042 Jasmine
"Groepsknuffeeeeeeeeel!" Geschrokken wil ik me omdraaien maar krijg die kans niet omdat ik van alle kanten tegelijk geknuffeld wordt. Oh, hoe ik die jongens en hun streken gemist heb. Bovenop al het geknuffeld word ik van alle kanten ook nog eens gekust. Wat er ook zal geburen, ik mag de jongens nooit meer uitsluiten. Langzaam laten ze me los, en dan word ik plots weer geknuffeld door Louis. "Ik dacht dat er iets ergs gebeurd was." mompelt hij en verstopt zijn gezicht in mijn hals. "Je moest eens weten." mompel ik op mijn beurt en begin voor de zoveelste keer te huilen. "het is ok, Jas, huil maar. Je staat er niet alleen voor." Troostend wrijft hij over mijn rug.
Als ik eindelijk weer wat kalm ben laat hij me stilaan los. Zijn T-shirt is helemaal nat, maar daar trekt hij zich klaarblijkelijk niets van aan. "Wat het ook is, het komt wel goed? Alles komt altijd goed." zegt hij nog en geeft me een kus op mijn hoofd. "Alles, maar dit niet..... Ik ga het gedaan maken. We kunnen niet meer verder zo." besluit ik, waardoor er 6 paar ogen wel heel erg verbaasd kijken. "Ben je zeker? Ondanks de jaloersheid zijn jullie het perfecte koppel, jullie zijn schattig samen en een voorbeeld voor elk ander koppel." reageert Harry ongelovig. "Die jaloersheid is me teveel, ik kan er niet meer mee leven. Ik kan dat niet aan. Ik wil rustig met een andere jongen kunnen praten, goed bevriend zijn met jongens zonder dat er een reactie op wordt gegeven. Kijk naar Lou en mij, we zijn de beste maatjes. Van het moment dat we knuffelen of lachen heeft hij een rothumeur en is het ruzie." ratel ik maar door en door. "Als je een buddy nodig hebt om ijs of chocolade te eten om je liefdesverdriet weg te kunnen eten, we zijn er voor je." glimlacht Liam. "Zullen jullie er vanavond dan zijn?" Allemaal knikken ze. "Ik stuur jullie het uur nog wel door." glimlach ik. "Niets naar mij sturen he, de generaal des huizen Tomlinson controleert alles." Vol medelijden kijk ik hem aan. Kan hij het wel aan? Ik zit in zijn armen uit te huilen terwijl hij het ook niet gemakkelijk heeft met zijn vriendin. "Je hoeft er niet mee in te zitten, Jas. We kunnen stiekem afspreken en ondertussen probeer ik er haar van te overtuigen dat er helemaal niks gaande was en ook niet is. Uiteindelijk zal ze het wel moeten aanvaarden. En zo niet, dan zien we wel weer verder."
Er zijn nog geen reacties.