Vakantie in Londen

Suzanne, Daimy, Sharon en Melissa zijn hele goede vriendinnen.
Ze zijn zo goede vriendinnen dat ze vaak samen gaan shoppen.
De meiden worden best wel gek van Melissa,
omdat ze echt super vaak over Liam praat.
Op een dag had Melissa een idee, dus ze ging gelijk Suzanne, Daimy en sharon Whatsappen over haar idee.
Want Melissa wilt naar Londen, Omdat ze hoopt liam te ontmoeten in Londen.
Suzanne, Daimy, Sharon vinden dat best wel een goed idee,
want zo kunnen zij Louis, Harry en Niall ook ontmoeten.
De volgende dag gaan de meiden met zijn allen naar een reisbereau om informatie te vragen.
De meiden willen het liefst zo snel mogelijk gaan, maar ze denken dat het niet mag en kon.
Ze moesten het namelijk nog aan hun ouders vragen, maar hun ouders vonden het wel goed dat ze gingen.
Ze gingen daarna zo snel alles mogelijk regelen zodat ze zo snel mogelijk konden gaan.
Ze hadden besloten om 4 weken daar heen te gaan.
Op Whatsapp praten de meiden niks anders over dan hun vakantie.
Na een paar weken was het zover en gingen de meiden naar schiphol om naar Londen te gaan.
Na anderhalf uur kwamen ze aan bij hun vakantiehuisje waar ze verbleven, iedereen was gelijk verliefd geworden op het zwembad in hun tuin.
Wanneer ze helemaal klaar waren met opruimen gingen de meiden de stad in om te gaan shoppen.
Polts botste Melissa tegen een jongen op en zei '' I'm sorry i didnt see you.''
Hij keek der aan en stelde zich voor als Liam en vroeg '' Do you girls want to come with me to starbuck because there are some friends of me.
De meiden gingen met liam mee en kwamen bij de starbucks aan, waar ook Louis, Harry en niall zaten.
Liam zat de heletijd naar Melissa te kijken waardoor ze verlegen werd en de meiden beginnen haar te plagen, waardoor Melissa rood werd en snel der handen voor der gezicht doet.
De jongens vroegen of ze ook bij ons in het huisje mochten slapen en Suzanne zei meteen ja.
De boys waren intussen bezig met een plan om de meiden bang te maken.
Ze hadden besloten dat de meiden in één kamer zouden gaan slapen en de jongens in de andere kamer.
In de avond hadden de meiden gekozen om een meidenavond te houden.
De meiden hadden bij elkaar een gezichtmasker opgezet en gingen foto's maken.
Opeens kwamen de jongens binnen en wouden ook op de foto wat de meiden liever niet wilden, maar ze lieten het maar toe.
Die avond wanneer het donker is, en de meiden nog hun gezichts masker op hebben, word Melissa gebeld.
De jongens liepen weg en lieten de meiden alleen.
Ze neemt op en zegt ''Hello'' maar geen antwoord ''Hello?'' weer geen antwoord.
ze hing op ''dat was raar'' zei ze.
Dan word Suzanne gebeld en daar gebeurd precies het zelfde.
Ook Damiy en Sharon worden gebeld, maar ook geen antwoord.
De meiden vinden het raar, maar gaan verder met hun meidenavond.
dan word er op hun raam getikt, en 2 minuten later nog een keer.
Melissa ging kijken wat er was omdat de andere niet durven, maar ze ziet niks of niemand.
''het zou toch geen vieze oude stalker zijn hea?'' zegt Daimy
Ze lachen allemaal, maar stiekem zijn ze wel een beetje bang.
Dan wordt er heel hard op alle ramen en deuren gebonkt , de meiden schrikken zich helemaal kapot en beginnen te gillen.
Dan komen de vier jongens lachend binnen, en de meiden snapten dat ze voor de gek zijn gehouden.
Eerst zijn ze wel een beetje boos, maar uiteindelijk moeten ze er allemaal hard om lachen.
De dagen daarna spreken Liam en Melissa vaak af.
Melissa was zo verliefd op Liam dat ze nergens anders meer over droomde.
Maar op een dag kwam Sophia langs, waar Melissa helemaal niet lij mee is want ze mag Sophia niet.
Sophia trok Liam zijn aandacht de heletijd en Melissa vond dat niet zo leuk en liep naar der kamer.
Liam zag dat en liep naar Melissa toe om te vragen wat er aan de hand is.
Melissa was zo boos geworden en begon te schreeuwen '' Just go i never want to see you anymore!''
Liam snapte niet wat er aan de hand was en liep naar de meiden waarom Melissa zo ineens tegen hem doet, maar de meiden wouden het hem niet vertellen.
Melissa wist eigenlijk door haar boosheid heen dat ze Liam erg gekwetst had, ze belden hem op om ergens af te spreken.
Toen ze op de afgesproken plek waren zei melis het maar gelijk '' I thougth you still loved Sophia.''
Liam zei dat het niet waar was en dat hij iemand anders leuk vind, waardoor Melissa teleurgesteld keek.
'' I have a present for you but close your eyes.'' zei liam
Wanneer Melissa der ogen dicht heeft deed Liam een ketting bij der om en gaf der een kus op der wang.
Daarna mocht Melissa der ogen weer open doen, ze zag de ketting die Liam der had gegeven en bedankte hem.
Ze gingen weer terug naar het huisje van Melissa, waar de anderen op hun zaten te wachten.
Iedereen was blij om Liam en Melissa samen te zien, ze vroegen ook wat het hartjes ketting om Melissa der nek deed en ze zei '' i got it from a special boy i will never forget.''
Melissa vraagt of iedereen mee naar het strand wilt, iedereen zei ja en ze gingen zich klaar maken.
Eenmaal op het strand gingen ze lekker zwemmen en zonnen.
Wat waar is is dat de meiden dit de leukste vakantie ooit vinden en dachten dat er geen problemen meer zouden komen.
Toen ze later weer bij hun huisje aan komen zien ze Leon staan.
De meiden vroegen aan Melissa wat er aan de hand is, maar ze wist het zelf ook niet.
Melissa vroeg aan Leon wat hij komt doen!
Leon zei dat hij voor haar is gekomen.
Melissa snapte er helemaal niks meer van todat Leon zei dat haar andere vriendinnen hadden verteld aan hem dat Melissa hem leuk vind.
Maar Melissa heeft hem nooit leuk gevonden en zegt '' can you go please i never liked you and im not gonna like you.
Liam gelooft het niet en liep weg van de groep, en Melissa rent hem achterna '' Liam wait whats wrong.
'' You dont love me you love him so dont lie to me.'' zei Liam
'' I only love you liam nobody else i didnt know that he was here and would to come.''
De rest van de vakantie hadden ze geen problemen meer gehad, behalve de laatste dag, de meiden waren ze close met de jongesn geworden dat het moeilijk werd om weg te gaan.
Melissa had geen zin meer in die dag, en bleef de hele dag in de kamer tot ze naar het vliegveld moeten.
Liam liep naar Melissa toe om te vragen waarom ze niet bij hun kwamen zitten, ze vertelde hem dat ze niet wilt en dat ze Liam niet kwijt wilt!
Liam verteld dat ze altijd contact zullen houden en dat hij volgend jaar naar Nederland komt in de vakantie.
Melissa was weer blij en had weer zin om met de andere een leuke laatste dag van te maken.
Ze gingen naar het strand om te gaan zwemmen en maken nog veel foto's met de jongens als aandenken aan de vakantie.
Ondertussen was het weer tijd, om naar het huisje te gaan, en zich klaar te maken om naar het vliegveld te gaan.
De jongens brachten de meiden naar het vliegveld waar ze afscheid nemen.
Wanneer hun vlucht word omgeroepen is het tijd om in te stappen.
Wanneer ze in het vliegtuig zitten zegt Melissa geen woord, omdat ze verdrietig is.
Na een uur kwamen ze weer in nederland, waar hun ouders op schiphol staan, en de meiden begroeten hun ouders vrolijk.
Melissa stuurt via Whatsapp naar Liam, dat ze veilig zijn geland.
En nu in de auto zit om naar huis te gaan.
Ze kreeg antwoord terug '' Baby, im happy you are safe at home and i miss you so much.''
De dagen na de vakantie gingen Suzanne, Melissa, Daimy en Sharon weer shoppen en chillen.
Maar ze had nog steeds goede contact met Liam, want elke avond gingen ze met elkaar Whatsappen.


Einde

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen