Chapter two
Na een tijdje was ik geland in Londen. Door de drukte van de stad heen heb ik toch een taxi kunnen bemachtigen om me naar mijn nieuw appartement te brengen. Ik was al heel blij dat ik vanuit Amsterdam mij appartement al heb kunnen laten inrichten, want nu kon ik gewoon mijn appartement binnenwandelen zonder nog te hoeven denken aan de inrichting. Toen ik eindelijk was aangekomen bij mijn appartement bedankte ik de chauffeur en gaf hem wat geld. Hier stond ik dan, recht voor mijn nieuw appartement, recht voor mijn nieuw avontuur. Ik stapte snel het gebouw binnen met mijn laatste bagage. In de gang van het gebouw drukte ik een aantal keren op de knop van de lift. Na een aantal minuten ging ik het bijna opgeven en me wagen aan de trap. Ik probeerde toch nog een aantal keren om de lift te laten komen. "De lift werk opnieuw niet meer hoor, het zal de trap worden!" hoorde ik iemand achter me zeggen. "Ow oké dan waag ik het maar op die trap" antwoordde ik vriendelijk en ik draaide me om. Ik keek in een paar mooie groene ogen waar wilde krullen omheen hingen. "Ben jij de nieuwe bewoonster van 4B?" vroeg de jongen met de wilde krullen. "Ja dat ben ik" antwoordde ik. "Ik denk dat we dan buren zijn" zei hij met een grote glimlach op zijn gezicht. "Oh wat leuk, dan ken ik hier toch al iemand" zei ik. "Zullen we naar boven gaan?" vroeg hij. "Ja goed idee" zei ik. Daarna gingen we samen via de trap naar de bovenste verdieping. De onbekende lange jongen met de wilde krullen en prachtig groene ogen hielp me meteen bij het dragen van mijn koffers. "Kom je even bij mij binnen?" vroeg de jongen. "Ja lijkt me leuk" zei ik. "Welja, nu ik je toch heb uitgenodigd in mijn appartement, moet ik wel je naam weten" zei hij met een grote grijns op zijn gezicht. "Ik heet Fleur" zei ik. "Een mooie naam voor een mooie meid. Ik heet Harry" zei hij en we liepen samen zijn appartement binnen. Zijn woorden lieten me toch lichtjes blozen. De hele avond hebben we nog zitten kletsen met elkaar, het was heel erg gezellig. Ik had helemaal niet gedacht dat ik het zo fijn zou hebben op mijn eerste avond hier in Londen. Harry zorgt ervoor dat ik echt een leuke tijd heb. We zaten samen in de zetel toen Harry wat dichterbij kwam zitten. Na enkele seconden waren onze lippen nog maar enkele millimeters van elkaar verwijderd. Net voor Harry mij wilde kussen trok ik mijn lippen terug. "Wat is er? Was dit te snel? Ik dacht dat het klikte tussen ons?" vroeg Harry zacht. "Dat is het helemaal niet Harry, maar voor mij is dit allemaal vriendschappelijk. Ik heb namelijk een vriend" zei ik. "Oh het spijt me Fleur, dat wist ik helemaal niet" zei hij met spijt. "Dat is helemaal niet erg, maar ik hoop echt dat dit niets veranderd tussen ons en dat we nog meer van deze gezellige avonden kunnen hebben" zei ik. "Natuurlijk, ik vind dit ook echt gezellig" zei hij. Na dit voorvalletje had ik gedacht dat het allemaal wat awkward zou zijn tussen ons, maar in tegendeel, het was nog steeds even leuk om met Harry te praten. "Vertel eens wat over je vriend en jou" zei Harry geïnteresseerd. "Onze relatie is niet perfect hoor, integendeel" zei ik. "Wel, dat maakt me nieuwsgierig" zei hij. Ik vertelde Harry over Michiel. Ik vertelde dat Michiel heel erg opvliegend is en dat Jade en Jorne hem niet echt mogen. Ook vertelde ik dat Michiel vandaag voor het eerst heeft gezegd dat hij van me houdt. "Wow dit had ik niet verwacht" zei Harry een beetje in shock. "Ja weet ik, maar ik hou van zijn positieve kanten" zei ik. "Dat is heel erg lief van je, dat bewijst dat je erg veel van hem houdt." zei Harry. "Ja dat is ook zo" zei ik en ik twijfelde even om het geheim dat Michiel en ik hadden te vertellen aan Harry. "Wil je me nog wat vertellen?" vroeg hij toen hij zag dat ik aarzelde om wat te zeggen. "Nee hoor" loog ik. "Ik zie aan je dat je liegt Fleur, maar ik zal er nu niet meer op in gaan" zei hij en ik humde even. "Ik krijg het nog wel uit je hoor" zei Harry speels. "Ik denk dat ik naar mijn appartement ga om te slapen" zei ik en ging recht staan en liep al richting de deur. "Ik vond het heel gezellig" zei Harry en hij trok me in een knuffel. "Bedankt voor het geweldige gesprek" zei ik en ik stapte de deur uit richting mijn eigen appartement. Ik kende Harry nog maar enkele uren, maar ik wist dat ik heel erg veel aan hem zou hebben tijdens mijn periode hier in Londen.
Reageer (1)
Supergoed !!!
8 jaar geleden