Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 21

Voor de mensen die nog niet zo goed weten hoe je eruit ziet: Zo zie je eruit!

Justin POV:
De les was bijna afgelopen en we moesten allemaal speeltjes passen. Valerie ging eerst met Bo. Je zag de voetbal liggen en dacht aan hoe goed ze kon voetballen. Je zag Valerie kijken naar die bal. Ze kijkt even grijnzend en rent dan samen met Bo naar de bal en schopt er tegen aan. Ze houd hem ook een paar keer hoog totdat die lerares begon te gillen: `EN NU GA JIJ WEG EN JE BENT UIT DEZE GROEP GESCHOPT VOORDAT JE HOND EEN BEETJE BRAAF WORD MOET JE EERST MAAR NAAR JEZELF KIJKEN!’ Valerie keek een beetje arrogant naar die vrouw en toen grijnzend naar jou. Jij moest nu ook lachen. `EN JIJ GAAT MAAR LEKKER MET HAAR MEE!’ gilde ze. Nu hield ik het niet meer en Valerie zo te zien ook niet. We lagen samen op de grond van het lachen. De vrouw kwam naar ons toe en keek heel boos. Snel sprong Valerie op en trok mij mee. `Snel voordat ze ons gaat vermoorden!’ Riep ze lachend net hard genoeg dat die mevrouw het zou horen.

Reageer (5)

  • Guapo

    Hahahahhahahahah, Valerie is like me. XD
    Die streken die ze uithaalt, bij mandy bijvoorbeeld.
    Geniaal!!

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    hihihi vederxD

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    hihi.

    1 decennium geleden
  • bbibb

    snel verder,
    verslaafd...!!!
    vanavond nog verder?

    xoxo

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    dat is Caitlin =]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen