Dit hoofdstuk gaat over Miley en hoe ze weer Anna werd. Ook krijgen we te zien hoe Satans liefdesleven is.

De keuze was snel gemaakt, je persoonlijkheid en uiterlijk veranderen om niet meer verkouden te worden? Dat klonk als een goede keuze. Miley werd weer Anna. Opeens kwam er een half opgegeten duif door het raam gevlogen. De duif riep dat de duivel eraan kwam. Anna was doodsbang, maar toen pakte ze haar horloge. Uit het horloge kwam een hologram van God. “Anna, je bent de uitverkorene. Je bent meer dan gewoon een Anna, je bent een engel”. Anna dacht erover na, ze heeft natuurlijk wel de mooiste bil. “Is goed, God. Ik zal de duivel verslaan”. De duivel kwam door het raam gevlogen. Hij gooide een corrigerende onderbroek naar Anna. Anna was woedende en brak de duivels trofee voor stoerste man. De duivel was nog nooit zo boos geweest. Maar toen zag hij zijn vroegere onderdanen, de 7 neuzen. De duivel barste in huilen uit. “Neuzen… Hoe hebben jullie mij kunnen verlaten? Jullie waren mijn enige hoop voor geluk”. De neuzen waren zo erg ontroerd door de duivel dat ze niet meer Islamitisch waren. Ze waren weer satanistisch. Toen kwam loopneus. “Satan.. het was een fout om jou ooit te verlaten. Ik dacht dat het over was tussen ons toen ik jou zag met De Moon. Maar toen ik jou verliet realiseerde ik pas hoe veel ik van jou hou. Satan.. Kan je me vergeven?” Vroeg loopneus. De duivel huilde en zei ja. Loopneus en de duivel waren zo gelukkig dat ze helemaal vergaten dat Anna bestond. Loopneus ging voor de duivel staan, en knielde neer. Anna zag de tranen in de duivels ogen van geluk. “Satan, je bent altijd mijn steun en toeverlaat geweest. Ik hou van je. Wil je met me trouwen?” vroeg Loopneus. De duivel begon de giechelen en te huilen. “Ja, tuurlijk gekkie!” Zei de duivel. Na de ceremonie gingen ze op huwelijksreis naar de hel. Nu waren er nog maar 6 neuzen en 1 Anna. De 6 neuzen waren aan het roddelen over Anna. Anna was heel boos maar toen kwam er allemaal rook en duivels gelach. HA HA HA HA. De deur ging open en het was opeens ijskoud in de kamer. Anna zag een blauwe jurk, en blond haar. “Elsa... “ Zei Anna. Elsa was Anna’s lang verloren zus. “Hey zusje, laten we iets doen aan de roddelende neuzen” Zei Elsa. Anna vond dit een goed idee. Elsa liep naar de neuzen toe, en net op dat moment dat ze de neuzen wou bevriezen vielen Elsa’s ogen op Blauwneus. Ze was meteen smoorverliefd. Blauwneus keek Elsa ook aan, maar niet een liefdevolle blik, maar een haatdragende blik. Elsa liep naar Blauwneus toe. “Hey neus. Ik heb je net ontmoet, en dit is gek. Maar hier is mijn nummer. Dusss.. bel me misschien?” Zong Elsa. Blauwneus pakte Elsa’s nummer en at het op. Dat brak Elsa’s hart. Ze besloot om zich weer voor heel veel jaar te isoleren omdat ze bang was voor Blauwneus.

Reageer (1)

  • Sophizya

    Nou dat verklaart frozenxD

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen