10. Love on the workfloor (Part 2)
Zayn Malik
Boven leg ik hem op mijn bed neer en is hij al zijn overhemd kwijt. Waar hij nog een T-shirt onder draagt, die ik nu uittrek. Wel is Liam zijn schoenen al kwijt. Langzaam buig ik me over hem heen en heb ik op wonderbaarlijke wijze nog steeds de handdoek om mijn middel. Maar in plaats van hem op zijn lippen te kussen, druk ik mijn lippen op zijn borstkas en kus ik me een weg naar zijn tepel.
“Zayn,” kreunt Liam en steekt hij zijn handen in mijn haar.
Ik begin nog maar net en liefkoos ik zijn tepel op elke wijze, die ik ken. Likkend, bijtend, draaiend en zuigend. Hij schokt onder me en ga ik door naar zijn andere tepel. Waar ik hetzelfde mee doet tot Liam kronkelt. De man ligt kreunend en hijgend onder me terwijl ik verder omlaag ga. Slechts heel even gleden zijn handen over mijn rug en daarna weer terug in mijn haar. “Toch maar niet mijn haar knippen,” vraag ik en kijk ik naar hem als ik zijn broek los maak.
Liam schudt zijn hoofd. “Nee, ik wil mijn handen er doorheen kunnen halen,” geeft hij antwoord met zijn ogen dicht terwijl ik zijn broek nu uit trek. Waarbij ik de bobbel in zijn boxershort niet kan missen.
Dat is dan duidelijk. Over zijn been, kus ik me een weg terug omhoog tot ik bij zijn lippen kom. Om zoenend om te draaien en ligt Liam boven op me.
Op zijn beurt begint hij mijn lichaam te verkennen. Iets wat hij kussend, likken, bijtend en zuigend doet. Al lijkt hij nog van de handdoek af te blijven, die eerder als een tent aanvoelt want ik weet dat ik opgewonden ben. “Zayn,” zijn stem klinkt zacht. “Heb je ooit het bed gedeeld met een man?”
“Ik heb een relatie gehad met een man. Maar dat was een paar jaar terug,” vertel ik hem. Net als dat ik snap waarom hij het vraagt. “Ik zal voorzichtig zijn.” Ik trek de handdoek weg bij mezelf en glijd zijn blik omlaag. Glimlachend ga ik zitten en duw ik zijn boxershort omlaag. Waarbij zijn erectie tevoorschijn komt. Om dan zelf te gaan staan en leg ik Liam op bed neer, die me aankijkt met een mengeling van verlangen en afwachtend. Deze keer gaat mijn hand naar mijn nachtkastje en haal ik er glijmiddel uit. Samen met een condoom. “Rustig maar, als het echt niet gaat dan moet je het zeggen.” Ik klik de dop van het glijmiddel open en smeer ik er wat van over mijn vingers. Vervolgens ook over zijn billen en duw dan zachtjes een vinger in het spierkringetje.
Kort is er een pijnlijke kreet te horen en houdt Liam zijn adem in.
“Sst, dit ga ik niet overhaasten of zomaar in je stoten. Als ik dat zou doen, ben je morgen niet in staat om te gaan zitten en doet zelfs lopen wat zeer,” fluister ik in zijn oor. Tegelijk blijf ik hem kusjes geven in zijn hals.
Pas na een minuut ongeveer raakt hij gewend aan een vinger in hem want Liam begint weer te kreunen. “Lekker,” hijgt hij iets.
Terwijl ik zijn gezicht in de gaten hou, gebruik ik weer iets van het glijmiddel en duw ik voorzichtig een tweede vinger in hem. Een teken dat het echt niet gaat en ik zal op moeten houden. Maar op een paar pijnlijke kreten na, kreunt hij alweer. Zo blijf ik hem oprekken totdat ik drie vingers in hem heb.
“Zayn,” hapert Liam en kromt hij zijn rug naar me. Zijn nagels voel ik in mijn rug krassen en glimlach ik.
Langzaam trek ik mijn vingers terug, doe ik het condoom snel om en voor een derde keer gebruik ik weer het glijmiddel. Nu om mezelf voor hem te plaatsen en glij ik, vrij soepel, in hem. Daarbij de pijnlijke kreten te smoren met mijn lippen op de zijne als ik met een laatste beweging in hem stoot.
Zwaar ademend, en schokkend, laat Liam zijn handen over mijn rug omlaag gaan naar mijn billen. “Hm, lekker,” hijgt hij. Een luide kreun volgt vanzelf en moedigt dat me aan om iets sneller te gaan.
Ik laat mijn hand tussen ons in omlaag glijden en, terwijl ik met regelmaat in hem stoot, begin ik hem ook af te trekken. “Liam,” kreun ik. Mijn eigen hoogtepunt komt sneller dichterbij. Iets wat ik nog liever even uit wil stellen. Hij eerst. Na een paar stoten, schokt hij over zijn lichaam. Ik stop nu gelijk en zak meteen omlaag om mijn lippen over zijn erectie te leggen. Met diepe halen, streel ik met een hand over zijn buik omhoog naar zijn tepels.
“Ah, Zayn, ik...,” hapert hij en kan ik merken dat hij zijn adem inhoudt. Tevens dat hij volledig gespannen staat. “Dit hou ik... niet lang... vol...” Weer een luide kreun van hem.
“Kom maar,” geef ik aan en neem ik hem weer diep in mijn mond. Deze keer iets sneller en kronkelt Liam aan alle kanten onder me. Het volgende moment bereikt hij zijn orgasme en komt hij klaar in mijn mond. Waarvan ik alles doorslik.
Woelend met zijn hoofd, steekt hij zijn handen weer in mijn haren. “Ik wil je voelen,” weet hij uit te brengen maar lijkt hij te stotteren door het gebrek aan adem.
Zoenend duw ik mezelf weer in hem en laat ik hem los. Afgezien van een kreet en dat hij fronst, neemt het genot het snel weer over dat ik me in hem beweeg. “Liam,” kreun ik zelf en ga ik nog sneller. Volledig buiten adem en na een paar minuten, wat een eeuwigheid lijkt, bereik ik zelf mijn climax.
Nog nagenietend, en knuffelend, liggen we in elkaars armen. Liam is echt geweldig. Het begon al in de namiddag gister. Daarna hebben we nog wat gegeten beneden en een film gekeken. Al heeft het niet lang geduurd of we zijn opnieuw in bed beland. Het enige dat we jammer vinden, is dat het zondag is en moet Liam op tijd thuis zijn.
“Zayn?” Liam richt zich wat op en volgt hij de lijnen van een van mijn tatoeages. “Ik zou het thuis willen zeggen dat we samen zijn. Dat zijn we toch ook?” Hij wilt duidelijk een bevestiging van mijn kant.
Ik knik naar hem. “Ja, babe, dat zijn we,” glimlach ik. “Het stoort jou dan niet dat we tien jaar verschillen van elkaar.” Ik haal mijn hand door zijn haren.
Gelijk schudt hij al zijn hoofd. “Nee, voor mij niet. Het gaat om wie we zijn en dat we elkaar vertrouwen, respecteren en dat je me neemt zoals ik ben. Niet om wie ik kan zijn.”
Daardoor til ik mijn hoofd op naar hem voor een kus. “Dan maken we het vandaag echt officieel door naar Louis en Niall te gaan.” Zonder een waarschuwing, draai ik hem op zijn rug. “Maar... Liam Tomlinson, wil je mijn partner zijn?”
De glimlach is in zijn bruine ogen te zien. Een blik die me verteld dat hij van me houdt en gelukkig is met me. “Ja, Zayn Malik, en... Is het vreemd dat ik al kan zeggen dat ik van je hou?”
“Totaal niet, ik hou ook van jou,” reageer ik terug.
Hij drukt zijn lippen op de mijne voor een kus. “Ik vind het jammer dat we het nu en vandaag officieel maken. Ik moet nog een keer naar huis. Anders had ik langer bij je willen blijven,” zucht Liam tevreden en met een grijns. “Die twee oudjes van me, kunnen best nog wat langer wachten. Ik wil nog meer tijd met jou alleen hebben.”
Zijn opmerking laat me lachen. “Wat jij wilt. Ik kan me op kantoor prima inhouden.” Ik draai me terug op mijn rug en komt hij tegen me aan liggen. “En ik ben nog maar een week bij je vader om de laatste dingen te bespreken. Daarna ga ik weer naar mijn eigen kantoor.”
Liam's glimlach verdwijnt. “Dan ga ik je minder zien...”
“Hoeft niet, ik kwam gister die vriend van je tegen, Harry, en hij vindt het totaal geen probleem om je een alibi te verschaffen. Als je maar beloofd dat je je schoolwerk er niet onder laat leiden. Hier bij mij kom je niet aan je huiswerk,” zeg ik met een knipoog.
Hij verbergt blozend zijn hoofd in mijn nek. “Is dat een waarschuwing of een belofte?”
“Hm, een belofte,” geef ik dan aan. “En doe niet zo verlegen. Ik kan me herinneren dat je dingen gedaan hebt, afgelopen nacht, dat zelfs die twee oudjes nooit verwachten. En het was, en is, heerlijk.”
Doordat Liam nog even wil wachten om het bekend te maken aan zijn twee vaders, hou ik me netjes in op kantoor. Tenzij ik weet dat ik een kans of mogelijkheid heb want op zulke momenten knipoog ik naar hem. Steel ik een kus. Het printhok is daarbij de perfecte plek ervoor. Eveneens dat we ook in de lift een moment pakken.
Vandaag is het vrijdag en de laatste dag dat ik hier ben. Daarna zal ik weer gewoon naar mijn eigen kantoor gaan. Het enige dat ik jammer vindt, is dat Liam niet in de lift staat. Vaak dat we al in de lift afspreken. Wanneer ik boven kom, hoor ik stemmen in het kantoor van Louis.
“Liam, je weet dat je me kan vertrouwen. Altijd kun je bij me terecht. En nu durf je me pas te zeggen dat je een relatie heb. Met wie?” Louis' stem herken ik meteen en blijf ik nieuwsgierig staan luisteren. Al weet ik dat het niet netjes is.
“Pa alsjeblieft, we hebben elkaar eerst leren kennen en het is pas net een week officieel tussen ons. Verwacht je nou echt dat ik hem gelijk de eerste dag met jou kennis laat maken,” is de reactie van Liam.
Zelfs de diepe zucht, van Louis, is te horen door de deur heen. “Dus je hebt een relatie met een man. Oké, dat is meer dan ik had verwacht op dit moment. Maar een ding, Liam, ik geef je dit weekend de tijd om hem thuis voor te stellen. En hoe zit het met dat je het weekend constant bij Harry zit? Het is dat het tegen de regel is dat je niet door de weeks bij Harry mag logeren.”
“Door de weeks, zit ik 's avonds bij Harry. We helpen elkaar met het huiswerk. Maar het afgelopen weekend was ik bij mijn vriend en toen vroeg hij me officieel om zijn partner te worden...”
“Hoe lang ken je hem? Wie is het?” Louis vuurt allerlei vragen op Liam af en kan ik me voorstellen hij zich nu ongemakkelijk voelt.
Daardoor klop ik op de deur en open ik deze gelijk erna. “Moet er hier niet gewerkt worden? Allebei naar je eigen hoek voordat je elkaar nog aanvalt. Jij moet beter weten, Lou, niet op kantoor. Zal ik koffie halen,” stel ik voor.
Louis kijkt me gestoord aan maar bij Liam zie ik een dankbare blik. “Nee, Liam, haal jij maar koffie voor ons. Dit gesprek is nog niet over. Vanavond.”
Liam schudt zijn hoofd. “Vanavond ga ik naar mijn vriend,” reageert hij bijna opstandig.
Waardoor ik weet dat ik me beter in moet houden. Anders zou ik het voor hem op willen nemen. “Jongens, alsjeblieft, dit soort privé gesprekken hoor je niet hier te voeren. Nog iets harder en de rest kan het ook horen,” gebaar ik over mijn schouder naar achteren.
“Wij praten vanavond, Liam, met Niall erbij. Dan zullen we wel zien of jij nog naar je vriend kan gaan. Zorg dat je voor het eten thuis bent. Ga koffie halen,” stuurt Louis de jongen nu weg.
Ik doe de deur snel dicht. “Weet je zeker dat het gaat? Veel hoeven we niet meer te doen. Die zaak is zo goed als afgerond.”
Nu knikt hij. “Ja, maar die zuigzoen in Liam's nek kan je niet missen. Ik ben vooral teleurgesteld in hem omdat hij zolang gewacht heeft om te zeggen dat hij een relatie heeft.”
“Lou, toen jij Niall leerde kennen, heb je hetzelfde gedaan. Pas na een maand van daten en toen jullie echt officieel een relatie hadden, heb je nog een maand gewacht voor je hem thuis voorgesteld heb,” herinner ik hem. “Waarom val je hem aan op iets wat je zelf in het verleden ook gedaan hebt.”
Eindelijk dat Louis wat kalmer wordt. “Sorry, ik ben gewoon wat beschermend over hem...”
“Nee, Lou, je doet wat iedere ouder zou doen. Waar jij moeite mee hebt, is dat Liam volwassen wordt. Dat betekend voor jou dat je hem langzaam los moet laten. Hij heeft je niet meer bij alles nodig zoals vroeger,” zucht ik. “Zie Liam als je gelijke en je zult zien dat jullie band heel anders wordt.”
Er wordt op de deur geklopt en, na een woord van Louis, komt Liam naar binnen met twee koppen koffie. “Dank je.” Het is te zien dat ons gesprek iets bij Louis gedaan heeft. “Liam, we praten vanavond tijdens het eten. Ik weet het nu maar je moet het zelf aan Niall vertellen. Als ik het zeg, heb je ruzie met hem. En als alles goed gaat, kun je vanavond nog naar je vriend... Praat erover met je vriend en zaterdag wil ik hem ontmoeten.” Alles aan Louis zegt dat hij een stuk kalmer reageert maar tegelijk laat het hem wat ouder lijken. God, hij voelt zich echt oud.
“Veel valt er niet meer te bespreken. Je weet al wat er gebeurd is op kantoor,” zucht Liam ongelukkig als hij bij mij is. “Ik zou echt niet weten wat er morgen gaat gebeuren.”
Ik sla mijn armen om hem heen. “Li, ze zullen er even van schrikken maar uiteindelijk accepteren ze het wel. Je zult zien dat het belangrijker is dat we elkaar gelukkig maken.” Knuffelend geef ik hem een kus op zijn wang. “Je bent nu hier en morgen gaan we naar die twee oudjes van je,” grinnik ik.
Wat hem nu ook laat lachen. “Laat dat Niall maar niet horen. Hij is nog behoorlijk sportief en rent nog elke ochtend. Zelfs die andere ouwe, doet nog mee met de voetbaltrainingen.” Zijn gezicht betrekt. “Maar als ik bij dat gesprek door had laten schemeren dat ik met jou ben, hadden ze me vast niet laten gaan.”
“Liam, kalm aan, ze zullen het er hooguit over hebben over dat we tien jaar verschillen maar als wij laten zien dat we daar boven staan, en dat we blij en gelukkig zijn samen, zullen ze snel genoeg bijdraaien. Let maar op.” Ik haal een hand door zijn haren.
Wanneer we bij Liam thuis zijn, draait hij zich naar me om in de hal. “Wil je nog heel even hier wachten? Ik denk dat ze in de keuken zijn,” vragend kijken een paar bruine ogen me aan.
Ik knik naar hem. “Vooruit, probeer ze maar wijs te maken dat ze niet gelijk moeten oordelen.” Ik druk mijn lippen op de zijne. Meer om hem te laten weten dat ik er toch wel zal zijn voor hem. Een kwaad of fout woord en ik kom hem toch helpen. Wat dat betreft weet Liam al hoe beschermend ik kan zijn. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip en verdiepen we de kus naar een zoen, die er voor zorgt dat ik voor de zoveelste keer de vlinders voel.
Net als dat Liam zijn armen om mijn nek slaat. Niet voor lang en laat hij me los. “Ik ben zo terug...”
“Hij kan gelijk mee lopen naar de keuken,” zegt een stem en herken ik het Ierse accent van Niall meteen. “Zayn,” fluistert de blonde man in mijn oor. Op een manier dat Liam niks hoort. “Breek zijn hart en ik breek een bot bij je,” dreigt hij en gaan we tegelijk naar de keuken.
Aan de geluiden is het te horen dat Louis daar is. “Gaat niet gebeuren, Niall, ik hou van hem,” mompel ik een antwoord terug.
“Ehm, schat,” begint Niall en staat hij in een paar stappen bij Louis. Om nog iets in zijn oor te fluisteren.
Het volgende moment draait Louis zich met een ruk om naar mij. “Dus daarom zei je die dingen de vorige keer tegen me,” is het eerste wat hij zegt.
Ik schud mijn hoofd. “Nee, die dingen zei ik toen puur als een vriend tegen je. Als ik het voor Liam opgenomen had als zijn partner, had je het gelijk geweten en had ik andere dingen gezegd,” vertel ik hem terwijl ik een arm om Liam sla.
“Pa, alsjeblieft, ik weet wat Zayn je verteld heeft. Er is een verschil tussen wanneer hij met jou omgaat en wanneer wij samen zijn,” bemoeid Liam zich ermee.
Louis wijst opeens naar Liam. “Ik wil van jou geen pa of pap meer horen. Je hebt een relatie met iemand van onze leeftijd...”
“Nee, samen met Niall, ben je mijn vader. Je stond altijd voor me klaar als ik je nodig had, wanneer iemand me op school had gepest en je respecteerde me meteen toen ik vertelde dat ik homo ben. Je bent, en blijft mijn vader, dat zal nooit veranderen,” reageert Liam emotioneel. “Dus ik blijf je gewoon pa noemen of soms ouwe...”
“Liam, dat is het hem juist. Hij voelt zich oud omdat jij hem niet meer nodig hebt. Je hebt mij nu,” onderbreek ik hem vlug. Net als dat ik hem een duwtje in zijn rug geeft naar Louis toe.
Om te zien dat ze elkaar omhelzen. “Ik zal je altijd nog nodig hebben, pa,” snikt Liam kort. “Ik hou echt van Zayn en ik wil hem niet kwijt.”
Niall kijkt me slechts met een blik aan alsof hij een bevestiging wilt.
Waardoor ik voorzichtig, en zonder dat Liam het ziet, beweeg ik mijn ringvinger naar hem. Als een teken want ik wil Liam zelf ook niet kwijt. Samen met een knipoog.
Iets dat Louis ook ziet en verandert zijn blik. “Oké,” knikt hij en laat hij Liam los. “Maar beloof me dat jullie je tijd nemen. Liam, ik wil eerst dat jij je studie afmaakt voordat een van jullie met het idee komt om te gaan samenwonen.”
Ik glimlach door die opmerking. “Wat dat betreft, denken we hetzelfde. Eerst zijn studie aan de universiteit afmaken. Nog maar een jaar en dan ben je klaar.”
Liam knikt en geeft hij Niall nog een knuffel. “Tegen die tijd gaan we pas echt over samenwonen praten en niet eerder,” weet hij.
Reageer (1)
Oeeeeeh echt leuk. De seks was noujaa lekker gezellig haha. En de gevoelens damn wel goed dat ze geaccepteerd zijn nu wil ik een vervolg hahaha Damnnn xd
8 jaar geleden