10 minuutjes later komen we aan op de parking waar alle bussen staan. Er is immens veel volk en er staan minstens duizend gillende meiden. Zenuwachtig stap ik uit. Justin ziet ons en roept “Amy, kom maar even naar hier!” ik zei mijn ouders gedag en gaf hun nog snel een knuffel. Daarna liep ik naar Justin. “En ben je er klaar voor?” vroeg hij opgewonden. Ik knikte hevig. “Laten we dan maar vertrekken” zei hij. Alles werd ingeladen en iedereen stapte in. Kenny, Scooter, Pattie en alle andere volwassenen gingen in de eerste bus zitten. Justin en alle dansers in de tweede. De eerste 4 maanden switchen we tussen de Verenigde Staten en Canada. De volgende maanden gaan we zowat de hele wereld zien. We beginnen dan in Ierland dan Groot-Brittannië, Portugal, Spanje, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Polen, Duitsland, Oostenrijk, Duitsland terug, nog eens Frankrijk, België, Nederland, Noorwegen, Denemarken, Zweden, Finland, Rusland, Turkije, Arabië, Zuid Afrika, terug naar de Verenigde Staten, Canada om dan onze tournee terug af te sluiten in de Verenigde Staten. In Atlanta. In totaal doen we 124 shows. Ik heb er zoveel zin in!


“Amy, Amy” fluistert een bekende stem in mijn oor “we zijn er, wakker worden.” Ik opende mijn ogen en wreef er even in. Justin stond voor me. “Zijn we er al?” vroeg ik slaperig. “Ja, iedereen is al de luchthaven binnen. Je was vast heel moe, want je viel onmiddellijk in slaap.” Glimlachte Justin. Ik knikte. “Ik heb nogal weinig geslapen deze nacht.” antwoordde ik. “Zenuwen voor de shows?” “Een beetje wel ja.” Antwoordde ik glimlachend. “Dat komt allemaal in orde, je danst prachtig en je kon de dansen na een paar dagen allemaal al vanbuiten.” Hij gaf me een geruststellende knuffel. Hmm, wat rook hij lekker. Samen liepen we de luchthaven binnen met Kenny achter ons. Er stond heel veel paparazzi. Kenny kwam voor ons lopen en hield de meisjes tegen zodat ze Justin niet zouden bespringen. Justin nam voorzichtig mijn hand vast zodat ik zou kunnen volgen. Ik voelde iets kriebelen in mijn buik. Ik begon hem nou toch niet leuk te vinden he? Want na mijn vorige relatie is de schrik groot om opnieuw verliefd te worden. Om opnieuw hetzelfde mee te maken..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen