Foto bij 09-03-'16 × 73 days to go

73 days to go × fan event Japan

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • chanyeoI

    Economie. Vreselijk vak. Gelukkig had ik het maar een jaar (nu heb ik wel andere vakken, maar ik weet ook niet of je daar wel zo blij van moet worden).
    Misschien moet je je klasgenoot maar om hulp vragen?

    Frustratie, ja, lichtelijk. M'n telefoon heeft iets gedaan waardoor alle woorden die ik zeg maar heb toegevoegd aan de lijst met woorden die hij kent (en dus automatisch oppert en ik kan gebruiken met swipen (want ja, I'm too lazy to type)) en al die woorden zijn nu weg. Stel dat ik dus over de letters voor Calum swipe, krijg ik (even een steekproef met lengte 10 (ik heb net wiskunde geleerd, vandaar)): Vakkundig, Calling, Calling, Vain, Valuing, Calling, Valluik, Vakkundig, Valuing, Vakkundig. En nog een hele hoop andere rare opties die ik vandaag al verwijderd heb...

    Ik ga de video morgen ofzo wel kijken (:

    8 jaar geleden
  • awsten

    Ik ga die video morgen kijken c:

    Economie, ik heb een haat - liefde rekatie er mee :')
    Misschien toch beter je vragen stellen aan een klasgenoot? c:

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Ugh Economie. Waar is de tijd dat ik dat vak nog had. Echt vreselijk. Hopelijk gaat je test uiteindelijk wel lukken!

    Niet echt frustraties vandaag, ik had een vrij dagje omdat mijn les wegviel. (:

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen