Proloog
Mijn eerste dag op deze nieuwe school. Ik sta een eindje verder van de poort. Ik durf het gewoon niet. Bang om hetzelfde weer tegen te komen van mijn vorige scholen. Kun je het geloven dat ik dit beu begin te worden? Iedere keer maar veranderen van school ? Ik zucht en sluit even mijn ogen. Komaan Jess verman je nu eens of zo gaat het nooit lukken. Nog een zucht verlaat men lippen terwijl ik dichter bij school kom. Ik stap vlug naar binnen, bijna verpletterd door alle leerlingen. En maak een weg naar het secretariaat. Een kleine vrouw kijkt me glimlachend aan. "Ha-llo, ik ben Jess." "Oh ja de nieuwe, wacht eventjes ik neem alle info voor jou." glimlacht ze vriendelijk. Ik geef haar een bescheiden glimlachje terug. "Kijk dit zijn jou boeken en dit is jou klas. Een plattegrond zal je niet nodig hebben, dit is een niet zo grote school en ik ga zo dadelijk met je mee naar je klas." Ik knik even en zet me dan op 1 van de bankjes in de gang. En nu maar wachten tot die vreselijke bel.
Ik sta trillend voor de klasdeur. De vrouw kijkt me nog eens bemoedigend aan en opent dan de deur. "Hallo leerlingen dit is jullie nieuwe klasgenoot, Jess." zegt ze. Heel de klas valt stil. Heel de klas is stil behalve een groepje jongens vanachter in de klas. "Jongens willen jullie eens stil zijn en Jess begroeten?" vraagt de jus geïrriteerd. 1 Van de jongens draait zich om en staart me met een open mond aan. De anderen blijven verder babbelen. Ik krijg het benauwd van zijn starende blik en kijk naar beneden. Oke, dit is dus een awkward voor de eerste dag. Ik kijk nog eens op recht in zijn starende blik.
Hy iedereen.
Dit is een heel nieuw boek van mij. Mijn andere waren ineens allemaal verdwenen.
Vraag me niet waarom want ik weet het zelf niet. Maar goed een nieuwe lei een nieuwe start zeker ?
Ik wil jullie zeggen dat ik je niet verplicht om een reactie te zetten of eender wat te doen.
Ik zou al blij zijn dat mensen mijn boek lezen.
Dus veel leesplezier lezertjes van me x
Reageer (1)
Hmm ik moet zeggen dat dit boek er erg beloftevol uit ziet (:
8 jaar geledenEn die jongen die zo kijkt, is zonder twijfel Liam
Abo voor dit meest leuke verhaal, nu al (:
Kudo er ook bij!
Xxx