Foto bij 17-03-'16 × 65 days to go

65 days to go × would you rather...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • chanyeoI

    Would you rather...
    × Kiss Michael's ass or lick Luke's feet?
    Nou, ik vind het raar om iets te likken, maar dan liever een voet. Als hij net gedoucht heeft en zijn voeten schoon zijn. Dus eigenlijk liever kiss Luke's/Michael's feet... (want ja, als het dan toch voeten zijn dan maakt het ook niet meer uit wiens voeten.)

    × Sail an ocean with Ashton or climb a mountain with Calum?
    Het lijkt me echt heel gaaf om een berg te beklimmen en hoewel over een oceaan varen me ook gaaf lijkt, vind ik dat wat enger. Haaien en kwallen en schipbreuk enzo. (Let's be honest, great white ones are scary af.) En oh ja, ik ben ook lichtelijk zeeziek op een boot. Dan liever een berg beklimmen.

    × Be in the same class as 5SOS or live next to them?
    Hoewel ik tegen mijn buren weinig praat en tegen mijn klasgenoten ook niet heel erg veel (wel vaker dan tegen de buren) en ik mijn klasgenoten zeker niet altijd leuk vind, lijkt me wel een leuke ervaring om bij hen in de klas te zitten.

    × Be Luke for a day or be Ashton for a day?
    Ashton. No reason, just what came to my mind first.

    × Give Calum a tattoo or dye Michael's hair?
    Stel dat ik/je dat verpest... Een tattoo is en stuk permanenter... en volgens mij kun je bij haarverf van het pakje aflezen hoe het moet.

    × Be their cook or be their security guard?
    Ik ben tot nog toe niet zo'n geweldige kok, aangezien ik alleen nog maar couscous kan maken en koekjes en taarten kan bakken. Hoewel ik niet zeker weet of security guard wel zo'n goed idee is...

    × Live on a farm with Calum or live in a small appartment on the 10th floor with Luke?
    Met een of twee honden, een kat (of twee), een paar kippen en misschien een paar koeien (van die Schotse Hooglanders, die hoef je niet te melken en staan het hele jaar buiten) en/of wat geitjes. En een moestuintje. En Calum (:
    Ik woon toch al in de buurt van boerderijen en we hebben zelf ook wat koeien en dat vind ik helemaal prima. Bovendien, op en boerderij wonen betekent niet meteen dat je ook honderden koeien of varkens hebt (;
    En ik woon al ongeveer m'n hele leven hier, dus ik ben gewend aan veel ruimte hebben. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om in een flatje te leven.


    × Oblige Michael to wear only pink clothes or oblige Ashton to wear only dotted clothes?
    Ik hou niet zo van roze...

    × Only listen to "5 Seconds of Summer" (the album) or only listen to "Sounds Good Feels Good"?
    Die luister ik de laatste tijd toch al heel veel.

    × Run a shop with Luke or run a blog with Ashton?
    Toch iets minder verantwoordelijkheid. Bovendien lijkt het me well leuk om een blog te runnen.

    × Have Calum as your colleague or have Michael as your boss?
    Hij lijkt me wel een gezellige collega (:

    × Join 5SOS or have one of the boys leave the band?
    NONE OF THEM CAN LEAVE THE BAND! Dus ja, dan liever die eerste optie... ik word wel achtergrondkoortje of iets anders dat niet zo'n belangrijke rol heeft.

    Oh ja, Sabine, ik verwacht toch wel een soort verslagje over hoe Londen was (;

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen