Part 4
Jullie hebben weer even moeten wachten op een stukje eh,
maar had het even minder en schrijven kwam er niet echt van!
Maar hier dan toch nog een extra lang stukje
We zijn ondertussen enkele dagen verder en het weer is dan uiteindelijk toch wat opgeklaard.
Ik heb nog veel gepraat met Alexander de afgelopen dagen en we beginnen elkaar echt beter en beter
te kennen en zeker niet onbelangrijk, het klikt.
Ik kom net uit de douche en kijk op de klok. Het is momenteel 11 uur dus dat betekend dat hij nog slaapt.
Dat verdomde uur verschil ook, ik kan het er echt van krijgen denk ik!
Ik ga naar de keuken zitten en smeer mezelf een boterham.
Terwijl ik aan het eten ben, komt Aboushka naar de keuken, een beetje zielig kijken.
" Ik zal dan maar even een paar uurtjes met jouw gaan wandelen om de tijd te doden zeker. "
Ze laat mij lachen door ineens zeer enthousiast rondjes te lopen vanaf ik het woord wandelen uitspreek.
Wat is het toch een grote harige schat.
Ik heb haar gekregen toen we hier zijn verhuisd, we wonen hier nog niet lang en ik ken hier dan ook nog niemand
wat natuurlijk maakt dat mijn vakanties wat eenzaam zijn, als mijn ouders zijn gaan werken.
Het is een prachtige Alaskan Malamute en de voorwaarde was wel dat ik zelf iedere dag ging wandelen.
Dat was natuurlijk geen probleem. Ik ben echt een natuurmens en wandelen is dan ook iets wat ik geweldig graag doe.
Of fietsen. Of zwemmen. Wat kijk ik uit naar de zomer, wanneer ik voor de eerste keer met haar kan gaan zwemmen.
Wat wel het grote voordeel is van onze verhuis is dat we nu in een groot huis wonen en hier echt prachtige bossen rondom
heen zijn. Ook grote waterplassen heb ik hier al in de buurt gevonden en ik kijk er echt al naar uit om hier in te gaan zwemmen met Ab.
Het is prachtig weer en de vogeltjes beginnen zelfs al een beetje van hun te laten horen.
Terwijl ik door de modderige bossen wandel denk ik aan de gesprekken die de afgelopen dagen hebben
plaatsgevonden met Alexander.
Hij woont in Leamington met zijn moeder, vader en zijn zus en hij zegt dat het daar echt prachtig is om te wonen.
Natuurlijk kon ik het niet laten om het eens op te zoeken en ik moet zeggen dat het daar echt prachtig is,
het lijkt een beetje op Brugge hier alleen veel rustiger. Echt zo een stadje waar je je buren kent volgens mij.
Voor ik het weet, zijn we al een paar uur verder en vertrek terug rustig richting thuis.
Als ik kijk naar Aboushka heeft ze haar goed genoeg geamuseerd want wat normaal een wit/lichtgrijze vacht moest voorstellen
is nu helemaal zwart en donker van al de modder die in de bossen ligt van de afgelopen regenachtige dagen.
Eenmaal thuis kuis ik haar wat af en zet haar in de tuin zodat ze kan opdrogen.
Zelf zet ik mijn vieze schoenen ook nog even buiten en neem dan de computer en meld me terug aan.
Ik ben nog geen minuut online en krijg al direct een uitnodiging om naar een chatroom te gaan en jawel
de uitnodiging komt van Alexander.
" Heey! "
De kamer is nog aan het laden en ik krijg al direct een bericht.
Ik moet lachen, wie weet hoe lang is hij eigenlijk al wel niet aan het wachten tot ik online ben,
maar als ik eerlijk moet toegeven, ik heb ook al enkele keren zo staan wachten.
Vooral niet subtiel.
Eindelijk is de room geladen en kunnen we rustig ons gesprek starten.
" Heey, hoe gaat het ? "
" Alles goed hier, ik heb je alleen wat gemist. Met jouw ? "
Hoe lief is dat, hij heeft me gemist. Oké, als ik eerlijk ben tegen mezelf, ik hem ook.
" Hier ook alles goed hoor, het is voor een keer goed weer, haha. Ik heb jouw ook gemist (: "
" Haha, hier voor een keer niet. Het is echt hard aan het regenen hier. Hopelijk stopt het zo meteen.
Wat heb je allemaal gedaan vandaag? En ooh zo lief (: "
" Genoten van het goede weer natuurlijk! Heb eens een goede wandeling gemaakt met mijn hond.
Er lag alleen veel modder want ja, met al die regen van de afgelopen weken. Maar we hebben er toch beiden
van genoten. Hoe heb jij geslapen ? "
" Ooh, ik had zo graag meegegaan! Dat kan ik geloven dat je er van genoten hebt, zou ik ook gedaan hebben!
Ik heb wel goed geslapen. En jij deze nacht ? "
" Ik had het zeker niet erg gevonden als je mee was gegaan hoor want alleen is ook maar alleen. Alle, Ab is mee natuurlijk
maar dat is nog anders. Hoeveel ik er ook tegen zeg, antwoorden zal ze nooit niet doen. Ik heb ook wel goed geslapen
maar ik voel dat ik deze nacht toch beter ga slapen nu ik nog eens goed van de buitenlucht heb kunnen genieten. "
" Haha, kan ik verstaan. Ik ga straks ook nog is een goede wandeling maken met die van ons.
Seg mag ik eens iets vragen? "
Reageer (1)
Spannend!
8 jaar geledenIk zou wel opletten met het gebruik van 'jou' en 'jouw'.