“Je deed het geweldig” zei Justin enthousiast. “Het wordt echt geweldig vanavond!” Ik begon te blozen. We gaven elkaar een dikke knuffel en dan liep ik terug naar de kleedkamer en legde mijn kleren klaar voor op het einde van de show. Binnen een half uur begon de show. Toen ik mijn danskleren aanhad, besloot ik nog even naar Justin zijn kleedkamer te gaan. Ik klopte aan en Justin deed de deur open. “Amy!” zei hij enthousiast en hij gebaarde dat ik binnen mocht komen. “Ben je er klaar voor?” vroeg ik. Ik wist dat het zijn eerst show was na anderhalf jaar en dat hij in het voorbije anderhalf jaar veel slechte en negatieve commentaar had gekregen. Justin knikte en zei “Ja natuurlijk, maar het is toch terug even wennen. Misschien ben ik ook wel een klein beetje zenuwachtig” lachte hij. “Het is natuurlijk ook al zo lang geleden. Ik ben benieuwd wat de fans van de show gaan vinden.” Zei hij. “Zouden ze het erg vinden dat je samen met mij een lied zingt?” vroeg ik zenuwachtig. “Ze vinden het vast geweldig” zei hij. “Ze gaan je met open armen en ontvangen en binnen de kortste keren willen ze ook allemaal jouw handtekening. Je moet geen schrik hebben voor hun reacties.” Hij deed zijn armen wijd open als teken dat hij een knuffel wou. Ik gaf hem een dikke knuffel en bedankte hem voor de peptalk. “Kom, dan gaan we samen naar de anderen. De show gaat bijna beginnen”. Zei hij. Samen liepen we naar de rest en vormden we één grote kring. Justins’ manager zei een bedankje en een peptalk voor iedereen en we gaven elkaar één grote groepsknuffel. Daarna ging ik met de rest van de dansers klaarstaan achter het podium. In de zaal werd er afgeteld en Justin ging op. De show kon beginnen.
Ik had alle dansjes gedaan en liep snel naar de kleedkamer om me te omkleden voor mijn duet met Justin. De dansjes waren stuk voor stuk goed gegaan en ik hoopte dat het duet minstens even goed zou gaan. Toen ik omgekleed was, liep ik terug naar de achterkant van het podium en ging bij Pattie staan. Ze gaf me een kneepje in mijn schouder “veel succes meid” zei ze. Ik gaf haar een knuffel. Justin was klaar, bedankte zijn fans en liep van het podium. Zijn fans riepen de hele tijd ‘WE WANT MORE! WE WANT MORE! WE WANT MORE!’. Justin kwam naar mij toegelopen en vroeg of ik er klaar voor was. Ik knikte en samen liepen we naar de trap om het podium op te lopen. Net voor we het podium opliepen, knipoogde Justin nog eens naar mij en kneep hij snel even bemoedigend in mijn hand. Onder luid applaus kwamen we het podium op. Justin zei “speciaal voor jullie heb ik nog één liedje en dat ga ik samen met dit geweldige meisje zingen. Geef een luid applaus voor Amy!” Iedereen begon te applaudisseren en ik voelde me knalrood worden. Ik zwaaide snel even naar het publiek en ging dan met Justin achter de piano zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen