Character Introductions
Dit is een introductie van de meest voorkomende personages in het verhaal.
Naam: Arina
Leeftijd: 17
Wezen: Elf
Ras: Boself
Uiterlijk: Arina heeft een vrij lichte huid, verder heeft ze donkerbruin haar ongeveer tot haar schouders en hazel kleurige ogen.
Persoonlijkheid: Arina is best zelfverzekerd en dat kun je ook aan haar zien. Verder is ze best behulpzaam en aardig, maar alleen tegen mensen die ook aardig tegen haar zijn.
Familie: Arina is de prinses van het Bossenrijk, haar vader en moeder zijn dus de koning en koningin.
Naam: Danny
Leeftijd: 18
Wezen: Elf
Ras: Maanelf
Uiterlijk: Danny heeft een licht getinte huid, lang donkerbruin haar en ook donkerbruine ogen.
Persoonlijkheid: Danny is erg gevoelig en zorgzaam, hij en Arina zijn onafscheidelijk en beste vrienden.
Familie: Danny is geen boself en is ook niet in het Bossenrijk geboren, zijn ouders zijn overleden toen zijn rijk werd veroverd en toen werd hij hier gebracht.
Naam: Aglaron
Leeftijd: 60
Wezen: Elf
Ras: Boself
Uiterlijk: Aglaron, heeft wit-grijs haar en groene ogen.
Persoonlijk: Aglaron is de koning van het Bossenrijk, hij is dus de heerser en de baas over het hele rijk, hij is vriendelijk en heeft altijd het beste voor met zijn volk, hij rekent altijd goed af mensen wezens die het rijk en het volk pijn willen doen.
Familie: Hij is de vader van Arina en is getrouwd met Eleanor.
Naam: Eleaor
Leeftijd: 55
Wezen:Elf
Ras: Beetje Boself, Beetje Maanelf, Beetje Vuurelf
Uiterlijk: Ze heeft zwart haar, een lichte huid en rode ogen.
Persoonlijkheid: Eleanor is de koningin van het Bossenrijk, ze vriendelijk en behulpzaam en houd heel erg van haar volk.
Familie: Ze is de moeder van Arina en is getrouwd met Aglaron.
Naam: Aegon
Leeftijd: 18
Wezen: Elf
Ras: Boself
Uiterlijk: Aegon heeft zwart haar en grijze ogen.
Persoonlijkheid: Hij is een krijger in het leger van het bossenrijk en is heel stoer, bijna alle meisjes vinden hem geweldig en nou... dat vind hij zelf ook, hij is verlieft op Arina maar zij wil niks van hem weten.
Familie: In het verhaal komt niets over zijn familie voor.
Naam: Loreth
Leeftijd: 90
Wezen: Elf
Ras: Boself
Uiterlijk: Loreth is een oude vrouw met lichtblond haar, dat ze in twee vlechten draagt, ze heeft blauwe ogen.
Persoonlijkheid: Ze is een hele wijze elfin die veel over de geschiedenis van het rijk weet, mensen komen vaak naar haar toe voor raad.
Familie: In het verhaal komt niets over haar familie voor.
Naam: Hannor
Leeftijd: 68
Wezen: Elf
Ras: Boself
Uiterlijk: Hannor heeft grijs haar en zwarte ogen.
Persoonlijkheid: Hij is de raadgever van de koning en dus ook best wel wijs en slim, hij is ook best vriendelijk.
Familie: In het verhaal komt niks over zijn familie voor.
Reageer (4)
Haha dankje Kronk xd
8 jaar geledenleuk henk!
8 jaar geledenDankje c:
8 jaar geledenLeuk!
8 jaar geleden