Foto bij hoofdstuk 9

just read people :)

Ze dacht dat haar papa haar nu wel even zou met rust laten, maar ook dat werd haar niet gegund. Hij schold haar nog steeds uit. Hij had Nick al van haar afgenomen, Nick was niet meer welkom van Siria’s vader… Hij zei dat ze maar beter bij haar moeder kon gaan wonen. Hij zei dat Siria hem kapot maakte, dat ze zijn dood zou worden. Dit weekend ging ze naar haar moeder, normaal voor maar een weekendje. Haar vader zei dat ze daar voor altijd zou blijven. Siria werd doodsbang. Hoe kon haar vader dit doen? Wat had ze misdaan? Ze begreep het echt niet. De dag daarna moest ze van haar moeder niet naar school. Ze miste haar oma te erg en de woorden van haar vader bleven maar door haar hoofd spoken. Ze ging terug voor een tijd bij haar opa logeren.

Ondertussen had Siria ook een lieve jongen langs Nick ontmoet. Zijn naam was Kenji, hij leek wel een god. Hij bezorgde haar kriebels van de eerste keer ze hem ontmoette, maar ook deze keer geen geluk, ook hij viel op jongens. En daarbij was hij ook nog eens verliefd op Nick. Zou ze ooit op iemand verliefd worden die ook met heel zijn hart van haar hield?

reacties? xp
geen reacties= niet verder :(

Reageer (3)

  • BLOODYEYE

    Ga je nog verder met het verhaal?

    1 decennium geleden
  • Action

    alstjeblieft verder?(flower)<3

    1 decennium geleden
  • zlauraz

    Super mooi je moet echt doorgaan
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen