7.'Cause I wish you were here
Ik liep langzaam terug naar de parkeerplaats en stapte in de auto. Mijn ouders hadden besloten om dit jaar eens niet naar het café te gaan. Ik sloot mijn ogen en begon na te denken. Mijn telefoon piepte, de batterij was bijna leeg. Zuchtend zette ik mijn telefoon uit. Weer sloot ik mijn ogen en begon opnieuw met nadenken. Ik schrok op toen ik de auto tot stilstand voelde komen. Langzaam opende ik mijn ogen en stapte uit. Ik liep de trap op naar mijn kamer, en stak mijn telefoon in om hem op te laten laden.
De volgende morgen
Ik werd wakker en zette mijn telefoon aan. 5 berichten. Verbaasd staarde ik naar mijn telefoon. Ik drukte op het knopje openen. Cayden, Cayden, Cayden, Cayden, Cayden. Ik had vijf keer het smsje:
"ben je nog in het café? x hvj"
Mijn gezicht stond verbaasd. Waarom maakte ze zich zo druk waar ik geweest was? Ik haalde mijn schouders op en schudde mijn hoofd. Ze zal het wel niet verkeerd bedoelen. Ik liep naar beneden en ging op de bank zitten. Vanmiddag was optocht hier in het dorp. En het ergste waar ik tegen opzag, was het feit dat ik waarschijnlijk moest gaan praten tegen Cayden's aartsvijand. Laten we hopen dat ze niet kwam opdagen.
Reageer (3)
verdeeer<3
1 decennium geledenuhoh. ik hoop ook voor hem dat ze niet komt opdagen
1 decennium geledenhahah, maar snel verder
whhhhhiiiiiiii ^^
1 decennium geledenaartsvijanden zijn niet leuk!!
en moet jij weer verder gaan voor me he?
-xxx-