij op mijn rug de ritssluiting van mijn jurk los. Om het daarna van mijn schouders te schuiven. Zelfs nu nog is hij lief, teder en voorzichtig. Het volgende moment tilt hij me op en legt hij me op bed. Waarop hij zijn shirt uittrekt en komt hij net boven me hangen. Met een glimlach brengt hij zijn hoofd omlaag om me te kussen. We willen dit allebei en het heeft even geduurd. Verder kan ik niet nadenken en glijden mijn handen over zijn rug, dat zacht en toch stevig aanvoelt.

Reageer (4)

  • YasmineDeliana

    Zo lief!

    8 jaar geleden
  • CaptainChaos0

    oh en ilove it

    lovess x

    8 jaar geleden
  • CaptainChaos0

    oooh yeah!!
    ik kan weer spammen!!

    8 jaar geleden
  • Malikx

    Omggg yesssss dit was het wachten waard woopwoop!! *dansjeeee*

    Omg dit is zoo schattig!! Kan niet wachten op meer hehe.

    Gaaaan met die banaan! X

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen