Foto bij 17-02-'16 × 94 days to go

94 days to go × SGFG questions

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • awsten



    × Castaway
    Welke herinnering wil je nooit meer vergeten?

    Hmm, ik denk vooral eigenlijk aan herinneringen van mijn kindertijd en voornamelijk dan met mijn oma (:

    × The Girl Who Cried Wolf
    Ben je een goede leugenaar of is de waarheid altijd in je ogen te lezen?

    Ik ben best een slechte leugenaar face-to-face en als het like onverwachts is. Als ik het op voorhand helemaal kan plannen ben ik er wel goed in :'). Het hangt ook af van de situatie.

    × Broken Home
    Hoe kalmeer je jezelf na een ruzie?

    Eh meestal door muziek of youtube filmpje lame naja het helpt

    × Fly Away
    Als je over drie uur in een vliegtuig kon stappen, waar dan ook naar toe, waar zou je heen gaan?

    De vraag is eerder waar zou ik niet heen gaan? Lolz. Maar ik denk New York of Sydney c:


    × Invisible
    Wanneer was de laatste keer dat je –je onzichtbaar hebt gevoeld?

    Naja bijna elke dag wel hahha ik ben soms nogal een loner. Maar meestal denk ik tbh net dat iedereen me aanstaart bc social anxiety so much fun ha

    × Airplanes
    Heb je al eens dat “on top of the world”-gevoel gehad?

    Hmm, ja toen ik net mn contract bij Fanflicks tekende c:

    × San Francisco
    Als je voor één dag het voor het zeggen had op aarde, wat zou je dan veranderen?

    Dat mensen niet zo damn judgemental zijn

    × Outer Space/Carry On
    Wie kan jou dag oplichten, hoe rot die ook is?
    Wat zijn je doelen en wat doe je om deze te bereiken?


    Muziek. Sowieso.
    Eh ja eerst een boek uitbrengen maar nu een wereldreis maken c: of toch op zn minst tot in NYC

    Mijn antwoorden zijn zo kort maar okay soz

    8 jaar geleden
  • xxshadowlovexx

    × Castaway
    Welke herinnering wil je nooit meer vergeten?
    Liefst allemaal. Maar ponykamp met mijn bestie liever niet, evenals de vriendinnen die ik nu heb, waarvan ik zeker weet dat ze echt zijn. En mijn paardrijlessen. Die mogen ook wel blijven. Ik haat mijn leven vaak. Liever opnieuw beginnen (dat klinkt zo depri)

    × The Girl Who Cried Wolf
    Ben je een goede leugenaar of is de waarheid altijd in je ogen te lezen?
    Ik kan té goed liegen. Te goed. Van kleine tot megaleugen. Ik l*l me overal uit. Moet iemand een smoes voor zijn huiswerk? Ze komen naar mij. Ben ik weer te laat met een stel mensen? Die leugen van het "jongentje dat van de trap viel en naar de concierge moest" helpt altijd als ik hem vertel.

    × Broken Home
    Hoe kalmeer je jezelf na een ruzie?
    Music en verhalen schrijven. Ik schrijf mijn ruzies bijna altijd uit, dit geeft me meer zicht aangezien ik te snel boos wordt. Ik schrijf mijn kant uit van de ruzie en ga daarna denken over de andere kant.

    × Fly Away
    Als je over drie uur in een vliegtuig kon stappen, waar dan ook naar toe, waar zou je heen gaan?
    JAPANNNNN!! 5SOS HERE I COME!!
    Of gewoon naar Australië of Virginia. Daar wil ik altijd al heen.

    × Invisible
    Wanneer was de laatste keer dat je –je onzichtbaar hebt gevoeld?
    Ehmmm vanmiddag? Ik weet niet.
    Ik voelde me echt niet goed in de klas, niet dat ik ziek was ofzo, ik wou gewoon even verdwijnen. Ik hoopte wel dat ik onzichtbaar was, en niemand zei wat.

    × Airplanes
    Heb je al eens dat “on top of the world”-gevoel gehad?
    Nope :-( helaas niet.

    × San Francisco
    Als je voor één dag het voor het zeggen had op aarde, wat zou je dan veranderen?
    Ehmm gratis shoppen en heel 5sos is een dag voor mij!! --> zo fangirlgedrag ^^

    × Outer Space/Carry On
    Wie kan jou dag oplichten, hoe rot die ook is?
    Muziek, overal, altijd. Muziek is mijn brandstof. (Dan bedoel ik dus de mensen die het maken.) Vooral 5sos, 1D, Nirvana en Kensington kunnen dat goed.

    Wat zijn je doelen en wat doe je om deze te bereiken?
    Ik wil graag iets in de muziek gaan doen. Of ik wil schrijfster worden. Of ik wordt politieagente. Ik speel zelf basgitaar, en zing wat (natuurlijk heel vals) en speel een aardig partijtje piano, hopenlijk kan ik er wat mee bereiken, anders voor de plezier. Ik fantaseer te veel. Daarmee maak ik schriftjes vol en Quizlet natuurlijk. Met de politie kan ik nog niet zo veel, eerst maar eens de havo afmaken (als dat al gaat lukken en het geen mavo word..)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen