Toen het liedje gedaan was, keken we elkaar aan. ‘Ik vind het een prachtig liedje” zei ik. “Het beschrijft perfect je situatie.” Hij keek me lief aan en wreef zachtjes over mijn wang. “Dankje” fluisterde hij. “Ben je klaar voor morgen?” Ik knikte en nam een slok van mijn drinken. “Wat zou je ervan denken om morgen samen met mij Believe te zingen?” vroeg Justin opeens. Ik verslikte me in mijn drinken. “Wat? Ik op het podium met jou voor duizenden mensen?” “Ja! Je zou dat echt geweldig doen. Je hebt een fantastische stem” zei hij enthousiast. “Zou je dat echt willen?” vroeg ik verlegen. Hij knikte enthousiast. “Nou, ik kan moeilijk nee zeggen tegen dé Justin Bieber” zei ik lachend. “Dus dat is een ja?” vroeg Justin hoopvol. Ik knikte. “Yes!” riep hij enthousiast. Hij sprong op en knuffelde mij. Hij rook echt zó lekker. “Ik zal je even uitleggen hoe de show precies zal verlopen en wanneer wij gaan zingen” zei hij. Ik knikte en samen gingen we terug op mijn bed zitten.

~ Justin POV

We hadden meer dan 2u zitten praten en Amy was in slaap gevallen. Wat is ze toch schattig en lief als ze slaapt. Ik schoof het deken een beetje op en pakte haar voorzichtig op. Ik legde haar haar in bed en stopte haar voorzichtig onder. Dan nam ik een stukje papier en schreef daarop “Ik kijk al uit naar morgen. Je gaat het geweldig doen! Liefs Justin xoxo” Dat legde ik op haar kussen. Ik fluisterde zachtjes “Slaaplekker shawty”, gaf haar een kusjes op haar wang en liep zachtjes terug naar mijn eigen kamer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen