Tumtumtumm... 8-)

Als jullie op de plaats delict komen zie je de jas van je moeder liggen. Je rent ernaartoe en pakt hem op. Je krijgt weer tranen in je ogen. Kom maar. Zegt Bill die erbij is komen staan en een arm om me heen slaat. We lopen samen naar een plasje bloed. Je veegt je tranen weg en neemt een beetje in een miniskuul flesje op. Je doet het in je koffer en hoor je Bill ineens aan de andere kant van het gebouw waar de moord is gepleegd gillen. Je schrikt en rent er naartoe. Wat is er? Vraag je geschrokken als je Bill op een tafel ziet staan. Een spin.. Zegt hij met een piepstemmetje. Je kijkt hem vet droog aan en helpt hem van de tafel af, je zult er in je leven togh wel wat meer tegen komen hoor. Zeg je. Bill, ik ga even naar dat halletje, het ziet er echt verdacht uit o-o. Zeg je terwijl je Bill doordringend aankijkt. Okee. Is zijn antwoord. Lekker nutteloos. Denk je. Als je in het halletje komt stinkt het er enorm naar aftershave. Je trekt een vies gezicht en loopt oplettend verder. Als je naast je kijkt schrik je je dood. Jezus, kutgrafity. Denk je als je een groot monster op de muur ziet gespoten. Er staat nog iets onder. ''You'll never find me'' Staat er. Gatver.. Denk je in jezelf en besluit Bill erbij te halen. Onderweg terug komt je hem al tegen. Ey, kom is kijken dit is echt creepy. Als jullie weer aankomen bij de tekening kijkt Bill ook geschrokken. Hij kijkt je droog aan. Kijk wat eronder staat dan. Zeg je. Hij loopt dichterbij en zakt een beetje naar beneden. Hij gaat er overheen met zijn vinger. Hij staat op en laat zijn vinger zien. Het is nog nat, dus het moet meer dan een dag geleden zijn. Er druipt een druppel van zijn vinger af. Het is bloed, maar het is veel lichter dan dat plasje bloed op de grond beneden. Je neemt een druppel op in een ander miniskuul flesje, doet het weer in je koffer en loopt verder.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen