QReviewteam interviews
Speciaal voor jullie hebben we hier de interviews met de Review Squad! Zijn jullie ook zo benieuwd?? Lees dan maar snel!
Deze vier dames hebben elkaar geïnterviewd!!
|
|
Kalisto
Zou je even wat over je zelf willen vertellen? (opleiding, hobby's, leeftijd, ect)
Mijn naam is Sylvie, ik ben 21 jaar en Belg. Ik ben een sociaal iemand die graag plezier maakt. Mensen mogen altijd naar mij toe komen als ze met iets zitten of graag een praatje willen maken over wat dan ook. Ik ben al een aantal jaar afgestudeerd, dus verder is er niks interessants te vertellen i.v.m. opleiding of zo. Mijn hobby's zijn schrijven, gamen, dansen, films en series kijken en lezen.
Hoelang zit je hier nu op Quizlet?
Ik zit al meer dan vier jaar op Quizlet. Op naar de vijf jaar!
Wat is je top 3 favoriete bezigheden op Quizlet?
ORPG'en, stories schrijven en op het forum zitten.
Koekjes of ijsjes?
Oh, dit is moeilijk! Ik ga toch voor ijsjes.
Heb je een favoriete Fandom? Zo ja, welke?
Ik heb er enkele, maar Teen Wolf is toch een van de meest favorieten.
Als je een dier zou zijn, wat zou je dan zijn?
Een hond.
Heb je hier een favoriete Story of Quiz?
Weer een moeilijke vraag, ik kan nooit kiezen. Achievement haar story [COMIC] Last Life is wel een favoriet.
Wat is jou grootste droom?
Mijn grootste droom, goh... Landen en steden bezoeken die ik toch graag gezien wil hebben.
Als je een jaar in een ander land mocht wonen (kosteloos), welke kies je dan?
Euhm... ik denk dat ik dan zou kiezen voor Griekenland.
Waarom wilde je bij het reviewteam?
Het leek me leuk om andere te laten weten wat ik zelf van bepaalde dingen vind. Het is altijd fijn om andere hun mening over bijvoorbeeld een bepaald boek te lezen, dus daarom wilde ik zelf ook reviews schrijven.
De vragen zijn gemaakt door Leah.
HalfBloodPrince
Waarom heb jij je aangemeld voor het reviewteam?
Omdat ik het leuk vind om te schrijven en omdat ik heel veel series en films kijk. Leek me handig voor het team.
Wil je iets over jezelf vertellen (voor de mensen die je nog niet kennen)?
Nou, ik ben Sharon, beter bekend op Q als HalfBloodPrince. Ik ben 21 jaar oud. Wil je nog iets weten? Bekijk mijn profiel en heb geen angst om een GB’tje of PB’tje achter te laten. Ik bijt niet maar meppen doe ik graag.
Wat zijn je hobby's?
Naast Q heb ik nog teveel hobby’s: Ik schrijf, lees, kijk heel veel films en series. Qua films raak ik bijna uitgeput omdat ik het meeste allemaal heb gezien en qua series… Tja, ik volg er meer dan 20 actief. Verder doe ik aan cosplay en bezoek ik veel conventies en fairs.
Wat is je favoriete boek/serie/film?
Ik heb niet een favoriet maar meerdere en die lijst ga ik niet hier plaatsen hahaha.
Hoe maak jij een review?
Als het gaat om een film of serie, kijk ik eerst naar de serieusheid van de film/serie. Daarop pas ik mijn schrijfstijl aan. Als ik dat heb bepaalt, ga ik wat research doen naar achtergronden en eventuele belangrijke informatie die erbij hoort. Dan ga ik op zoek naar wat leuke quotes en wat afbeeldingen en/of wat videomateriaal. Als ik dat op een rijtje heb, maak ik een leesbare lay-out en ben ik klaar.
Als je een review van iemand anders leest, waar let je dan op?
Ik let er meestal op of het zich makkelijk en vlot leest. Want kom op, als je met dure woorden aan komt zetten in een komedie review, dat werkt niet in mijn ogen.
Hoe bevalt het je in het reviewteam tot nu toe?
Heel goed, al wordt het groepsgesprek nogal gespamt met andere dingen.
Wat zou jij nooit willen reviewen?
Ik denk dat dat games zou zijn.
Waarom zou jij dat niet willen reviewen?
Ten eerste omdat dat Sylvies domein is en ten tweede; ik mis al die consuls. Donaties zijn welkom though.
Wat is je schoenmaat?
Maat 41-42 in gewone schoenen en maat 43 in hakken. Lach niet! Ik heb gewoon ingewikkelde voeten…
De vragen zijn gemaakt door Kim.
|
|
Reageer (2)
Wat een leuke interviews!
8 jaar geledenHet is een super team !
8 jaar geleden