~ 1D bestaat ~ inclusief Zayn ~ 16+ ~

Ellie Mahon

“NIALL. ELLIE.” Onze namen worden door meerdere stemmen geroepen. Intussen zijn we weer aangekleed.
“WAAR ZITTEN JULLIE.” Ik kijk naar Niall en schiet hij in de lach.
“Ik zou niet weten hoe lang we al weg zijn,” grinnikt hij.
“Beste verstoppertje ooit,” glimlach ik zelf. Voor de zekerheid zijn we aan het begin gaan liggen. En niet waar we eerst lagen want daar hebben we de liefde bedreven. Lust was het totaal niet en seks ook niet.
“Vind ik ook.” Met een grijns drukt hij weer een kusje op mijn lippen.
“Oh, moet ik jullie wat privacy geven,” zegt de bekende stem van Louis, die ons nu gevonden heeft. “Ze zijn hier.”
“Eerst vraag je of we privacy willen en dan verraad hij onze plek,” zucht Niall en staat hij op. Om zijn hand aan mij aan te bieden en trekt hij mij overeind.
“Jullie zijn wel uren weg gebleven,” reageert Liam.
“We speelden toch verstoppertje?” Niall kijkt van de een naar de ander.
“Hoe vind je die dan? Preston waarschuwt haar voor mij maar het zijn de stille en onschuldige waar je voor op moet passen,” proest Harry het uit.
“Ellie.” Preston komt op ons af. “Waar zat je zo lang?”
“We speelden verstoppertje,” zeg ik zelf en legt Niall zijn arm om mijn middel.
“Wat?” Mijn oom kijkt met grote ogen van mij naar Niall die naast me staat. “Dit ga je niet menen. Niall, ze is mijn nicht...”
“Ze is een mooie, lieve, aardige en schattige vrouw. Ik wil haar graag beter leren kennen,” onderbreekt Niall mijn oom. Waarop Niall met mij weg loopt en drukt hij nog een kus op mijn lippen. “Relax, we zijn niet verder gegaan dan zoenen,” zegt hij nog over zijn schouder. “Meer hoeven hun niet te weten. Anders flipt je oom helemaal,” fluistert hij.
“Niall James Horan,” klinkt het achter ons. “Ellie Calleigh Mahon...”
“Hm, die naam past wel bij je,” grinnikt de man naast me.
“Ik had je voor Niall ook moeten waarschuwen,” gromt Preston en loopt hij blijkbaar achter ons. Door die opmerking schieten de andere jongens weer in de lach. “En ik dacht dat Harry erg was.”
“Dat is ook niet zo vreemd. Hij is de perv onder ons met de meeste schunnige grappen,” proest Louis het uit en ligt zijn arm juist losjes om de schouders van Harry.
“Goh, bedankt, Lou,” zucht Harry.

Die week dat ik mee mocht met de tour was de beste week van mijn leven. Niall heb ik steeds beter leren kennen en heb ik het voor elkaar gekregen dat ik bij hem in bed kon liggen. Nu ben ik alweer thuis voor een aantal maanden omdat mijn studie door ging. Gelukkig is het vrijdag en heb ik vandaag officieel zes maanden een relatie met Niall. Hoewel de fans er eerst flink op tegen waren, zien ze nu in dat we echt gelukkig zijn met elkaar. Regelmatig worden er ook foto's van ons gemaakt en vinden de meeste ons nu een schattig koppel. Expres dat ik vandaag niet naar college ben gegaan en heb ik een taxi genomen naar het vliegveld. Vandaag komt Niall terug en wil ik hem welkom heten.
“Bij welke gate arriveert de vlucht van Miami,” wil ik weten en kijk ik de vrouw aan. Of ze me herkent, weet ik niet maar ze begint te typen op de computer.
“Gate elf, die kant op,” wijst ze nog.
“Dank u wel,” glimlachend loop ik de richting op van gate elf. Onderweg zie ik een grote groep fans die met een hek op afstand gehouden worden.
“Ellie. Ellie,” wordt er geroepen.
“Jullie zijn een lief stel samen,” zegt iemand anders.
“Sst.” Ik leg een vinger tegen mijn lippen. “Niall weet niet dat ik er ben. Verraad me niet want het is een verrassing. Maak maar foto's maar hou je stil.” Alsof ze me willen helpen, knikken ze en worden ze stil. Maar niet voor lang want dan kan ik Preston zien. Samen met een paar mannen van hun beveiliging. Dan kan ik de jongens zien en Niall ook. Mij heeft hij nog niet gezien en ren ik al op hen af.
“Niall.” Die blik op zijn gezicht is onbetaalbaar. Ik spring op hem en wikkel mijn benen om zijn middel.
“Ellie,” breed grijnzend liggen zijn armen om me heen en geeft hij me een kus. Maar alsof hij niet helemaal stevig staat, vallen we daarna om. Waarop iedereen om ons heen in lachen uitbarst. “Ik heb je zo gemist, lieverd.” Niall strijkt mijn haren uit mijn gezicht en kust me.
“Ik jou ook.” Ik krijg een kus op mijn lippen en dan op mijn voorhoofd.
“Mag ik nu opstaan?”
“Ja,” knik ik en ga ik snel overeind. Met uitgestoken hand naar hem trek ik hem overeind. Gelijk trekt hij me tegen zich aan en liggen zijn armen om mijn nek.
“Maar... het is vrijdag... heb je geen college vandaag?”
“Wat denk je nou zelf? We hebben vandaag een half jaar een relatie en je komt vandaag terug vanuit Amerika. Ik heb een dag vrij genomen om jou te kunnen zien,” glimlach ik.
“Doe dat niet te vaak, Ellie,” klinkt mijn oom achter me.
“Ik weet dat we een half jaar hebben, lieverd,” mompelt Niall in mijn oor. “Ik heb ook een verrassing voor je vanavond.” Met zijn arm om me heen, lopen we naar de uitgang en krijgen we nog te horen dat het leuke foto's zijn geworden.

“Moet je dit nou zien.” Louis gooit een tijdschrift op tafel.
Warm welkom voor Niall Horan (1D) op het vliegveld, staat er op de cover. Samen met een foto van mij met mijn benen om Niall heen. Liam is degene die het tijdschrift als eerste pakt en bladert hij door naar het artikel.
“Gisteren is One Direction weer terug gekomen van hun tour Where We Are en is band lid Niall Horan verrast door zijn eigen vriendin, Ellie Mahon. Die schijnbaar voor een dag haar college heeft overgeslagen om hem welkom te heten. Volgens sommige getuigen, was het koppel zo blij elkaar weer te zien dat ze samen, zie foto, op de grond vielen,” leest Liam hardop voor. “Het stel is intussen al een half jaar samen en vragen wij ons af hoe serieus het is. Ongetwijfeld dat Ellie haar studie af wil ronden voordat ze misschien wil samenwonen. Een reporter wist te melden dat ze zo verliefd zijn op elkaar dat het hem niks verbaasd als Niall haar over een jaar of zo ten huwelijk zou vragen...”
“Wat?” Niall trekt het tijdschrift uit Liam's hand. Om het zelf te lezen. Ik kijk alleen naar de foto's. Waarbij inderdaad te zien is dat ik met Niall samen op de grond lig.
“Wel een leuke en lieve foto.” Louis kijkt over Niall's schouder mee. “De nominatie voor schattige koppel gaat, wat ons betreft, naar Niall en Ellie. En dan niet alleen de UK en Ierland nominatie. Nee, de nominatie van schattige koppel ter wereld.”
“Wat? Waar staat dat?” Niall kijkt beter naar de tekst en wijst Louis het aan.
“Als meer mensen er zo over denken, en ik denk van wel, moet jij maar op jurkenjacht gaan. Die prijs slepen jullie ongetwijfeld binnen,” lacht Harry.

Als ik uit de limousine stap, word ik bijna verblind door alle camera's. Niall staat op me te wachten. Bijna volledig in het zwart en kan ik moeilijk geloven dat ik hier toch sta. Toch is het november en we zijn in Los Angeles voor de Amerikaanse muziek prijsuitreikingen. Niall wilde alleen gaan op de voorwaarde dat ik mee ging. Anders niet. De schat. Langzaam lopen we over de rode loper en ligt Niall's arm om mijn middel. Net als dat we glimlachen naar de camera's.
“Je ziet er prachtig uit, sweety,” zegt hij zacht in mijn oor. Bijna twee jaar samen en nog steeds kan hij me laten giechelen als een verliefde tiener. Aan de andere kant hebben we ook weer serieuze gesprekken. Kunnen we samen gek doen. Wat we afgelopen weekend gedaan hebben door naar een attractiepark te gaan.
“Jij ziet er ook goed uit.” Ik strijk een lok haar achter mijn oor. Preston zie ik al verderop staan. Ook in een net pak en met een oortje in. Pas nadat er foto's van mij en Niall zijn gemaakt, gebaard Preston dat ik naar hem moet komen.
“Even wat foto's van de jongens samen. Daarna gaan we naar binnen,” glimlacht hij. “Je ziet er prachtig uit.” Kort kijkt hij naar mijn jurk. “Niall geeft toch niet te veel geld uit aan je of wel?”
“Nee,” schud ik mijn hoofd. “Ik heb deze jurk zelf gevonden. Ik wil met Niall zijn om wie hij is. De man zelf en niet zijn geld.” Door het geroep van mijn naam kijk ik op zij.
“Ellie, Preston, de gelijkenis is treffend.”
“Ik ben haar oom. Niet haar vader,” geeft Preston aan en tegelijk komen de jongens onze kant op.

Veel later is de show in volle gang en heeft Niall, samen met de anderen, al twee prijzen in ontvangst mogen nemen. Blij dat ze waren, heeft Niall toch eerst mij omhelst en daarna de anderen. Nu blijven ze weg en weet ik dat ze zo zelf een optreden hebben. Een nummer maar Night Changes. Dan worden ze opeens aangekondigd en zie ik ze al staan. De muziek begint en geen moment later is Zayn te horen. Zelfs tijdens het nummer weet Niall me makkelijk te vinden en houdt hij oogcontact. Vlak voor het nummer afgelopen is, springt Niall opeens van het podium af tijdens het refrein en komt hij naar mij toe. Wat op het moment is dat Harry het nummer afrond. Wat gaat hij nou doen? Niall blijft echter voor me staan en glinsteren zijn ogen.
“Mijn lieve, mooie... prachtige Ellie,” begint hij en gieren de zenuwen door mijn lijf. Vooral omdat de camera nu op ons gericht is. “Je bent de liefde van mijn leven en ik wil niet zonder je. Wil je mij de eer geven om mijn vrouw te worden?” Hij zakt tegelijk op een knie en laat me een schitterende ring zien. Van schrik sla ik een hand voor mijn mond. Dit had ik bij lange na niet aan zien komen. Ergens weet ik dat er mensen om me heen praten maar mijn blik is op Niall gericht. Ik kan het niet helpen dat ik tranen op voel komen. Niet in staat om echt antwoord te geven, knik ik langzaam. Het is te zien dat hij zelf emotioneel is, haalt hij de ring uit het doosje en doet die om mijn linker ringvinger. “Je maakt me de gelukkigste man in de wereld,” fluistert hij met zijn armen om mijn nek.
“Ni...” stamel ik wat. “Waarom... met... publiek?”
“Omdat ze mogen zien dat ik bij jou hoor en nergens anders,” antwoord Niall zacht en kust hij me. “En omdat het podium in de buurt is. Waar we voor het eerst echt privacy hadden.” Dan word ik me langzaam bewust dat mensen om ons heen klappen en kijk ik om me heen. Het licht schijnt op ons en wijst hij ergens heen. Wat naar een scherm blijkt te zijn en zijn wij er op te zien.
“Niall.” Ik verkleur wat en kijk ik naar de ring om mijn vinger.
“Ik wil dat iedereen het weet.” Een kus op mijn voorhoofd volgt. “Je bent mijn verloofde. En hopelijk zijn we volgend jaar getrouwd.”
“Je maakt mij ook gelukkig.” Ik kan niet stoppen met glimlachen. Ik ben verloofd. Verloofd en de ring om mijn vinger bewijst het. Die overigens schittert om mijn vinger. Het licht verdwijnt en gaan we zitten.
“Dat was absoluut prachtig en schattig om te zien. Hoe Ellie reageerde. Gefeliciteerd, jullie twee,” hoor ik Pitbull zeggen, die de gastheer van de avond is. De anderen komen nu terug en feliciteren hen ons ook. “Weet dat het nu al op Twitter staat. Net als YouTube en alles. Goed, verder met de show.” Zelfs voor de rest van de show, zit ik nu bij Niall op schoot en steelt hij af en toe nog een kus. Eveneens dat ze nog een keer op het podium moeten wanneer ze hun derde award winnen.
“Vooral de fans bedankt,” eindigt Liam zijn speech.
“Ellie, deze is voor jou.” Niall komt er snel tussen. “Je bent mijn rots in de branding. Ik hou van je en ik kan niet wachten tot de dag dat we echt getrouwd zijn.” De knipoog is zelfs op het scherm te zien en verkleur ik door zijn woorden.

Reageer (7)

  • Niallerslove

    Volgens mij vindt JohannahDarling het boyfriend goals ;) maar ik ben het er wel mee eens!

    7 jaar geleden
  • Tomlinsbear

    Boyfriend goals <3

    8 jaar geleden
  • Tomlinsbear

    Boyfriend goals <3

    8 jaar geleden
  • Tomlinsbear

    Boyfriend goals <3

    8 jaar geleden
  • Tomlinsbear

    Boyfriend goals <3

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen