Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Hyacintho

    Analyse numero dos!


    'Great, van alle plekken moet ik hier terecht komen.' Zuchtend probeer ik overeind te krabbelen. Echter blijkt dit moeilijker dan gedacht. Ik grijp me vast aan de

    Wacht, waar zijn we ook alweer? Wat grijp ik??

    Wacht, de doos staat hier nog steeds? Na alle godsvergeten jaren staat deze doos er nog steeds? Waarom?'

    Wat een intrigerende doos.

    'Mijn naam is Dean. Dean Winchester. En jij moet hier weg.' zei de man. Eerlijk gezegd ziet hij er nog best wel goed uit.

    Goed om te zien dat mijn smaak in mannen totaal niet veranderd is.

    'Ja, de trieste glimlach.' Mompelt hij. 'Het is een glimlach, maar je bent intussen verdrietig.' [...] 'Ik wou dat je een blije glimlach had, dat staat je veel beter.'
    'That makes two of us.' Glimlach ik.

    Ahw.

    'Wat, Barton! Wat moet je?' Van alle mensen achter de intercom, moest Barton degene zijn die in mijn oortje mag schreeuwen.

    Waarom haat Celeste Clint zo erg?? Schat, hij is familie.

    Blijf zolang als je wilt in dit huis. Doe ermee wat je wilt. Ik heb het toch altijd gehaat.'

    BURN IT DOWN, I DON'T CARE.

    En ik wil niet verantwoordelijk zijn voor het vermoorden van een van de belangrijkste helden van de planeet.

    Tbh dat zou wel leuk op je cv staan.

    We hebben zelfs even wat newbie's die rond geleid werden de schrik aangejaagd door ze de vriezer/koelkast te laten openen.

    Wacht, is dit een verwijzing naar Sherlock? En is Ragnakson ergens van? (Zijn naam lijkt op Ragnarok lol)

    Ik heet nu Celeste Casey Braveheart. Live with it.

    Het zou heel grappig geweest zijn als ze juist haar tweede naam veranderd had.

    Stark: Je bedoelt dat je erbij komt wonen?
    Corona Casey: Nee, dat ik mijzelf in een oubliette gooi voor de rest van mijn dagen.

    Ik dacht eerst dat de verwijzing die hier eerst stond een van Les Mis was. Is dit ook weer een verwijzing naar een oud boek? Tenzij ze de Stark Tower echt als een gevangenis ziet...


    Dus de enige reden dat Celeste nu wél in Stark Tower intrekt is zodat ze de competitie tussen haar en Clint kan vergemakelijken? Had ze dat niet eerder kunnen bedenken? Ze had al twintig punten voorop kunnen staan! (En ik ben trouwens een Hufflepuff, niet een Gryffindor, al snap ik hoe populair die quotes allemaal zijn)

    3 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen