Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 155

Hey lieve lezers van me
Ik voel me super zenuwachtig. Maandag begint mijn eindstage, hierdoor heb ik ook een tijdje niet veel gepost en ik vrees dat dit nog even zo zal zijn.
Al ga ik wel proberen om te blijven posten. (:

Groetjes magiclove

Na je interview werd iedereen terug geroepen naar het podium. Je stond weer in het midden en de jongens hadden een arm om je heen geslagen en jij ook om hun. De presentator kwam naast Chris staan. Presentator: “Heeft de jury nog iets te zeggen?” Keith: “Ik vind het ongelooflijk wat jullie hebben gemaakt.” Damon: “Jullie zijn echt goed.” Kim: “Ik gun het jullie alle 3 maar helaas kan er maar één iemand winnen.” Presentator: “Dat is waar.” Er kwam iemand aan het podium die een envelop gaf aan de presentator. Presentator: “Ik heb hier zojuist de uitslag in mijn handen gekregen.” Hij ging wat van jullie weg staan.” Presentator: “Vanaf nu gaan we het weten. De mensen thuis hebben massaal gestemd en ook de jury heeft zijn verdict gebracht. De winnaar of winnares van dit jaar is….” Hij deed traag de envelop open, las de naam en keek terug op. Ondertussen verging je van de zenuwen en nieuwsgierigheid. Presentator: “Demi Woods! Gefeliciteerd! Jij bent de winnares van deze editie!” Je ogen werden groot en je kreeg een grote lach op je gezicht. Je gaf aan Chris en Jason een knuffel die je feliciteerden en ging daarna bij de presentator staan. Presentator: “Hoe voelt het?” Jij: “Ik kan het niet geloven! Ik van al wie mee deed.” Ook de jury kwam op het podium en kwamen je feliciteren. Het was voorbij. Er werden allerlei foto’s getrokken en na een tijd mochten jullie weer backstage gaan. Niet veel later ging er een zijdeur open en zag je Tom en de rest naar binnen komen. Meteen stormde je op Tom af die zijn armen grijnzend voor je open hield. Hij sloeg zijn armen om je heen. Tom: “Gefeliciteerd schat.” Jij: “Dankje.” Je keek op naar zijn gezicht en Tom drukte zijn lippen op de jouwe. Daarna liet hij je los en gaf je ook aan de rest een knuffel. Ook zij feliciteerden je. Georg: “Je weet toch dat je zijn ego een boost hebt gegeven.” Je lachte en liet hem los. Daarna gaf Bill je een knuffel. Bill: “Je had hem moeten horen.” Je liet hem los. Jij: “Zoals?” Bill: “Vertel ik nog wel eens.” Je lachte en besloot om nog even naar Jason en Chris te gaan om afscheid te nemen. Ook Sam ging mee, voor Jason. Jij: “Je kan Jason altijd troosten.” Sam gaf je lachend een duw. Je kwam aan bij Jason en Nick wilde meteen op je afkomen maar Jason liep hem voorbij en knuffelde je. Daarna liet hij je los en vloog Sam in zijn armen. Nick kwam op je af. Nick: “Gefeliciteerd.” Hij wou je een knuffel geven maar je zette een stap achteruit waardoor hij zijn beweging staakte. Jij: “Ehm dankje Nick.” Nick: “Demi?” Jij: “Ik moet nog even afscheid nemen van Chris, dag.” Je wou weg stappen maar Nick hield je tegen. “Laat haar los.” Tom was op jullie afgestapt en keek Nick dreigend aan die enkel maar een wenkbrauw omhoog deed. Tom: “Ik zei, laat haar los of moet ik je hoofd soms de grond inboren?” Nick liet je los en keek Tom spottend aan. Nick: “Wacht maar, ik zal haar nog wel krijgen.” Daarna stapte hij weg. Je kreeg echt de rillingen van die gast. Je voelde Tom langs achter zijn armen om je heen slaan. Tom: “Geen zorgen schat, hij krijgt je niet.” Je draaide je om in zijn armen en drukte een kus op zijn lippen.

Reageer (1)

  • KiliXxEagle

    AAAAHW! zo lief. <3

    En stomme Nick! Gooi hem de cel in!

    xx Kimsel

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen