Ik heb geen idee hoe ik ze ga vinden. Maar dat het gaat gebeuren weet ik zeker. Hoe kunnen ze zomaar mijn broer vermoorden. Ik moet de reden weten. Dit is niet eerlijk! Na jaren lang verstopt in een huisje in het bos is het tijd voor actie. Mijn krachten komen nu goed van pas. Ik ga ze gebruiken ook! "Mevrouw mag ik uw spullen misschien?" Ik heb helemaal niet doorgehad dat ik aan de beurt was bij de kassa. "Ja natuurlijk," zeg ik vriendelijk tegen haar. Ik leg mijn blikjes cola op de kassa. De kassamevrouw pakt ze op scant ze. Ik betaal en loop de winkel uit. Rustig loop ik richting het bos.

"Daar loopt ze!," een grote gespierde man wijst naar mij. Verschillende mannen komen tevoorschijn. Ze zijn allemaal gewapend. "Grijp haar!" Ze rennen allemaal op mij af. Ik zet mijn voeten in beweging en ren zo snel als ik kan naar het bos toe! Kogels vliegen mij om de oren. Ik kan ze allemaal maar net ontwijken. Ik kan ze niet aan. Ze zijn met te veel. Veel te veel. "Stop!," schreeuw ik. Ik sta stil en kijk de mannen aan. "Waarom willen jullie mij vermoorden?" De gespierde man die ik als eerste had gezien stapt naar voren. "We willen niet jouw, we willen je krachten!" Het geluid van een afgaand geweer klinkt. Het wordt zwart, oneindig veel zwart.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen