Foto bij 50.

Extra lang omdat het het 50ste hoofdstukje is! (hoera)
met extra veel drama, drama, dramaaa

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Laleah

    Nou hé hé... Ik liep zo'n 10 hoofdstukken achter, maar ik ben weer bij hoor!
    Beetje medelijden met Allie heb ik wel xD drama, drama, drama daar had je gelijk in.. Het lijkt Goede tijden op Hogwarts wel. Fucking James....

    8 jaar geleden
  • FroIIo

    Ugh, arme Allie. Nee dit vind ik echt super zielig. F*ck you, James, ik ga je nu even haten, kun je niet gewoon je best doen voor Britta en geen andere mensen erbij betrekken? Nu heb je Allie haar hart gebroken, idioot.

    Nee, LAAT HET NIET SCORPI ZIJN PLZZZZ?!!! :o :c K*tk*tk*t Flora kun je je nooit met je eigen zaken bemoeien? Zoek iemand die jou leuk vindt - oh nee, dan ben 4ever alone (cat)

    Please snel verder!

    8 jaar geleden
  • Sonar

    Neeeeeeeeeeeeeeeee laat het niet Scorpi zijn ughhhhhh ik haaaaat Flora

    8 jaar geleden
  • scarletwitch

    SCORPIUS FOR SURE

    Ik heb echt zoveel medelijden met Allie, want ze doet zo haar best voor James en dan laat James haar keihard vallen. Dat is gewoon vuil.

    Scorpius kan opdonderen, tenzij het een Love Potion was. Dan kan ik het heeeeeel misschien waarderen. K*t Scorp.
    Ga enorm snel verder, want ik wil verder gaan met het lezen van dit drama :3
    Ik heb medelijden met B, H en A. A verdiende James echt zo hard, B was heel James vergeten (CRIME) en H heeft net ontdekt dat Scorpius met die trut aan het zoenen is.

    Me+je verhaal= (:< <3

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen