Foto bij Jip's Happy-Pot

Dit is de reactie van Margot in het LJH-topic, op je berichtje dat mij ook op het idee voor deze story bracht:
aaaaah snoezebol heel veel kusjes en liefs en knuffels


Sandberg:
Jippelstippel, snoezigerd. Ten eerste, heel erg bedankt voor jouw berichtje. We praten op Quizlet niet eens heel veel, behalve casual op elkaar reageren in topics, maar ik vind je heel lief en hilarisch en ik heb op alle drie de meetings waarop ik je heb gezien enorm genoten van jou. Ik denk dat we eenzelfde gevoel voor humor hebben en dat is natuurlijk een goed begin voor vriendschap. Je woont inderdaad veel te ver weg, het is om te huilen. Ik hoop je heel heel heel snel weer te zien!!

                        Het eindejaarsbericht 2015- topic
                  Ik heb haar verteld over deze Happy-pot, maar deze vond ik ook ontzettend lief.


Trees:
Hè wat? Wie? Ja jij! Ik geloof dat ik namens heel Quizlet spreek als ik zeg dat een geweldig mens als jij wel een bedankje verdient. Je bent altijd een soort zonnetje op het forum en zorgt voor de mensen die het moeilijk hebben. Jipje, m'n vrind, een omhelzing van Liecke Treesch von Quizleth.
                        Het eindejaarsbericht 2015- topic


SonOfGondor:
Bedankt voor je bericht, dat was heel lief. Ik had geen idee dat mensen mijn leven volgen, haha. Wat ik wil zeggen is, ook jou ken ik eigenlijk nog niet zo lang. We hebben elkaar nu een paar keer gezien op meetings en het was ontzettend leuk. Ook facebook-gesprekken over crushes op dode en fictionele mensen zijn erg leuk en ik ben erg blij dat mijn historische kennis nog ergens goed voor is. Go historical shipping!
                        Het eindejaarsbericht 2015- topic



Square:
Ik geloof dat ik in mijn hoofd al hele boekwerken heb geschreven waarin ik eloquent en allesbehalve bondig de dingen uitdrukte die ik wilde uitdrukken, maar nu ik hier daadwerkelijk mijn vingers op het toetsenbord heb, weet ik ook niet meer precies waar ik zou moeten beginnen. Daar is het een beetje te groot voor, denk ik. In ieder geval, go Whatsappgeesten en puns, en ik hoop dat er daarvan en van de meetings en enthousiaste reacties en flauwe verjaardagscadeaus nog veel meer zullen volgen in 2016, want ik heb er enorm veel plezier aan beleefd. De afgelopen twaalf maanden hebben absoluut de dood meegemaakt van überhaupt nog mijn pogingen om een enigszins normaal slaapschema aan te houden, maar ik ben blij dat het je enige steun bood bij je eigen na-middernachtelijke avonturen (het eindeloos verversen van Q valt in mijn woordenboek ook onder avonturen), want dan had het tenminste nog enig nut. Verder kan ik niet veel meer zeggen dat een zeer diep gemeende idem dito op alles wat jij hebt gezegd, wat voelt als een ontzettend goedkope reactie na jouw bericht, dus zal ik het in caps doen - IDEM DITO - want wow, wat ben ik blij dat mijn rare eerste poging tot Harry Potter fanfictie tot zoveel speculatie en smileygevulde gesprekken tussen mini-Jip en mini-Inge heeft geleid.

                        Het eindejaarsbericht 2015- topic
                  Ik heb haar verteld over deze Happy-pot, maar deze vond ik ook ontzettend lief.


Bjergsen:
Last but definitely not least. Ook jij bent echt geweldig. Ondanks dat we elkaar niet zo gek vaak hebben besproken, beschouw ik je wel als een goede vriend :'D Dit kan eenzijdig zijn, dat zou niet erg zijn. Jouw schrijfsels zijn mijn favoriet, echt zo prachtig, en daarbij vind ik je ook heel grappig en ben jij mijn Tumblr voorbeeld, ondanks dat je inactief bent. Een fijn 2016 toegewenst.
                        Het eindejaarsbericht 2015- topic


Krull:

Wiarda schreef :
Emma/Krull: Ik ben zo blij dat ik jou dit jaar beter heb leren kennen! Team rood bij de zomermeeting in Groningen, heckyeah. Je haakwerkjes zijn altijd superschattig en je weet niet half hoe blij je me altijd maakt wanneer je als een positieve bries door Quizlet blaast. Je bent echt een heel positief en fijn mens. c:

Jip! Dankjewel voor je complimenten :$ Hetzelfde geldt voor mij, hoor! Ik denk dat we elkaar in positieve zin beinvloeden (: Wat leuk dat je m'n haakwerkjes leuk vind, in plaats van dat je denkt 'wanneer houd ze nou eens op met al die foto's te sturen' x). Die positiviteit lees ik vaker in de berichtjes die hier in dit topic aan mij gericht zijn. Ik ben blij dat ik dat voor elkaar heb weten te krijgen, al doe ik het niet heel vaak door tijdsgebrek, helaas. Dankjewel Jip voor je lieve berichtje (:
                        Het eindejaarsbericht 2015- topic


Antiheld:

Jip is natuurlijk awesome, alleen ben ik een man en ben ik wel bar slecht in deze dingen, sorry alvast. Privé-bericht(en) voor jouw Happy-Pot
Bericht 1:
"Hoi Jip. Via deze weg wil ik graag vragen wanneer de kapsalon review komt, aangezien ik al enige tijd aan het wachten ben en ik jouw mening hierin wel erg belangrijk vind. Zou je me zo snel mogelijk hierover willen contacten, bij voorbaat dank. Groetjes van de Thomas"


Bericht 2:
"Hoi Jip. Jouw awesomeness scoort een 5/7, anders had ik niet de moeite genomen om dit bericht te typen. mvg Thomas'


Bericht 3:
"Hoi Jip. Dit, maar dan zonder groente, want groente hoort niet op een kapsalon..




Sandberg:
Jippelstippel,

hierbij wil ik je graag herinneren aan een hele mooi moment met een weps. Henk de weps. Henk, de goedgemutste weps die de dag van zijn leven beleefde op het moment dat wij besloten te picknicken temidden van een plein. Henk die met maar liefst de helft van de wraps en stukjes vlees verdween. Denk aan die lieve weps die kon overwinteren dankzij ons. It should make you feel happy. It really should.

Jipje, lief mens. Ik wil nu graag iets zeggen over hoe mooi en lief ik je wel niet vind. Met je mooie grote truien en je lieve glimlach en die uberschattige sproetel midden op je neus. Je bent zo ver weg en ik mis je en ik wou dat we konden knuffelen en gezellig samen zeuren over grote borsten en dan heel veel eten om te compenseren. Heel veel kusjes.

Last but not least wil ik een redevoering houden over jouw groot creatief brein. Je gedichten, die me meestal in weten te pakken, je puns in verhalen, je fantastische bijdragen aan headcanons, waarmee de andere 2/3e van de hippe draken zeer content zijn, je nietsverhullende posts. Jip, je bent een fantastische toevoeging aan dit grote brok iets dat door de ruimte zweeft en wij aarde noemen en ik ben zo zo zo blij dat ik je heb leren kennen. x[/fon
t]
                  Privé-bericht voor jouw Happy-Pot


Hoi Jip!

Ik wilde even laten weten dat ik je een ongelofelijk leuk mens vind. Door de koppige kip die maar niet van je profielfoto's verdwijnt, was je eigenlijk een van de eerste mensen op Q die ik kon 'onthouden'. Veel meer dan een kip bleef je eigenlijk niet totdat ik wat geregelder op het forum kwam, waar je altijd op een prachtige manier je eigen mening kunt verwoorden. In Groningen heb ik je nog ontmoet, wat ik echt onwijs leuk vond. Je bent echt een heerlijk nuchtere dame, daar houd ik van.
En jee, wat heb jij een vreselijk goed gevoel voor humor. Ik smul van je "Suikerbloesems-verhaal", wat absoluut niet mijn genre is, maar je weet zelfs zo'n cliché-verhaallijn leuk te maken. Ik weet zeker dat jij nog eens naam gaat maken in de schrijverswereld, want je hebt een schrijfstijl die uniek is en er zijn er maar weinig (ik ken er eigenlijk geen) die een geboren komedieschrijver zijn als jij. c;
Ik hoop nog lang van je te mogen horen!

Liefs,
Natas
                  Privé-bericht voor jouw Happy-Pot


Hee Jip,

Wespen. OTP meme over M&M's en Skittles. Weregays. Sims die rare dingen doen. Ik werd gevraagd naar eventuele inside jokes (al gok ik dat dat niet zo letterlijk werd bedoeld), maar dit was een zeer zwakke lijst en ik loop op dit punt al een beetje vast, vrees ik, al moeten er nog veel meer zijn. Verjip. Iets met mensen eten, of zo? (Ik heb het gevoel dat een redelijk percentage van onze gesprekken daar een verwijzing naar maken, al bedoel ik dat niet op een hé-herinner-je-je-die-keer-dat-we-x manier, mocht er een achterdochtige man in zwart pak en met een zonnebril meelezen.) OH WACHT, American Man! Ik kan Donald Trump in de verte horen fronsen over Mexicanen die ervoor hebben gezorgd dat ik bijna de VS zou zijn vergeten.

Anyway, puns en net-niet-Steve aside, kan ik vooral dingen herhalen die ik definitief al eerder heb gezegd. Ik vind je een geweldig persoon en waardeer je aanwezigheid op Q, in mijn leven en in de wereld in het algemeen zeer, en ik hoop dat al dat nog lang een feit zal blijven. Heel erg bedankt dat je bereid bent te luisteren op zepige momenten als ik dat nodig heb, want dat wordt enorm gewaardeerd, en ik bied me aan als vrijwilliger mocht jij dat gevoel ooit hebben, of gewoon een ander soort rant/monoloog/tekst kwijt moeten. Sprekende van tekst, SPIDERMAN EN POLOSHIRT. Ik weet niet of dat telt als inside joke, want het is geen van beide echt, maar ze zijn wel belangrijk. Ik hoop dat de schrijfgoden/-godinnen/-heidense krachten je een beetje prettig gezind zijn de komende tijd, want zowel voor jou als op een puur fangirly niveau voor mijzelf zou ik dat erg fijn vinden (maar vooral voor jou, want het klinkt alsof deze twee al eeuwigheden je brein eten (en daar hebben we het kannibalisme, ha) en ik kan me voorstellen dat het een gigantische opluchting zal zijn als je ze eenmaal in woorden hebt gegoten en iets hebt dat net wat meer fysiek is om naar te wijzen dan ongrijpbare OC headcanons, en dat verdien zowel jij als je prachtige OC's (net als een lange vakantie. dat verdienen jullie ook allemaal.)).

Die alinea was een structuurloze ramp, dus deze hier wordt de afsluiting. Ik heb geen idee wanneer je dit precies zult lezen, maar ik hoop heel erg dat je je oké tot goed voelt, of anders dat het enigszins in die richting gaat. Je survival rate tot op dit moment is 100% en dat is iets waar je best heel tevreden met jezelf over mag zijn. Je doet het beter dan 50% van iedereens favoriete Harry Potter personages en zo'n 99,5% van de supporting Hannibal cast. Go you, ga zo door, met dat niet worden opgegeten en zo. Soms zijn het de kleine prestaties die het meest betekenen en toch, tragisch als het is, volkomen worden ondergewaardeerd.

Heel veel gedachteknuffels,
die persoon die jou nog steeds als eerste met wespen associeert zelfs al slaat dat jaren na dato echt helemaal nergens meer op (sorry)

                  Privé-bericht voor jouw Happy-Pot



Lieve Jip, hier is een grote Happy-Pot voor jou, in de hoop dat hij je opvrolijkt en positief laat denken. Vergeef me alsjeblieft mijn vreemde pagevieuws, het was voor een goed doel.

Reageer (3)

  • CoStompe

    Je boft maar met deze initiatiefneemster (:

    8 jaar geleden
  • Wiarda

    Dit is zo hartsmeltend lief though echt wtf ik houd van je en askdhhasjhfhajjdhfa

    8 jaar geleden
  • Wiarda

    O mjjni god omijngod froukje aaaaaaaaah

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen