Ikmoord
Anna knielde aan het lijk van Harry neer. Hij ademde nog, dus hij was niet dood. Anna wist wat haar te den stond, ze rende naar de keuken er maakt roze glitterpatat. Toen het klaar was rende ze terug naar Harry’s lijk en stopte de patat in zijn mond. Harry kwam weer tot leven, en kon nog maar aan één ding denken: “Anna heeft zojuist mijn leven gered.” Harry wist op dat moment dat hij iets terug moest doen. Maar wat? Harry zei tegen Anna:”Anna, mijn lieve Anna, ik heb niet veel, alleen deze mooie glitterjurk. Maar deze is mij veel te veel waard. Maar ik heb nog iets anders wat veel waard is. Ik ga je mijn maagdelijkheid geven.” Anna schrok en rende weg. Alleen Harry was veel te snel. “Waar gaat dit heen Anna. Ik wil je iets geven. Kijk een gegeven paard nooit in de bek.” “Harry, ik hoef het niet.” “Waarom? Het gaat om het gebaar.” Anna wist dat er elk moment iets ergs kon gebeuren. Ze wist niet wat ze moest doen. Maar opeens zag ze het, er lag een mes achter haar. Harry was al aan het beginnen, met uhm, nou het is nogal onrein. Anna pakte het mes en sneed Harry’s buik open. Harry schreeuwde het uit van de pijn, en toen stopte het.
Harry was alsnog overleden. “Shit” Dacht Anna. “Wat moet ik nu doen? Ik wil niet naar de gevangenis.” Anna keek naar Harry. Doordat de buik was opengesneden lagen zijn ingewanden op de grond. Toen schoot Anna iets naar binnen. Anna pakte Harry’s darmen en hing Harry op. Ze pleegde een ikmoord. “Dit is natuurlijk niet realistisch” dacht ze. Ze ging naar de laptop die opeens magisch op een kast lag. “Time for some depression.”
Anna opende tumblr, en veranderde de achtergrond naar een depressieve quote. Anna bekeek de situatie, en ze geloofde het bijna zelf. Ze ging snel uit de kelder, en ging naar buiten. En daar stond Elsa… “Wat doeee je?” Vroeg Elsa. “Niks.” Antwoordde Anna. “Ja, ja, ja, jij was zeker weer bezig met de zwerver van je.” Elsa ging naar de kelder en zag het opgehangen lijk van Harry. “Anna!” Roept Elsa. “Shit, Elsa weet dat ik Harry heb vermoord.” dacht Anna. Anna liep naar beneden en ging naast Elsa staan. “Je moet even Harry’s lichaam opruimen, dit is natuurlijk geen realistische moord.” “Moord? Dit is een ikmoord.” “Ah, nou zie ik het! Het is bijna perfect.” “Denk jij wat ik denk, Elsa?” “Laten we Harry depressief maken!!” “Ik dacht eigenlijk aan pizza, maar dat is ook een goed idee.” Elsa en Anna sneden Harry’s armen open, je weet wel, met die snijdenverwondingen. Ook gingen ze Harry’s Instagram hacken, en gingen allemaal depressieve dingen volgen. Na nog wat meer dingen was het klaar, de perfecte ikmoord. Anna wou de kamer uit, maar Elsa wou graag nog een selfie met hun geslaagde ikmoord. “Zullen we het posten?” Vroeg Elsa. “Sure.” Anna ging naar boven, en ging op haar twitter. ‘Net ge-ikmoord. #Geslaagd #Ikmoord’ Wat een mooi bericht. In de eerste minuten had ze al meer dan 30 retweets. Anna was de ster! Ze begon een liedje te zingen uit blijdschap. Toen kwam blauwneus. “Wow, jij kan goed zingen.” “Thanks.” “Misschien moet je iets coveren en op youtube zetten.” “Omg, ja, geweldig idee!” Anna pakte haar iPhone 6+ en filmde zichzelf. Daarna postte ze het op Youtube. Een paar minuten daarna ging haar telefoon. Het was Usher. “Hey Anna, meid. Ik heb net je Youtube filmpje gezien en, omg, wil je misschien een platencontract?” “Ja, hoor.” Zo kreeg Anna een platencontract.
Reageer (1)
Oh waw xDD
8 jaar geleden