Hoofdstuk 18
Toen ik het gebouw in liep, waar de audities werden gehouden. zach ik boel meiden rondlopen. De ene zag er nog stijl-lozer uit dan de ander.
Sommige waren zelfs in hun jogging broek gekomen!
niet om aan te zien.
ik ging op en op en stoel zitten en wachte tot ik aan de beurt was.
Ik bladerde wat in een tijdschrift en voor ik het wist was ik aan de beurt.
dus daar sta ik dan op een podium voor 3 mensen die aan en tafel zitten.
ik ben totala niet zenuwachtig ik weet zelf natuurlijk dat ik het zoieso ga woorden.
er woord gezegt dat ik kan beginnen en ik begin en leef me zo goed mogelijk in.
het gaat gewoon vanzelf voor ik het weet zit ik helemaal in mijn rol en lijkt het alsof ik zelf Tiffany ben.
Tijdsprong
na 3 uur lang acteren, laten zien wat je kan en wachten woord dan eindelijk de uitslag bekend gemaakt over wie de rol van tifanny krijgt.
ik zie meijes gespannen krijgen ik zelf heb de rol van Louise weg gelaten omdat ik zoieso wist. dat ik de rol van Tiffany zou krijgen.
toen hoorde ik en stem en et werd helemaal stil.
''meiden jullie hebben hart gewerkt en goed laten zien wat jullie allemaak kunnen maar er kan maar 1 de winnar zijn uit jullie 60 zijn er 40 al bij hun auditie weggestuurt ze waren te slecht nu zal ik de naam bekend maken van wie heeft gewonnen'' de vrouw kijkt even de zaal rond en begint weer the vertellen.
''en de winnar is...''
Reageer (2)
Louise moet winnen!!
1 decennium geledenSuperleuk!!
1 decennium geledensnel verder!
xxx.