19.
Het was fijn geweest om haar weer te zien en het heeft haar ook goed gedaan dat ze heeft kunnen zien dat je aan de betere hand bent.
Je hebt haar moeten beloven om haar op de hoogte te houden maar ze is het gewend om je langere tijd niet te zien en je had echt wel in de gaten dat ze stiekem hoopte dat, door Nova ruimte te geven en niet elke dag op bezoek te komen met Gemma en Robin, ze bij zou draaien.
Je hebt haar moeten beloven om haar op de hoogte te houden maar ze is het gewend om je langere tijd niet te zien en je had echt wel in de gaten dat ze stiekem hoopte dat, door Nova ruimte te geven en niet elke dag op bezoek te komen met Gemma en Robin, ze bij zou draaien.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Geen probleem, we kunnen wachten als het wat langer duurt
8 jaar geledenGeweldig stukje alweer! Ben zo blij dat ze al wat praten, of toch dat ze Harry niet meer ontloopt
Ooh, wat een schattig stukje!
8 jaar geledenIk ben zo blij dat ze eindelijk wat meer openstaat voor gesprekken met hem!
En maak je niet druk, meid! Wij wachten allemaal geduldig!!
Ik denk dat iedereen het wel eens druk heeft!
xxx
Echt een leuk stukje:)
8 jaar geledenEn maak je geen zorgen:)
Lukt je vast wel en anders duurt het maar wat langer