Duitsland
Laila,haar ouders,Rosa,Laura en Amy zijn in Duitsland.Eerst heeft ze een optreden in Berlijn en dan moet ze naar Frankfurt en Aken.
Ze komen in Berlijn aan in een heel luxe hotel.
Wow,zegt Laila en ze kijkt haar ogen uit.De vriendinnen slapen bij elkaar in een luxe kamer met vier hemelbedden,een televisie met dvd speler.Hebbben jullie de badkamer al gezien zegt Rosa.Nee,zegt Amy.De badkamer is al net zo mooi.Er is een heel groot bubbelbad.Ik heb nog nooit in zo een mooi hotel gelegen zegt Laura.wij toch ook niet zegt Laila.allen mijn Duits is heel erg slecht zegt Amy.Wij helpen je wel zegt Laila.Ze spreken hier ook vast wel Engels hoor,zegt Rosa.In de avond gaan ze naar de concertzaal.De meiden moeten eerst naar de make up,want Laila heeft ook een liedje met haar vriendinnen opgenomen.De meiden zingen het liedje Freedom wat ze met de vier meiden zingen.Laila zingt daarna nog een paar liedjes in het Duits en Engels.Het publiek gaat uit zijn dak.In de nacht liggen de meiden op Lailas bed te kletsen over Berlijn.Wat gaan we morgen doen?,vraagt Rosa.Morgen gaan we shoppen in het winkelcentrum,zegt Laila.de volgende dag ggan de meiden naar het winkelcentrum.Er komt een Duits meisje naar hun toe met de nieuwe cd van Laila en vraagt aan Laila in het Duits of ze haar handtekening erin wil zetten.Naturlich,zegt Laila terug.Ze zet haar handtekening en gaat verder met haar vriendinnen shoppen.Laila koopt voor haar ouders een beeldje van de Brandenburger Tor.En voor haar zelf een nieuwe tas.Haar vriendinnen kopen ook een tas.Laila heeft een paarse gekocht,Rosa een rose,Laura een groene en Amy een blauwe.de volgende dag gaan de meiden naar de resten van de Berlijnse Muur en de Brandenburger Tor.de week in Berlijn zit er op.Nu moeten ze inpakken en naar frankfurt.Het was echt leuk in Berlijn zegt Amy.Waar zijn je ouders,vraagt Laura.Die zijn terug naar Nederland,zegt Laila,We zijn al 16 zij mijn moeder dus we mogen met ons vieren naar Frankfurt en Aken.en dan gaan ze naar het treinstation.
Er zijn nog geen reacties.