Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 20

TIJDSPRONG! DE SCHOOL IS NU UIT!
Justin POV:
Valerie kwam met een vies naar je toe lopen. `Wat is er?’ vroeg je lachend. `Hondentraining gebeure dinges is vandaag al.’ Zei ze. Jullie trokken samen een vies gezicht en schoten in de lach. ik begon te fietsen en Valerie sprong achterop. `Zullen we gewoon heel vervelend doen?’ vroeg Valerie lachend. `Jaa ik heb echt geen zin in die stomme training!!’ lachte je. Toen jullie aankwamen zagen jullie de vader van Valerie al staan met Bo en Sam.

Valerie POV:
Je sprong van Justin zijn fiets en liep naar je vader. Je keek hem vies aan. Justin zag het en moest lachen. Je keek hem droog aan. Toen lachte hij nog meer. Je begon zelf ook wel een beetje te lachen. Je vader keek jullie niet begrijpend aan. Jullie liepen met de hondjes naar de auto en gingen erin zitten en reden naar het training gebeuren. Jij en Justin keken elkaar grijnzend aan toen we het terrein op kwamen. We stapte uit en zagen dat ze net begonnen. Me vader reed weg en ik liep naar Justin. We bleven nog even wachten tot de “Les” was begonnen zodat we te laat kwamen. We hoorde dat ze net vertelde dat we niet mochten rennen als dat niet mocht want de honden zouden daarvan onrustig worden. Justin en ik keken elkaar grijnzend aan en rende lachend naar het veldje waar de rest van de mensen stond. Er stonden alleen maar ouwe mensen. De lesgever begon te schreeuwen, lachend gingen Justin en ik in het rijtje staan. De lerares wou dat we de honden lieten zitten dus iedereen liet hun hond zitten maar we deden net of onze hondjes niet luisterde.

Zo ging het nog een tijdje door tot de les bijna afgelopen was toen..

Mensen moet ik nog verder of vinden jullie t eigenlijk niks>>?? :$

Reageer (3)

  • Gratefully

    your story is amezing!

    1 decennium geleden
  • bbibb

    super(H)
    veder!!

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen