Foto bij 008

Lauren pov:
Ik ga ervoor zorgen dat je wenst dat je dood was. Je grijnst even om die zin en stapte toen de taxi in. Je smste naar je vriendinnen dat alles perfect volgens plan liep. Oh ja zeker weten dat hij verliefd op je was. Je kwam bij je appartement aan en ging in de lift. Hmm Tom kon echt goed kussen. Je was wel blij dat hij je stopte want eigenlijk had je geen zin in seks met iemand dat je net kent. Je kwam aan bij jou gedeelte en stak de sleutel in het sleutelgat waarna je een klikje hoorde. Je deed de deur open en sloot hem achter jou. Je had expres jou studentenkaart laten vallen op de grond, zo moest hij je zeker snel zien. Je kreeg een glimlach op je gezicht en huppelde naar de badkamer toe. Je deed je make-up van je gezicht en ging daarna naar je slaapkamer toe. Het was al heel laat en je moest vroeg je bed uit. De volgende ochtend werd je wakker van jou mobiel die als een gek aan het trillen was op je nachtkastje. Je pakte je gsm en zag dat jou moeder je had proberen te bellen. Je zuchtte even. Je zou haar straks na het werk wel bellen. Je kleedde je snel om en wou je gsm wegsteken toen die weer begon te trillen. jij: “hey mam, wat is er?” Anne: “Lauren zou jij straks Lily kunnen ophalen van het verjaardagsfeestje van iemand uit de klas?” jij: “Ja ik zal haar wel ophalen, waarom eigenlijk?” Anne: “Papa en ik gaan naar een personeelsfeest.” Jij: “Anders kan Lily blijven slapen, dan haal je haar morgen weer op, er liggen hier toch nog kleren van de vorige keer.” Je moeder gaf je nog even het adres en daarna legde je op. Je liep snel je appartement uit en fietste naar de kledingwinkel toe waar je werkte. Het was best wel fijn en zo was je altijd met de mode bezig. Je zette je fiets op slot en liep toen de winkel in. Jij: “Goedemorgen Jamie en Dilara.” Ze knikten je toe en je spelde nog even snel je naamkaartje op je trui. Jamie: “Je ziet er moe uit.” Jij: “Ben ik ook.” Dilara: “Wilde avond gehad?” jij: “Niet op die manier Dilara, maar ik ben inderdaad uit geweest.” Jullie lachten nog eens.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen