Foto bij Hoofdstuk 19

....

''Tiara Gold''!
ik kan mijn oren niet geloven ik staar voor me uit, het is niet waar, het is niet waar.
dit kan niet!
ik voel alles draaien het lijkt alsof de wereld instort.
ik verloor van en amateue actrice hoe kan dat!.
ben ik soms mijn talent verloren?
ik zie Tiara het podium op komen tot mijn verbazing draagt ze het zelfde als ik maar in plaats van Uggs pumps.
het draait nu totaal om me heen.
ik ren het gebouw uit naar buiten en blijf door rennen.


Tijdsprong


daar lich ik dan op men bed naast me en kopje warme melk. Mijn leven is en puinhoop. mijn zelfvertrouwen is gebroken, en mijn vriendin Tiara is mijn grootste vijand gewoorden in mijn ogen.
ik staar naar het doek boven mijn hemel bed en besluit dan Taylor te bellen.
als ze opneemt gooi ik alles er uit.
''oh honey how terrible'' zegt ze en ik hoor medelijden in haar stem.
dan kan er ook wel bij.
'' my life is brooking, My brain is browking, I'm just Browking Taylor!'' zeg ik kan wel huilen ik bedwing elke traan.
''i have a idear...You should now concentrate on your modeling career...stop if necessary with school or ask free'' Steld Taylor voor.
ik vind het geen gek idee ik ben denk ik nu al oud genoeg om the rijzen dus waarom niet.
''thats a great idear thank you taylor i love you'! zeg ik en hang op.
ik sne lde trap af naar beneden naar de woonkamer waar men moeder meestal zit.
''mam ik moet je iets vertellen'' begin ik.
''wat dan lieverd''? ze kijkt op van haar krant.
''ik stop met Acteren''

Reageer (2)

  • Smartie

    dat had ik al in gedachte xd
    voorzegger! XD
    maarja geeft nie <3

    1 decennium geleden
  • LovesDemiL

    Ah ze had moeten winnen er moet iets gebeuren ofzo met die tiara en dan krijg zei de hoofdrol
    Het is alleen maar een tip hoor(doeg)

    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen