Nog eentje dan, om het af te leren. Ik zag net trouwens dat ik nu al op een derde van de hoofdstukken zit waar heel Let me Dance uit bestaat. En voor mijn gevoel heb ik amper een begin gemaakt. Vinden jullie het te langzaam gaan of vermaken jullie je nog wel? Haha. Ik wil soms zo snel, maar dan kan dat niet, omdat het dan niet meer klopt en aan de andere kant wil ik ook niet te snel want het lijkt me verschrikkelijk als ik ooit afscheid moet nemen van May. Nou genoeg gezeurd haha, hier is nog een nieuw stukje.

27 oktober.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • TomKBitch

    Tom lapt het haar gewoon eens terug zeker?!
    Zij trapt het toch ook altijd af zonder iets te laten weten?!
    Ofwel zijn ze suprise aant doen x)
    En heel haar appartement aant opknappen enz..
    Kan ze weer ruzie maken omdat er van die veel te dure dingen staan x)
    Ja kziet heel voor me xp
    Hha!
    Leuk deeltj!!

    8 jaar geleden
  • Welkin

    Haha ik ken het, geen afscheid willen nemen van een karakter! ik vind het niet te langzaam gaan hoor, ga vooral zo door :)
    Wie weet als dit verhaal klaar is kun je er nog een spin-off van maken, zoiets lijkt me altijd leuk! Het door de ogen van een ander personage zien, of een verre blik in de toekomst. Mini May's!

    8 jaar geleden
  • FallingFaith

    Vreemd..... Misschien een verrassing?
    Ik ben verslaafd, ik wil ook nog niet afscheid nemen van May.
    Hopelijk is het niks ernstig......
    Snel verder alsjeblieft!

    8 jaar geleden
  • Thuria

    Oké dit is vreemd, en spannend (: dus hopelijk komt er snel weer een hoofdstukje :D

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    ohhh... wat is nu met Tom? waar is hij? en waarom neemt hij zijn telefoon niet op?

    nieuwsgierig als ik ben wil ik alles weten!

    snel verder gaan hoor! (flower)

    oh en... vervelen doe ik me nog lang niet met dit geweldige verhaal!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen