Foto bij • Proloog •


De twee meisjes stonden tegenover elkaar op het perron. Het bruinharige meisje begon. "Aangenaam, ik ben Rose. Ben jij ook een eerstejaars?". Het blondharige meisje knikte. Zelfzeker antwoordde ze op de vraag van Rose. "Ik ben ook een eerstejaars ja, ik ben trouwens Lily.". De blauwe ogen van Rose versmalden.
"Lily als in Lily Malfoy?", vroeg ze. Het meisje tegenover haar knikte. Toen ze de blik van afkeer in Rose's ogen zag voegde ze er snel iets bij :"Maar ik ben niet zo wreedaardig als mijn vader hoor.". De ogen van Rose draaide verveeld rond en Lily voelde het zelfde gevoel dat ze al zo vaak had gevoeld als mensen haar uitsluitten omdat ze een 'Zwadderichje' is. Alweer schoot Lily's mond open : "We kunnen best vriendinnen worden, echt waar.". Bij die woorden werd de walgende, afkeurende blik van het meisje tegenover haar nog groter. "Je denkt toch niet dat ik vrienden ga worden met iemand van Zwadderich! Ik weet zeker dat jij morgen al bezig bent met allerlei kwaadaardige plannetjes. En daar doe ik niet aan mee.", zei ze op een gedemte toon. Woede kookte door Lily's bloed. "Oke dan, maar als je aan mijn voeten komt smeken om vriendinnen te worden zal ik niet toegeven.", zei ze terwijl ze haar haar over haar schouder gooide en Rose alleen achter liet.

Reageer (9)

  • Leaticia

    (sorry dat ik je personage zo walgelijk liet doen Lucy)




    MHUAHAHAHAHA

    8 jaar geleden
  • lowkey_sun

    Leuke proloog!
    Maar ik vind rose nu al niet leuk xD

    8 jaar geleden
  • 4na

    Oke, eigelijk vind ik dat Rose zich hier nogal arrogant gedraagt. Haar fout.

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Oeh, wat flauw van hen

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen