Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 154

Hey
Hier ben ik weer. Ik had het ongelooflijk druk (nog altijd).
Eindwerk, eindstage begint over een 3tal weken, taken, examens... kortom heel druk en spannend.
Hopelijk ben ik dan wel afgestudeerd. (:

Groetjes magiclove

Jullie gingen weer in het midden van het podium staan. Je stond terug tussen Jason en Chris in. Achter jullie stonden de gordijnen nog dicht zodat nog niemand iets kon zien. Presentator: “Jury zijn jullie er klaar voor?” De jury knikte instemmend. Presentator: “Is het publiek klaar voor de werken?” Meteen hoorde je geroep en gejuich door de hele zaal waardoor je een glimlach kreeg. Presentator: “Ik denk dat het dan tijd is om ons eerste werk te onthullen.” Het was even stil en opeens werd het eerste gordijn naar boven gehesen en zag je het werk van Jason verschijnen. Het zag er echt knap uit en dat vond de jury ook want ze vertelden veel goede dingen. Daarna werd het volgende doek omhoog gehesen en kwam het werk van Chris tevoorschijn. Ook zijn werk zag er echt wel knap uit en ook hij kreeg heel veel goede kritiek van de jury. Je voelde je steeds zenuwachtiger worden. Je zag hoe het doek naar boven ging en toen je mijn werk duidelijk kon zien, hoorde je meteen een heleboel geroep en gejuich. De jury bleef lang stil en keek eens goed naar je werk. Je voelde de zenuwen toenemen. Keith: “Wow Demi, ik moet zeggen dat je een ongelooflijke prestatie hebt neergelegd.” Kim: “Dit werk is technisch zo goed en ziet er echt geweldig uit.” Damon: “Ik denk dat iedereen wel weet wie je hebt getekend, ik moet zeggen dat je de wimpers echt bangelijk goed hebt gedaan.” Je bedankte de jury. Presentator: “Helaas kan er maar 1 iemand winnen, ook al ben ik fan van jullie alle 3. De jury zal de punten bespreken maar ook de mensen thuis en hier in de zaal kunnen nu op onze drie finalisten stemmen!” Zo ging het nog even verder en daarna mochten jullie van het podium gaan voor een apart interview met de presentator over jullie werk. Dit zou in de tussentijd, life worden getoond. Eerst werd Jason geroepen. Chris en jij waren opzij in een kamertje even aan het bekomen. Je had een flesje cola in je handen en dronk er gulzig van. Chris: “Demi ik moet zeggen dat je echt een prachtwerk hebt gemaakt.” Jij: “Jij hebt ook echt een prachtig werk gemaakt. Je dochter zal wel mega trots zijn op haar papa.” Chris: “Dankje.” Toen Jason terug kwam werd Chris geroepen. Ook Jason nam een flesje cola en keek je glimlachend aan. Jason: “Tom dus.” Jij: “Hij is het beste wat me ooit overkomen is.” Jason: “Wel, ik denk dat Nick nu duidelijk weet dat hij geen kans maakt.” Je vertrok je gezicht en meteen keek Jason je aan. Jason: “Heb ik iets verkeerd gezegd?” Jij: “Ehm nee.” Jason: “Heeft Nick iets gedaan?” Je haalde enkel je schouders op. Jason: “Vertel het me Demi.” Je zuchtte en vertelde hem wat er ongeveer 2 weken geleden was gebeurt. Jason: “Sorry Demi dat wist ik niet, wel dat hij een crush op je heeft maar niet wat hij heeft gedaan.” Jij: “Kon jij niet weten.” Jason: “Wat een sukkel is het ook.” Toen kwam Chris binnen en werd jij geroepen. Je stond snel op en verliet de kamer. In het zaaltje werd je meteen begroet door de presentator. Presentator: “Hier hebben we haar, Demi!” Je ging naast de presentator zitten in de zetel en begroette de man. Presentator: “Vertel eens wat meer over je werk.” Jij: “Zoals al velen doorhadden heb ik Tom Kaulitz getekend.” Presentator: “Is hij niet je vriend?” Jij: “Jazeker.” Je glimlachte breed. Presentator: “Vertel eens, waarom heb je voor hem gekozen? Er moeten vast toch nog mensen zijn waar je naar opkijkt?” Jij: “Tuurlijk kijk ik naar nog mensen op zoals Johnny Depp maar Tom betekend gewoon zoveel voor me. Hij is er altijd voor me, zijn vrienden en familie en niet te vergeten zijn fans. Het is ongelooflijk hoe hij altijd zoveel voor iedereen doet.” Presentator: “Ik denk dat ik zojuist een crush heb gekregen voor Tom.” Je lachte eens. Jij: “Als je het maar ook waagt.” Je stak al lachend je vinger naar hem uit en ook de presentator lachte.

Reageer (1)

  • KiliXxEagle

    AAAAAAAAAAAAAAW. Zo lief. EN zeker weten gaat Demi winnen! =DD

    xx Kim

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen