Foto bij Hoofdstuk 10: Will she ever survive this?

Your eyes, they used to shine so bright
I wanna save that light
I can't escape this now
Unless you show me how

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • FollowYourDream

    Wauw. Hier zijn gewoon geen woorden voor! Dit is zoo mooi geschreven!
    Damn it!

    Ik heb trouwens echt respect voor die mama van Alicia. Ze is gewoon ongelofelijk sterk, probeert haar gezin staande te houden. Wauw! Hoe jij dit kunt beschrijven!

    Hopelijk komt alles goed met Alicia! Ze verdient het gewoon!
    Ze heeft al zoveel miserie meegemaakt!

    Je kunt trouwens ongelofelijk goed schrijven! Het is zoo mooi, het lijkt of je al tonnen ervaring hebt..
    Al die reacties verdien je. Het verbaast me trouwens dat ik de eerste ben die op dit hoofdstuk reageert. Ik had verwacht dat je al drie pagina's reactie had ofso. Je verdient echt veel meer abo's en reacties!

    Zijn je examens trouwens goed gegaan? En heb je al punten gekregen?

    Jap! Ik heb krokusvakantie. Maar mijn plannen zijn echt saai. Ik heb ontzettend veel voor school te doen (heb immens veel huiswerk gekregen voor na de krokusvakantie, dus ik ga waarschijnlijk al voorstuderen (huil) Bye bye vakantie). En ik heb bijna elke dag rijschool. Tussendoor hoop ik nog ietwat te kunnen lezen of schrijven...
    Wat zijn jouw plannen?

    Snel verder met dit super verhaal!

    xxx
    PS: D.I.K.K.E K.U.D.O

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen