Foto bij 05-02-'16 × 106 days to go

106 days to go × fanart friday

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Kjelaney

    Mensen kunnen zo mooi tekenen, en dan ben ik hier lol :')

    Het klinkt leuk!
    Ik heb de hele avond Criminal Minds gekeken. ^.^

    8 jaar geleden
  • VeerleClifford

    Wow.
    Die Fanart is echt prachtig Ik hou het wel gewoon bij het schrijven van Fanfiction enz.

    Dat met die ''jurk' klinkt bijzonder en interessant. Jammer voor je dat er enkele dingen fouten gingen maar hé. Je hebt gedaan en dat is echt heel knap.

    Ik heb gister op Facebook een schrijfwedstrijd en dat helemaal onderzocht. het is van Save The Children en zij organiseren dit om kinderen in Afghanistan te laten lezen.
    Oke long story short:

    Je mag een kinderboek van 1000+ woorden schrijven. Dat publiceren op de site.Als je wint word je verhaal in een verhalenbundel uitgegeven in Nederland. De ene persoon die echt wint, mag een kinderboek voor kinderen in Afghanistan schrijven.
    Ik ben sinds gisteravond alleen maar aan het schrijven.
    Schrijven voor kinderen van 10/12 jaar is moeilijker dan gedacht

    https://schrijven.savethechildren.nl/

    8 jaar geleden
  • awsten

    The 5sos fam is so damn talented and here i am lolz. can't even draw a stick figure hahahahaha

    Oeh, klinkt wel leuk!
    Wel, ik moest gisteren werken, maar ben toen ziek geworden en nu ben ik thuis vandaag ipv te gaan werken lolz.
    ik moet TW ook nog kijken damn oké dat is het plan voor vandaag :')

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Wauw, deze fanart is echt mooi! Vooral die tekeningen. Holy shit! Doet me nogmaals beseffen dat ik dus totaal niet kan tekenen. ^^

    Wat heb ik gisteravond ook alweer gedaan? Volgens mij de laatste aflevering van Teen Wolf en The 100 gekeken. Daarna heb ik nog wat op YouTube rond liggen zwerven en ben ik gaan slapen.

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Die fanart tho! Als ik nou zoiets had ingeleverd voor kunst...

    Die jurk klinkt echt gaaf. Wel jammer dat je vast zat, maar hey, beter laat dan nooit (;
    Ik heb gisteravond mijn achterstand bij Teen Wolf bijgewerkt en ben daarna begonnen met Vikings te kijken met de achterliggende gedachte dat het makkelijker is om bij Vikings te komen omdat dat nog niet zoveel afleveringen heeft en de andere series die ik kijk/wil kijken wel (en Vikings komt ook op tv, dus eigenlijk hoef ik maar tot daar te kijken).

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen