Equinox - 5
"I don't have to meet your mother, we don't have to cross that line."
HOOFDSTUK 3 - EQUINOX
Jenah Graye
HOOFDSTUK 3 - EQUINOX
Jenah Graye
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Je hebt weer een mooi stukje geschreven hoor, hoe doe je dat toch steeds haha (;
8 jaar geledenEn oooohmg ik wil ook mee op je reis! Dat lijkt me nou echt geweldig haha. Super veel plezier!
Ik ging ook eens met de bus naar Spanje, we moesten 24 uur in de bus zitten! Even een waarschuwing, er komen waarschijnlijk verschillende mentale stadiums. Eerst komt verheugt, dan na een tijdje moe, dan komt chagrijnig en daarna komt hyper. Best vervelend als jij hyper bent en je busmaatje chagrijnig. Nou ja, in ieder geval, als je eenmaal in de bus zit is het super leuk joh.
Ik ben van al die steden 1 keertje jn Venetië geweest. (Venetië is geweldig) Het aller mooiste daar vond ik de Joodse wijk. We deden een spel dat we omstebeurt mochten zeggen of we links of rechtsaf gingen. En toen kwamen we echt op super mooie plekken haha. En bijvoorbeeld heel onverwacht een klein pleintje met een fontein, of een schooltje met allemaal voetballende kindjes.
Maar eigenlijk is alles in Venetië mooi.(en de andere steden waarschijnlijk ook haha)
Super veel plezier daar!
First things first, I love your story!
8 jaar geledenMooie vergelijking tussen angst en een schilderij, zet je aan tot nadenken
Haha de bus is niet echt het meest comfortabel maar ik vond het nog niet zo erg...
Euh ik vond Siena, Firenze en Venetië geweldig! Neem zeker genoeg foto's en een dagboek bijhouden vind ik een super idee
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik vond persoonlijk Pisa niet echt wauw ....
Oh en let er zeker op dat ze u niet in het zak zetten, want vaak vragen ze extra als je op het terras wilt eten ipv binnen
De andere steden heb ik spijtig genoeg niet kunnen doen dus daar kan ik geen tips voor geven...
Alvast enorm veel plezier en geniet er met volle teugen van!!
Je hoofdstukken bevatten zeker net genoeg om je aan het denken te zetten.
8 jaar geledenMooie afwisseling van de woorden en hoe je alles beschrijft en omschrijft.
Verder, veel plezier in Italië en misschien uitputtend door de aantal steden die je aandoet,
zul je er vast ook veel van leren. Kleine tip, schrijf iets van een dagboek of zo, voor het zelfde geld moet je een verslag schrijven. ;p
Tot over twee weken.
Love you