Ik verklap alvast iets ik heb geen idee of jullie dat dachten
Maar Spica is NIET verliefd
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar er is wel iets anders aan de had tussen die twee meer zeg ik niet :P ik ben gemeen he (A)

Donderdag activeer ik het andere stukje :P

Nadat iedereen zich had volgepropt met eten, starte de muziek. Iedereen begon te dansen maar Will en Spica bleven een beetje aan de kant staan, Spica had nog steeds een beetje stil maar kletste tussendoor vrolijk. Arnaut en Cassandra kwamen naast hen staan, "Zo, vermaken jullie je een beetje" Will keek hem verbaast aan "Dat zie je toch" Arnaut probeerde zijn wenkbrauwen op te trekken maar zoals altijd mislukte dat. Opeens hoorde ze geschreeuw de deur vloog open en er kwamen een paar soldaten aan gerend Arnaut greep naar zijn zwaard maar besefte dat hij hem niet bij zich alleen Will en Spica hadden alleen een dolk bij zich. De soldaten liepen regelrecht naar Arnaut, "heer, bijna de helft van de soldaten proberen het kasteel te veroveren" Arnaut keek hen geschrokken aan "Onder leiding van wie" de soldaten keken elkaar even ongemakkelijk aan toen durfde een soldaat het te zeggen.

Reageer (1)

  • 4na

    Dat duurt nog wel twee dagen *zucht ongeduldig*
    :S
    :|
    :O

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen