50 shades of Twilight
Op een zonnige morgen had Anna pannenkoeken gebakken. Loopneus was inmiddels al terug van zijn huwelijksreis met de duivel. Iedereen was blij, maar Blauwneus keek een beetje verdrietig. Anna merkte dat op. “Wat is er, Blauwneus?” Vroeg ze. “Niks.” Antwoordde Blauwneus. Roodneus begon te gniffelen en fluisterde tegen Anna: “hij liep gister een blauwtje”. “NIET!” schreeuwde Blauwneus. Blauwneus rende weg. Anna was verbijsterd en rende Blauwneus achterna. “Blauwneus!” riep Anna. Blauwneus stopte en keek Anna diep in de ogen. “Wat?” zei blauwneus op een kattige toon. “Is het waar? Ben je echt afgewezen?” Blauwneus knikte. Anna blijf Blauwneus aankijken in de hoop de hij zou antwoorden. “Je snapt het niet, mijn smaak is erg singulier.” zei Blauwneus. “Wat bedoel je?” “Ik moet je wat laten zien.. Je moet weten dat je elk moment weg kan” “Blauwneus… laat het me gewoon zien.” Blauwneus en Anna liepen naar de speciale kamer van Blauwneus in de kelder. “Dit is mijn speelkamer” zei Blauwneus. “Zoals je Xbox enzo?” “Nee, iets anders.” “Blauwneus.. doe gewoon de deur open” Blauwneus deed de deur open. Toen de deur openging vergrootte Anna’s ogen. “Dit is de blauwe kamer van pijn.” De kamer was blauw met in het midden een bed. Daarom heen waren allemaal martelingsspullen. Anna liep naar een kastje met een soort stoffer. “Wat is dit?” vroeg ze. “Het heet flogger” “Oh” antwoordde Anna. Anna keek naar blauwneus. “Doen vrouwen dit jou aan of jij hen?” “Ik doe het met vrouwen.. die het willen?” Anna keek weg. “Ik wil hier weg” Blauwneus liep naar de deur om Anna eruit te laten. Anna’s beeld van Blauwneus was veranderd. Hij was niet zomaar meer een neus, maar een neus met andere seksuele voorkeuren. Anna vond het stiekem wel aantrekkelijk, maar ook angstaanjagend. Zou het kunnen dat Anna Blauwneus leuk vond? Anna stopte die gedachte in haar achterhoofd. Blauwneus was niet de man voor haar. Ze keek naar ruwe neus. Er was ook iets met hem. Maar wat was het? Hij had een bleke huid, en zijn oogkleur veranderde steeds. Wat zou dit kunnen zijn. Anna was gek geworden door haar gedachtes en pakte haar laptop. Anna typte Netflix in. “Wat zou ik nou kijken?” mompelde ze in zichzelf. Twilight? Wat is dat? Anna klikte erop. Dit waren de beste 2 uur van haar leven. Toen kwam ruwe neus weer in haar hoofd voorbij. Bleke huid… Oogkleur veranderd… Zou het kunnen? Is ruwe neus edward cullen? Anna moest het weten. De volgende dag zag ze ruwe neus weer. Anna zei Edward tegen Ruwe Neus en Ruwe Neus keek om. “Ja, wat is er?” “O MY GOD! JE BENT EEN VAMPIER!” riep Anna. “Uhm, ja. Dat wist iedereen al, Anna” Ruwe Neus liep weg. Anna was verdrietig. Ze dacht dat ze iets nieuws had ontdekt. Anna besloot weer naar huis te gaan. En daar was Blauwneus. Anna voelde zich meteen minder verdrietig en voelde vlinders in haar buik. “Anna, wat is er?” Vroeg Blauwneus. Anna kon geen antwoord geven, ze probeerde het maar het enige wat eruit kwam waren onverstaanbare klanken. Blauwneus kon niet liegen tegen zichzelf, hij vond Anna ook wel een beetje leuk. Blauwneus liep snel weg van Anna, want hij wist dat hij het zou verpesten. Die avond was Blauwneus alleen met Anna. Anna moest er goed uitzien. Ze ging voor haar spiegel zitten en deed mooie lingerie aan. Ze deed haar haar los, en deed make-up op. Ook Blauwneus wou iets doen, hij trok zijn mooiste pak aan. Blauwneus ging zitten in de keuken en toen Anna binnen kwam raakte zijn mond de grond aan. Wat is ze mooi dacht hij. Anna zei:”Hey blauw, heb je zin in wat plezier vanavond?” Blauwneus knikte opgewonden ja. Anna pakte haar laptop en typte netflix in. Blauwneus werd nog opgewonder dan tevoren. Netflix… Blauwneus keek hoopvol naar Anna. “Wat zullen we kijken?” vroeg Anna. “MY LITTLE PONY!” riep Blauwneus. “YASS!” riep Anna. Ze gingen het kijken, en het was een geweldige ervaring.
Er zijn nog geen reacties.